امیر حاجی صفی | سیویلیکا

امیر حاجی صفی

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

معرفی

علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
تهران
شهر
تهران

عضویت امیر حاجی صفی در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو پیوسته - ویژه انجمن علمی بازاریابی ایران
  • عضو وابسته انجمن مهندسی صنایع ایران
  • عضو اصلی انجمن حسابداران خبره
  • عضو ویژه فدراسیون بین المللی حسابداران IFAC
  • عضو پیوسته انجمن حسابداری مدیریت ایران
  • Reviewer Committee Member* IASTEM (International Academy of Science, Technology, Engineering and Management)
  • Reviewer Committee Member Journal of Financial Risk Management ISSN Print: 2167-9533
  • Editorial Board Member Frontiers in Management and Business (FMB) ISSN: 2717-5340)

مقالات امیر حاجی صفی در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیر ابعاد ارزشی ویژه برند مبتنی بر مشتری در راستای توسعه ارکان وفاداری به برند
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
مدل سازی اقتصادی مالیات، رقابت و رشد اقتصادی در ایران
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت، روانشناسی
بررسی مولفه های بازاریابی چریکی در صنعت بیمه و تاثیرآن براستراتژی جذب مشتریان ( مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان در استان تهران)
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی تاثیر بکارگیری ارزش ویژه برند از طریق استراتژی بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و تصویر شرکت در نظام استخدامی بیمارستان های ایران
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
مدلسازی مولفه های تربیتی ، اجتماعی و روابط دوستانه متاثر از طبقه های اجتماعی- اقتصادی گوناگون بر سلامت روانی و رفاه دانش آموزان در نظام آموزشی ایران (مطالعه موردی مقاطع متوسطه استان تهران)
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
مطالعه و بررسی نقش نظام آموزشی در شناسایی رویکرد اقتصاد رفتاری مبتنی بر عقلانیت اقتصادی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر مولفه های پویا و استراتژیک بازاریابی سبز بر میزان عملکرد شرکت های ایرانی در هزاره سوم
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک