شهرام واحدی | سیویلیکا

دکتر شهرام واحدی

استاد روانشناسی تربیتی دانشگاه تبریز

معرفی

استان
آذربایجان شرقی
شهر
تبریز
آدرس
تبریز دانشگاه تبریز

سمتهای علمی و اجرایی شهرام واحدی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مطالعات فرهنگی پلیس (هیات تحریریه)
  • مجله مشاوره مدرسه (هیات تحریریه)
  • فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور (هیات تحریریه)
  • دوفصلنامه جامعه شناسی و مدیریت سبک زندگی (هیات تحریریه)
  • مجله پژوهش در روش های آموزش (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی شهرام واحدی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تبریز (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی شهرام واحدی

"The influence of children’s mathematical competence on performance in mental number line, time knowledge and time perception", Springer Science and Business Media LLC, (2020), Vol 85, No 5: 2023-2035
"Development and Validation of a New Instrument for Screening Bullies and Victims in Classrooms", SAGE Publications, (2019), Vol 36, No 19-20: 9460-9483
"Mediating Role of Cognitive Emotion Regulation Strategies on the Relationship between the Attachment Styles and Emotional Problems: A Path Analysis", Kowsar Medical Institute, (2016), Vol In Press, No In Press:
"The effect of instructional analogies in interaction with logical thinking ability on achievement and attitude toward chemistry", Royal Society of Chemistry (RSC), (2013), Vol 14, No 4: 566-575

مقالات شهرام واحدی در کنفرانس های داخلی

رابطه سبکهای دلبستگی والدین و همسالان با جدایی روانشناختی دانشجویان جدید الورود
سال 1388
ارائه شده در اولین همایش خانواده، دانشجو، دانشگاه
رابطه سبکهای دلبستگی پدرومادر باسازگاری هیجانی رفتاری و اجتماعی دانشجویان جدید الورود
سال 1388
ارائه شده در اولین همایش خانواده، دانشجو، دانشگاه
بررسی میزان شیوع رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان دوره متوسطه و عوامل جمعیت شناختی مرتبط
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی
نقش کمالگرایی بر اضطراب امتحان با واسطه تعلل ورزی تحصیلی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب های اجتماعی ایران
پیش بینی بهزیستی شخصی دانش آموزان ابتدایی بر اساس تنیدگی والدینی مادران
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
How Intellectual Capital Affects a Firm’s Performance
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
اثربخشی برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن اگاهی بر بهبود مهارت های ارتباطی دانش آموزان دختر مدارس شبانه روزی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی فرهنگ، آسیب شناسی روانی و تربیت
بررسی تاثیر آموزش برنامه SEL بر مولفه های بهزیستی ذهنی در دانش آموزان پسردوره متوسطه
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
بررسی رابطه بین میزان خلاقیت و سبکهای یادگیری دانشجویان دانشگاه تبریز
سال 1397
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس ابعاد اعتقادات دینی و جهت گیری مذهبی در معلمان
سال 1397
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
اثربخشی آموزش CHOICE THEORY در کلاس درس بر انگیزه پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی و آموزش و پرورش
مقایسه نیمرخ روانی-تحصیلی در دانش آموزان قلدر و عادی دبیرستانی شهرستان تبریز
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی،مشاوره و علوم تربیتی
نقش خود کارآمدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و ابعاد شخصیتی در پیش بینی قربانی شدن دانش آموزان دبیرستانی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی،مشاوره وعلوم تربیتی
رابطه ی بین حمایت اجتماعی دانش آموزان با الگوهای رفتاری قلدری آنان
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین‌المللی روان‌شناسی مدرسه
اثربخشی طرحواره درمانی بر طرحواره های ناسازگار و کاهش نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای نوجوانان دختر
سال 1400
ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
پیش بینی تقلب در دانشجویان کارشناسی بر اساس مولفه های انگیزش تحصیلی و هویت اخلاقی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران
اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود طرحواره های ناسازگار اولیه دردانش آموزان دختر قربانی
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی و کیفیت زندگی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود خودپنداره نوجوانان دختر قربانی
سال 1401
ارائه شده در سومین همایش ملی آسیب شناسی روانی
بررسی رابطه بین بهزیستی معنوی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز
سال 1402
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
نقش نشانه های اختلال شخصیت مرزی در قلدری سایبری دانش آموزان پایه یازدهم شهر تبریز
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
تاثیر هنر سفالگری بر میزان خلاقیت دانش آموز ان ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره
اثربخشی آموزش فرزند پروری مثبت به مادران بر کاهش رفتارهای خودزنی و افکار خودکشی دانش آموزان دختر
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره
پیش بینی خودباوری زنان شاغل و غیر شاغل بر اساس عوامل روانی-اجتماعی با استفاده از تابع تشخیص
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی، علوم تربیتی و مشاوره
اثربخشی آموزش استدلال اخلاقی بر قلدری و رفتارهای خشونت آمیز دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
رابطه بین استرس تحصیلی با رفتارهای خود آسیبی دانش آموزان با میانجیگری حمایت والدین و مقابله مذهبی آنان
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
رابطه ادراکات والدینی با سبک های مقابله با استرس در والدین کودکان استثنایی
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر شاد زیستی و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان
سال 1402
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه

مقالات شهرام واحدی در ژورنال های داخلی

تأثیر سنوات تحصیلی، روا نرنجوری و راهبردهای یادگیری خودنظم دهی بر فرسودگی تحصیلی: آزمون یک مدل مفهومی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
فراتحلیل برنامه های مداخلاتی پرورش خلاقیت
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس سبکهای عاطفی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عواملانگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش و یادگیری
Effect of the Penn Resiliency Program on student with emotional problems
سال 1395
ارائه شده در مجله بین المللی پژوهش روانشناسی و علوم تربیتی
ارزیابی چند خط پایه از نقاشی درمانی بر کاهش علایم پرخاشگری کودکان پیش دبستانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی
ارتباط بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی (CFA )و نظریه سوال پاسخ (IRT)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی تاییدی پرسشنامه جدایی روان شناختی در بین دانشجویان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
تحلیل محتوای کتاب های درسی هدیه های آسمان دوره ابتدایی براساس مولفه های هوش های چندگانه : روش آنتروپی شانون
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اسلام و روانشناسی
پیش بینی تفکر واگرا براساس هوش و ابعاد شخصیت در میان دانشجویان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
اثربخشی نقشه مفهومی در آموزش مفاهیم ریاضی و خودپنداره ریاضی دانش آموزان ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تحلیل نیمرخ انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی بر اساس دیدگاه خود تعیین گری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
مقایسه اثربخشی روش های تدریس یادگیری مبتنی بر مسئله و سخنرانی بر هیجان‎های پیشرفت تحصیلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
بررسی رابطه متقابل بین بازارهای مالی و بازارمسکن
سال 1398
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
تبیین اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان متوسطه: یک مطالعه نظریه زمینه ای
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
درک و نگرش معلمان سرگروه نسبت به درس کار و فناوری (مطالعه موردی)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
تأثیرآموزش «فلسفه برای کودکان» بر تاب‌آوری دانش‌آموزان ابتدایی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه تفکر و کودک
تأثیر آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه تفکر و کودک
تأثیر آموزش راهبرد خواندن ریاضی و راهبردهای فراشناختی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان ابتدائی
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه تفکر و کودک
اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی تحولی، روانشناسان ایرانی
تاثیر آموزش مهارت‌های ‌مثبت‌اندیشی با تکیه بر منابع معنوی و اعتقادات دینی اسلامی در تاب‌آوری و بهزیستی ‌روان‌شناختی مادران دارای فرزند اوتیسم
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
اثربخشی بازی‌درمانی والد - کودک بر پرخاشگری، اضطراب، و ترس اجتماعی کودکان دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی فرهنگی
اثر القای هیجان بر کارکرد حل مسئله خلاقانه در نمونه منتخب کارکنان وظیفه آجا
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علوم پیراپزشکی و بهداشت نظامی
اثربخشی آموزش شناختی ارتقا بر میزان قربانی شدن عاطفی دانش آموزان دختر قربانی قلدری دوره دوم متوسطه
سال 1395
ارائه شده در پژوهش های علوم شناختی و رفتاری
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسه محور ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
زمان واکنش در حل مسئله خلاقانه و نقش هیجان بر آن در کارکنان وظیفه یک دانشگاه نظامی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علوم مراقبتی نظامی
اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان مرند
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
بررسی رابطه بین جدایی روان شناختی با سبک های هویتی دانشجویان
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه خانواده پژوهی
بررسی نقش امواج مغزی در تمایزگذاری کودکان مبتلا به بیماری های انگلی روده ای و کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی در شهرستان کرج
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
تاثیر الگوی آموزش مدیریت والدین بر کاهش قلدری و بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
جایگاه برنامه مبتنی بر هوش های چندگانه در کتب درسی دوره اول ابتدایی براساس مولفه های هوش های چندگانه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
رابطه هیجان های تحصیلی دانش آموزان، معلمان و والدین با عملکرد تحصیلی درس علوم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تاثیر درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کنش های اجرایی مغز و یادگیری هیجانی اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله ای
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینه ای
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
الگوی میانجی احساس تنهایی هیجانی و اجتماعی، بهزیستی معنوی، فاصله اجتماعی و افسردگی دانشجویان دختر
