مرتضی رجوعی | سیویلیکا

دکتر مرتضی رجوعی

استاديار - گروه مديريت دانشگاه امام رضا

معرفی

استان
خراسان رضوی
شهر
مشهد

سمتهای علمی و اجرایی مرتضی رجوعی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دومین همایش بین المللی و سومین همایش ملی نیمه مجازی اوقات فراغت (رئیس کنفرانس)
  • دانشگاه امام رضا (عضو هیات علمی)

مقالات مرتضی رجوعی در کنفرانس های داخلی

رویکرد های استراتژیک، مدیریت کیفیت و متغیرهای طراحی سازمان: ادغام آنها در یک مدل اقتضایی
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومی
سال 1389
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
بررسی روشهای بازارگرایی درتوسعه بیمه
سال 1390
ارائه شده در چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه
تحلیل موانع پیاده سازی سیستم اطلاعات مدیریت در صنعت چاپ و بسته بندی با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
تبیین چهارچوب مفهومی تاثیر مدیریت دانش مشتری دربهبود کیفیت خدمات مطالعه موردی دفاترپیشخوان ارائه خدمات ثبت احوال
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
ارتباط بین قابلیت های فرآیندی مدیریت دانش و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر مشهد
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر مشهد
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
بررسی تاثیر نگرش های اخلاقی بر فروش بیمه های عمر
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر اعتبار شرکت و قوم گرایی بر نگرش دانشجویان نسبت به پوشاک خارجی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی نقش تعدیلی میزان توسعه یافتگی محل سکونت گردشگر بر رضایت مندی گردشگران مذهبی از توسعه ی اماکن گردشگری و رابطه ی ویژگی های جمعیت شناختی با رضایت مندی (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر خلق ارزش ویژه برند مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای پروما و هایپرمی مشهد
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی تاثیر تجانس برند بر ارزش ویژه برند (از دیدگاه دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های مشهد)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های مشهد)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
تاثیر گروههای مرجع و احساسات کاربران بر نگرش نسبت به پذیرش تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
تاثیر کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش درک شده خدمات و رضایت مشتریان در بیمه
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی اثر ارزش های مصرفی مصرف کنندگان از برندهای خارجی بر قصد خرید
سال 1397
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش واسط کیفیت ادراک شده در رابطه بین ادراک مصرف کنندگان از برندهای خارجی بر قصد خرید
سال 1397
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
تاثیر ارزش مشتری و تصویر برند بر وفاداری مشتریان (موردمطالعه صنعت بیمه)
سال 1397
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
فنون بازاریابی آشوب در جهت مشتری مداری عملی در صنعت بیمه ایران
سال 1393
ارائه شده در بیست و یکمین همایش ملی و هفتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
بررسی عوامل موثر بر احساس و نیاز تمایز و تحلیل نقش آنها در قصد خرید پوشاک خارجی (مورد مطالعه: بانوان شهر مشهد)
سال 1398
ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری گردشگر مذهبی با نقش میانجی رضایت، اعتماد و تصویر ذهنی
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
بررسی نقش میانجی ریسک اجتماعی در تاثیر کانال های ارتباطی بر تبلیغات کلامی (مورد مطالعه: شرکت بیمه رازی)
سال 1398
ارائه شده در دومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی عوامل موثر بر رضایت گردشگران سلامت به واسطه کیفیت ادراک شده خدمات
سال 1400
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت گردشگری و خدمات سلامت بین الملل
بررسی نقش میانجی نگرش به برند در رابطه بین بازاریابی بوسیله اینفلوئنسرها و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان پوشاک زنانه در اینستاگرام)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
اثر تجربه مشتری بر مزیت رقابتی پایدار با نقش تعدیلگر ارزش ادراک شده در شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
تاثیر عوامل استرس زای اجتماعی و خانوادگی بر رفتار خرید جوانان
سال 1401
ارائه شده در اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
تاثیر ترجیحات نام تجاری بر وفاداری رفتاری بواسطه نقش میانجی پاسخ های احساسی مشتریان فروشگاه هایپرمی مشهد
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر رهبری سازمان بر مشارکت و منابع سازمانی در صنعت ساختمان
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر ترجیحات نام تجاری بر وفاداری رفتاری بواسطه نقش میانجی ارزش ادراک شده )مورد مطالعه: فروشگاه هایپرمی مشهد(
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
بررسی نقش استراتژی بازارگرایی بر فرآیندها، محصولات و خدمات در صنعت ساختمان
سال 1402
ارائه شده در سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران

مقالات مرتضی رجوعی در ژورنال های داخلی

تدوین راهبردهای مجتمع های دامداری شیری با استفاده از AHP گروهی- فازی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و توسعه کشاورزی
تاثیر توسعه ی اماکن گردشگری بر رضایتمندی گردشگران مذهبی (مطالعه ی موردی: کلانشهر مشهد)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
شناسایی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ وقف با رویکرد تحلیل مضمون در آستان قدس رضوی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
رابطه مسیولیت اجتماعی با شهرت اخلاقی و ارزش ویژه برند؛ تحلیل نقش میانجی اعتماد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
تاثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
نقش آفرینی معنویت و تجاری سازی در شکل گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده بنیاد
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
مفهوم پردازی بازارگرایی راهبردی و رابطه آن با عملکرد صنعت بیمه ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
تاثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
تاثیر جان بخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفاده کنندگان خودروهای داخلی
سال 1396
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیل گر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرف کنندگان خودروهای وارداتی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تاثیر کانال های ارتباطی بر تبلیغات کلامی با میانجی گری ریسک اجتماعی و انتشار سریع اطلاعات و تعدیل گری خود ابرازی برند
سال 1399
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بخش بندی بازار آجیل و خشکبار بر اساس ارزش های مورد انتظار مشتریان با استفاده از الگوریتم DBSCAN
سال 1400
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
رابطه متغیرهای طراحی ساختار سازمانی و اجرای مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی شهر مشهد
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی
تاثیر نمونه سازی بر موفقیت محصول جدید با نقش تعدیلگر دخالت مشتری و سرعت انتشار اطلاعات (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی)
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی
تحلیل محتوای عناصر طراحی بسته بندی محصولات آجیل و خشکبار و بررسی ارتباط آن با قصد خرید مشتریان (مورد مطالعه: آجیل و خشکبار نارمک)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون بسته بندی
سنجش میزان رضایتمندی مشتریان شبکه وایمکس یک شرکت ایرانی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
شناسایی نیازهای زائران سالمند در اماکن متبرکه و مذهبی (مورد مطالعه: حرم مطهر حضرت رضا(علیه السلام))
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ رضوی
تدوین راهبردهای احیای جاده ولایت با هدف توسعه فرهنگ زیارت به روش SWOT
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ رضوی
برنامه ریزی راهبردی توسعه کسب و کار های گردشگری شهر مشهد با استفاده از تکنیک متا سوات Meta-SWOT
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
تاثیر شبکه سازی بر عملکرد فروش: بررسی نقش میانجی خلاقیت و رضایت شغلی (مورد مطالعه: نمایندگی بیمه کوثر مشهد)
سال 1402
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
عوامل موثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی