فرزاد آسایش | سیویلیکا

دکتر فرزاد آسایش

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی فرزاد آسایش در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس (عضو هیات علمی)

مقالات فرزاد آسایش در کنفرانس های داخلی

اثرات پردازش اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد مبتنی بر مشتری: مطالعه موردی شرکت بیمه کوثر
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
اثر انعطاف پذیری استراتژیک و چابکی سازمان بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل کننده رهبری استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی بر درگیری شغلی و رضایت شغلی با نقش میانجی تعهد شغلی و اعتماد شغلی ( مورد مطالعه شرکت ایران خودرو )
سال 1397
ارائه شده در چهارمین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت
تاثیر جذب سرمایه در برندسازی شهری و نقش آن در توسعه پایدار مدیریت شهرتهران
سال 1398
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران
دسته بندی مشتریان با استفاده از قوانین وابستگی فازی و کشف روابط پنهان موجود به منظور ارسال دو نوع پیام تبلیغاتی برای کالاهای لوکس و اقتصادی (مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی Digikala)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
تاثیر منابع انسانی بر روی مولفه های نوآوری در صنعت بیمه (مورد مطالعه بیمه ایران)
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
تاثیر عوامل جذابیت بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مراکز خرید
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
مروری بر بازاریابی نوین:بازاریابی حسی وکاربرد آن
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
تاثیر رهبری تحول آفرین و مراوده ای بر نوآوری سازمانی با میانجی گری فرهنگ سازمانی
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین تعهد بالای مدیریت منابع انسانی و رابطه شهروندی کارکنان با نقش میانجی اعتماد به مدیریت (مطالعه موردی: شرکت مپنا)
سال 1399
ارائه شده در سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تبلیغات دهان به دهان در فضای مجازی، رضایت و تعهد مصرف کننده
سال 1399
ارائه شده در همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
بررسی تاثیر خصوصیات فردی بر رضایت مندی خریدهای اینترنتی با رویکرد فازی (مطالعه موردی سایت دی جی کالا)
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه محور بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده در بخش خدمات (مورد مطالعه: شرکت دی جی کالا)
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
شناسایی راهبردهای توانمندسازی محلات با تاکید بر شورایاری ها مبتنی بر تحلیل عاملی (مورد مطالعه: شهرستان زنجان)
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
مطالعه اثر گذاری عناصر سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد شرکتهای حوزه نفت و گاز (مورد مطالعه: کنسرسیوم بین المللی پرگس)
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
شناسایی عوامل بهینه سازی اثربخش تولید ناب در شرکت های خدمات محور (مورد مطالعه: شرکت نوش طب پارسیان)
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
مطالعه تحلیلی آمادگی صنعت بانکی در زمینه تحول فناورانه بانک های کشور
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
مطالعه ارتباط بین هوش احساسی و توانمندسازی فردی کارکنان در صنعت غذا و دارو با تاکید بر راهبردهای مدیریتی و شرایط شرکتهای فعال در حوزه غذایی و دارویی (مورد مطالعه: شرکت نوش طب پارسیان)
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
مطالعه تحلیلی معاملات غیرمتمرکز در تکنولوژی مبتنی بر زنجیره بلوکی مبتنی بر شبکه بانکی
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
عوامل موثر بر بریکولاژ و تاثیر آن بر استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه بین المللی
سال 1400
ارائه شده در سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه ۲ تهران)
سال 1400
ارائه شده در سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بهبود عملکرد بین المللی شرکت با بکارگیری فرهنگ کارآفرینی بین المللی (مورد مطالعه: شرکت آیدین)