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
اثربخشی مداخله ی مبتنی بر شفقت بر خودانتقادی و افسردگی متقاضیان پشت کنکور
سال 1400
ارائه شده در مجله دانشکده علوم پزشکی نیشابور
بررسی تحولی ادراک زمان در کودکان ۷ تا ۱۲ ساله و تعیین نقش توجه در آن
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
بررسی رابطه کنترل هیجانی و تنظیم شناختی هیجان با باورهای وسواسی دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر رشت
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه تازه های علوم شناختی
مقایسه اثربخشی الگوی آموزشی بایبی و گانیه بر تفکر نقادانه و خلاق دانش آموزان
سال 1400
ارائه شده در نشریه آموزش پرستاری
اثربخشی والدگری ذهن آگاهانه بر اضطراب کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
نقش ابعاد دلبستگی به والدین و فرایندهای شناختی بر سبک های پردازش هویتی جوانان
سال 1392
ارائه شده در مطالعات روان شناختی
اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت بر رضایت زناشویی زنان آسیب دیده از خیانت
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
اثربخشی آموزش روش مونته سوری بر کارکردهای عصب - روان شناختی دانش آموزان مبتلا به اختلال های یادگیری غیرکلامی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
آموزش کفایت اجتماعی در کاهش پرخاشگری پسران پیش دبستانی: گزارش ۶ مورد
سال 1385
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
بررسی پایایی و روایی مقیاس پرخاشگری پیش دبستانی و ارزیابی میزان پرخاشگری در کودکان پیش دبستانی ارومیه
سال 1387
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
پیش بینی جهت گیری هدف پیشرفت بر اساس سبک های پردازش هویت: بررسی نقش پایه تحصیلی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
همبسته های هویت یابی فردی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه ی شهرستان اردبیل
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی مدرسه و آموزشگاه
اعتبارسنجی و تحلیل عاملی تاییدی چند گروهی مقیاس رضایت از زندگی در بین دانشجویان پرستاری و مامایی
سال 1389
ارائه شده در مجله پژوهش پرستاری ایران
واکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر خود تنظیمی، ذهن آگاهی و مدیریت زمان بر کاهش تعلل ورزی و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
پیش بینی اضطراب ریاضی بر اساس متغیر های جهت گیری هدف پیشرفت دانش آموزان و تاکید های جهت گیری هدف معلمان و والدین
سال 1394
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
پیش بینی بهزیستی روانشناختی براساس ابعاد اعتقادات دینی و جهت گیری مذهبی در معلمان
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
تاثیرآموزش انگیزش و استدلال اخلاقی بر قلدری نوجوانان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی پلیس
طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی تلفیقی راهبردهای خودنظارتی و سکوسازی فراشناختی بر درک مطلب و انگیزش خواندن دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
اثربخشی مداخلات روانشناسی مثبت گرای مبتنی بر مدرسه بر سطوح اجتماعی و رفتاری بهزیستی تحصیلی
سال 1398
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
اثربخشی برنامه مداخله ای مبتنی بر سیستم های یادگیری چندگانه بر عملکرد خواندن و افزایش علاقه به خواندن در دانش آموزان نارساخوان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور
طراحی و اعتباریابی برنامه مداخله مبتنی بر سیستم های یادگیری چندگانه برای دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص با نارسایی در خواندن: مطالعه فراترکیب
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
رابطه ثبات قدم، سرسختی روان شناختی و تاب آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
مطالعه ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شایستگی هیجانی-اجتماعی (ESCQ) در یک گروه غیر بالینی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی برنامه والدگری ذهن آگاهانه بر خودتنظیمی هیجانی کودکان دارای اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی آموزش فنون ذهن آگاهی بر بهزیستی روان شناختی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
تاثیر نمایش عروسکی در کاهش فوبی خاص دانش آموزان ابتدایی شهر تبریز
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینه ای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز ۲۰۰۷
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
مقایسه پیشرفت تحصیلی و شیوه های انضباطی والدین در دانش آموزان قلدر و قربانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی قصه خوانی دیالکتیکی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه تفکر و کودک
مقایسه نیمرخ روانی - تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی قلدر و عادی: بررسی قلدری، ویژگی های شخصیتی، خود کارآمدی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات و تحقیقات در علوم رفتاری
فراتحلیل اثربخشی تحریک الکتریکی مغز بر حافظه افراد دارای ناتوانی یادگیری
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات روانشناختی نوجوان و جوان
فراتحلیل اثربخشی آموزش شناختی مبتنی برحافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه با نارسایی ریاضی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
رابطه ثبات قدم، سرسختی روان شناختی و تاب آوری با درگیری تحصیلی دانشجویان: ارائه مدل تحلیل مسیر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی تربیتی
اثربخشی برنامه پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال لکنت زبان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی
اثربخشی اصلاح رفتار شناختی بر کاهش رفتار امتناع از مدرسه رفتن در دانش آموزان دختر: مطالعه تک آزمودنی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
رابطه کنترل هیجانی با تعلل ورزی دانش آموزان دوره متوسطه
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
مقایسه تاثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری ترجیحی بر بازده های یادگیری و نگرش نسبت به علوم
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
تدوین بستهی آموزشی تربیت مثبت مدرسه محور و اثربخشی آن بر بهزیستی ذهنی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
بررسی انتقادی نظریه های یادگیری از منظر کاربرد آن ها در عصر دیجیتال
سال 1401
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی تطبیقی ویژگی های انسان سالم و ناسالم در نظریه شخصیت جرج کلی با آرای مستتر در متون اسلامی و اشعار مولانا و فردوسی
سال 1401
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
روانشناسی آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال
سال 1401
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی
اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی کاربردی
اثربخشی قصه درمانی بر پرخاشگری، اضطراب و ترس اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای با پیگیری یک ماهه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
پیش بینی اختلالات خوردن بر اساس مولفه های آلکسی تایمیا
سال 1391
ارائه شده در مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران
اثربخشی برنامه های ضد قلدری مدرسه بر توان مندی معلمان زن در مدیریت رفتار قلدری دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
پیش بینی عزت نفس دانشجویان دختر بر اساس ابعاد سبک های دلبستگی و هویت اخلاقی آنان
سال 1395
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
بررسی ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی نسخه ی تجدید نظر شده ی مقیاس مشاهده ی معلم از رفتار انطباقی در کلاس
سال 1391
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
خودتنظیمی به عنوان میانجی بین ابعاد والدینی غیرحمایتی و پرخاشگری نوجوانان:روش مدل یابی معادله ی ساختاری (SEM)
سال 1390
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
رابطه ی سبک های دلبستگی پدر و مادر با سازگاری هیجانی، رفتاری و اجتماعی در دانشجویان غیربومی سال اول
سال 1388
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
مقایسه اثربخشی مدل ۵E و مدل گانیه بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه در سال ۱۳۹۸
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
Effectiveness of Bioenergy Economy Intervention on Self-compassion,, Self-efficacy and Weight Loss in Women with Obesity
سال 1400
ارائه شده در مجله ایرانی روانشناسی سلامت
تحلیل چندسطحی از خودبیگانگی تحصیلی نوجوانان: نقش فرهنگ مدرسه و نیازهای روان ‎شناختی اساسی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
فرهنگ مدرسه، نیازهای روان شناختی اساسی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان: آزمون یک الگوی علی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
نقش مولفه های دشواری تنظیم هیجان در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی
سال 1399
ارائه شده در ماهنامه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دختر قلدر
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه سلامت روان کودک
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه ی فعال و عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای حافظه ی فعال ضعیف
سال 1394
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی
محاسبه اندازه اثر در طرح های تک آزمودنی با استفاده از روش های ناهمپوش
سال 1397
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
تحلیل روان سنجی پرسشنامه دلبستگی به مادر در بین دانشجویان ایرانی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
بررسی میزان بی انضباطی های دانش آموزان در شرایط اعمال منابع مختلف اقتدار معلم
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
رابطه ی بین دلبستگی به والدین و همسالان با جدایی روان شناختی دانشجویان دختر و پسر جدیدالورود
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی در حل مسایل کلامی ریاضی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی شناختی
Effectiveness of an anti bullying Parent Management Training on Student's Victimization and Cognitive Emotion Regulation
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی
Validity and Reliability of Self-Assessment Manikin
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی