سیدیاسر موسویان | سیویلیکا

سیدیاسر موسویان

دانشجوی دکتری

معرفی

علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
گلستان
شهر
گرگان

مقالات سیدیاسر موسویان در کنفرانس های داخلی

بررسی تأثیر نام تجاری کتابفروشی های اینترنتی بر پذیرش خرید اینترنتی توسط مشتریان
سال 1393
ارائه شده در سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
تعديلگري همدلي كاركنان و تجربه احساسي برند بر ارزش برند از طريق رضايت مشتري و تعهد عاطفي
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
بررسی میزان رضایت مشتریان مجموعه های ورزشی و بازاریابی درونی
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد و وفاداری مشتریان به برند
سال 1399
ارائه شده در دهمین کنگره سراسری فناوری های نوین در حوزه توسعه پایدار ایران
قصد استفاده مجدد مصرف کننده با بررسی ویژگی های پلتفرم رسانه اجتماعی بر اعتماد
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
اثرگذاری برند برپذیرش خدمات برخط توسط مشتریان صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه سرمداستان گلستان)
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
بررسی تجربه احساسی برند بر ارزش ویژه برند بانک( مطالعه موردی : بانک صادرات استان گلستان )
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
ارزیابی بازاریابی داخلی در میزان رضایت مشتریان شعبه بانک صادرات (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
سال 1400
ارائه شده در چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
بررسی پذیرش استفاده مشتریان از خدمات بانک در بستر رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
سال 1400
ارائه شده در چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
بررسی بازاریابی درونی در افزایش میزان بهره وری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: بیمه سرمد استان گلستان)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی رفتار مصرف کننده براساس ویژگی های رسانه اجتماعی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان نمایندگی ایران خودرو (مطالعه موردی : نمایندگی ایران خودرو شعبه گرگان)
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
تاثیرنام تجاری برپذیرش خدمات اینترنتی
سال 1401
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
تعهد مشتریان بر اساس نام تجاری
سال 1401
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
فرآیندهای تصمیم گیری انسانی بر مبنای مدل های ذهنی و شهودی
سال 1401
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
نقش بازاریابی عصبی در خلق ارزش برای بازاریابان
سال 1401
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری

تالیفات سیدیاسر موسویان

ترجمه تحقیقات بازاریابی برای صنایع گردشگری ، هتلداری و رویدادها(نوروی)
1401 - فارسی
ترجمه مقدمه‌ای بر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی(نوروزی)
1400 - فارسی
نقش برند در پذیرش بانکداری اینترنتی(نوروزی)
1400 - فارسی
مقذمه ای بر برند(نوروزی)
1393 - فارسی
ترجمه کتاب بازاریابی 3.0(نوروزی)
1392 - فارسی

تحصیلات سیدیاسر موسویان

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی / بازاریابی بین الملل
1400
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی .بازاریابی بین الملل
1386 - 1389