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر نگرش نسبت به تبلیغات بر رسانه های اجتماعی و کیف پول الکترونیکی در دوران کوید- ۱۹
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر کرونا ویروس بر بازاریابی کسب و کارها
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر شهرت نام ونشان تجاری بر تمایل به خرید برندهای خصوصی (قطعات یدکی خودرو)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار مصرف کننده براساس استانداردهای جهانی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
بررسی مولفه های اثرگذار دیجیتال مارکتینگ بر کسب و کارهای برند با نقش میانجی وفاداری مشتریان
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
نقش فناوری، فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در بهبود عملکرد کارکنان دفاتر خدمات بانکی روستایی پست بانک در ایران در طول همه گیری کووید-۱۹
سال 1401
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
مطالعه ارتباط بین مسئولیت اجتماعی شرکتها، عملکرد اجتماعی و رفتار بازاریابانه مشتریان با رویکرد اسلامی (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط ریخته گری تهران)
سال 1401
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
تاثیر مدیریت خرید و مدیریت ریسک بر عملکرد شرکت (مطالعه موردی: گروه خودرو سازی شرکت سایپا)
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
بررسی تاثیر محرک های ارتباطی بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه های اینترنتی
سال 1401
ارائه شده در دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
مروری بر نظریه ها و سیاست گذاری های خوشه های صنعتی با تاکید بر خوشه های صنعتی در ایران
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
رابطه بین بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان شرکتی بانکها(مطالعه موردی: بانک رفاه تهران)
سال 1401
ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
بررسی ارتباط بین مسئولیت اجتماعی (به لحاظ حمایت از محیط و جامعه محلی) بر ادراک مصرف کننده در خصوص جذابیت مرکز خرید
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
بررسی شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین و تاثیر آن بر هر یک از مراحل خرید در رفتار مصرف کنندگان
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
ابعاد برند سازی کارکنان و رفتار شهروندی برند. بررسی نقش واسطه ها در زمینه مهمان نواز ی
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
تاثیرنام تجاری برپذیرش خدمات اینترنتی
سال 1401
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
دستیابی به چابکی سازمانی از طریق هوش رقابتی و نوآوری سازمانی با نقش میانجی انعطاف پذیری استراتژیک- مطالعه موردی صنعت خودرو
سال 1401
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند
سال 1401
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
بررسی تاثیر سرمایه های سبز بر کسب و کار پایدار با نقش میانجیگری نوآوری سبز
سال 1401
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
بررسی رابطه بین تجربه برند، تعهد به برند و نگرش به برند با قصد خرید در رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: فرودگاه بین المللی کیش)
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر تجربه برند بر تعهد به برند از طریق رسانه های اجتماعی در فرودگاه بین المللی کیش
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر پاداش دادن، جذابیت بصری، اطلاعات مشتری و توانایی بینش بر خرید تکانشی با نقش میانجی سودمندی درک شده
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
تاثیر فناوری هوش مصنوعی بر قصد خرید مجدد مصرف کننده با نقش میانجی عادت های مشتری
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر بازاریابی خرده فروشان الکترونیکی بر تجربه مشتری آنلاین با نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد مشتری
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
بررسی تفاوت تاثیر تبلیغات آنلاین و آفلاین بر عملکرد شرکت دیجی کالا
سال 1402
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
بررسی تاثیر فناوری هوش مصنوعی و تجربه رضایت بخش بر قصد خرید مجدد مصرف کننده در فروشگاه های آنلاین
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین

مقالات فرزاد آسایش در ژورنال های داخلی

بررسی تاثیر تجربه ناخوشایند بر دوری از برند و انتقام با برند با اثر واسطه نفرت
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
تاثیر تنهایی، نگرانی از سلامت جسمی و همدلی بر قصد تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید در معلولین و افراد ناتوان جسمی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
بررسی تاثیر نظام جبران خدمات بر جذب و نگه داشت نیروی انسانی متخصص در حوزه الکترونیک (مورد مطالعه: دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه ۲ تهران)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اکتشاف و پردازش هوشمند دانش
مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد پایدار سازمان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اکتشاف و پردازش هوشمند دانش
تدوین و طراحی مدل بازاریابی رکود با استفاده از تکنیک داده بنیاد (مطالعه موردی گروه صنعتی پاکشو)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
تاثیر سودمندی های نوآوری فناوری و انگیزه های استفاده از تجارت الکترونیکی بر تجربه مشتری و اطلاعات مشتری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی دانشجویان با اشتیاق آنان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک: مطالعه موردی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
تاثیر مدیریت خرید و مدیریت ریسک بر عملکرد شرکت (مطالعه موردی: گروه خودروسازی شرکت سایپا)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید
Evaluate and prioritize the impact of marketing strategies on reducing entrepreneurial risks
سال 1401
ارائه شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل
بررسی رابطه خلاقیت کارکنان با نوآوری سازمانی در شرکت های دانش بنیان (مطالعه موردی: استان تهران)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
بخش بندی مشتریان بانکی بر اساس ارزش طول عمر مشتری و توانایی سوددهی آنان (مورد مطالعه: مشتریان یکی از بانک های خصوصی)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعاتی در مدیریت بانکی و بانکداری اسلامی
تاثیر کیفیت خدمات و تجربه خدمات بر رضایت مشتری در خدمات بین شرکتی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اکتشاف و پردازش هوشمند دانش
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات
Affecting factors of Permission-based Marketing: A mix-method study (Case of Study: Mellat Bank)
سال 1402
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت
تدوین مدل ارزش آفرینی در صنعت بیمه با تمرکز بر فناوری بلاکچین
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
پیش آیندها و پس آیندهای ارزش آفرینی در صنعت خدمات بیمه ای با تمرکز بر فناوری زنجیرهه بلوکی: رویکرد پژوهشی آمیخته
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
ارائه مدلی جهت خط مشی گذاری بهبود بازاریابی دیجیتال در صنعت خرده فروشی با تاکید بر دوران پساکرونا
سال 1401
ارائه شده در مجله خط مشی گذاری عمومی در مدیریت
اعتبار سنجی مدل راهبردی ارزش آفرینی در صنعت بیمه های دریایی با تمرکز بر فناوری بلاکچین
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه علمی مدیریت علوم دریایی
مدل بازاریابی گردشگری سلامت (مطالعه موردی: شهر تهران)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه گردشگری فرهنگ
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران های موثر روی آینده بازاریابی نوآورانه در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاک چین
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
شناسایی و اولویت بندی پیشران های موثر بر آینده بازاریابی هوشمند در صنعت بانکداری با تمرکز بر فناوری بلاک چین با بکارگیری دلفی فازی و کداس
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
ارائه مدل بازاریابی توسعه گردشگری سلامت شهر تهران با استفاده از روش گراندد تئوری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و برنامه ریزی شهری
ارائه مدل بازاریابی دیجیتال جهت توسعه صنعت هتلداری ( مورد مطالعه جزیره کیش)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه گردشگری فرهنگ
تاثیر تبلیغات بازاریابی همهمه ای بر ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند: مطالعه موردی شرکت گلرنگ
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
مروری بر بازاریابی اخلاق مدار با تاکید بر بازاریابی کلان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
تاثیر فرایندهای حکمرانی فناوری اطلاعات بر ارتقای چابکی و یادگیری سازمانی (مورد پژوهش: شهرداری منطقه ۷ تهران)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه حکمرانی متعالی
Assessing the Role of Market Share Development on Competitive Advantage in Dairy Companies
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و رفتار سازمانی
محرک های آمادگی فناوری و انگیزه های مصرف در تبیین گرایش مصرف کنندگان به استفاده از خدمات مبتنی بر فناوری
سال 1402
ارائه شده در ماهنامه پژوهش های معاصر در علوم و تحقیقات
Presenting a content marketing process model in Iran's banking industry (Case Study:Bank mellat)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و رفتار سازمانی
ارائه الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با تاکید بر مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری
سال 1402
ارائه شده در مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی
ارائه مدلی برای هویت سازی برند در بانک های ایرانی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
Designing a Paradigmatic Model for Social Media Marketing in the Iranian Banking Services Industry
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و رفتار سازمانی
توسعه پایدار صنعت بانکداری از طریق رسانه های اجتماعی؛ با تاکید بر مشارکت مشتریان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد دفاع

تالیفات فرزاد آسایش

نظریه سازمان و مدیریت(آفتاب گیتی)
1399 - فارسی
تحقیق در عملیات(آفتاب گیتی)
1399 - فارسی
روش تحقیق(آفتاب گیتی)
1399 - انگلیسی
روش تحقیق(آفتاب گیتی)
1398 - فارسی
زبان تخصصی مدیریت(آفتاب گیتی)
1397 - انگلیسی
بازاریابی و مدیریت بازار(آفتاب گیتی)
1397 - فارسی