مهدی بکتاش | سیویلیکا

مهدی بکتاش

دانشجو

معرفی

علاقه مند به حوزه روانشناسی تربیتی


علاقه مندی ها

روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی

عضویت مهدی بکتاش در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو دانشجویی انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران
  • معاون انجمن علمی پژوهشی علوم تربیتی مرکز عالی شهید مطهری شیراز
  • عضو دانشجویی انجمن روانشناسی تربیتی ایران
  • عضویت دانشجویی انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران

مقالات مهدی بکتاش در کنفرانس های داخلی

بررسی میزان فعال و غیر فعال بودن محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم بر اساس تکنیک ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه نهم به روش ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
تحلیل محتوای کتاب فارسی سوم ابتدایی بر اساس شاخص خوانایی سنجی گانینگ فوگ
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
بررسی میزان فعال و غیر فعال بودن محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم بر اساس تکنیک ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه نهم به روش ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه دهم ریاضی به روش ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تحلیل سطح خوانایی كتاب شیمی سه بر اساس روش گانینگ فوگ و فلش
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات میان‌رشته‌ای روانشناسی، مشاوره و آموزش علوم تربیتی
بررسی میزان خوانش پذیری کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس فرمول های خوانش سنجی هارتلی، فرای، گانینگ فوگ، مک لافلین و فلش
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه دهم ریاضی به روش ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
تحلیل سطح خوانایی کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس روش فلش و مک لافین
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه اول ابتدایی بر اساس فرمول خوانایی مک لافین و روش ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
تحلیل سطح خوانایی کتاب شیمی سه بر اساس روش گانینگ فوگ و فلش
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
تحلیل محتوای کتاب پیام های اسمانی پایه نهم بر اساس روش ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
تحلیل سطح خوانایی متون و تصاویر کتاب علوم پایه ششم ابتدایی بر اساس روش گانینگ فوگ
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تحلیل سطح خوانایی کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی بر اساس روش فلش و مک لافین
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
اقدام پژوهی : چگونه توانستیم سبب کاهش اسیب های اجتماعی و روانی تبعیض نژادی رضا دانش آموزان افغان پایه پنجم ابتدایی مدرسه سعدی شویم
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
چگونه توانستیم سبب کاهش و رفع ناسازگاری مریم دانش آموز پایه چهارم ابتدایی شویم
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
میزان اثربخشی حضور مربی بهداشت مدارس بر وضعیت سلامت دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان بجنورد
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
تحلیل و بررسی سطح خوانایی کتاب تاریخ دهم انسانی بر اساس روش مک لافین
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
واکاوی دلایل ایجاد اضطراب امتحانی و علائم آن در فراگیران
سال 1400
ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی ششم ابتدایی ۱۳۹۹ براساس الگوی طراحی آموزشی مریل
سال 1400
ارائه شده در هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
یاددهی-یادگیری ترکیبی رویکرد نوین آموزش
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی مدرسه آینده
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بر اساس مولفه های قومیت(فارس،کرد،لر،بلوچ،ترکمن،عرب و ترک) و جنسیت(نام،زن،مرد، مادر ، پدر و لباس ) : یک تحقیق کمی
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی مدرسه آینده
واکاوی میزان اثرگذاری ارزشیابی توصیفی و سنتی بر خلاقیت، اضطراب امتحانی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شهر شیراز :یک مطالعه تجربی
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی مدرسه آینده
آموزش و یادگیری الکترونیکی (مدل ها ، معایب ، مزایا)
سال 1399
ارائه شده در همایش منطقه ای مسایل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
متاورس؛ پتانسیلها و محدودیتها در آموزش دانش آموزان و دانشجویان
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی آینده نگری در روانشناسی و علوم تربیتی
واکاوی میزان اثر گذاری ارزشیابی توصیفی و سنتی بر اضطراب و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع پنجم ابتدایی در زمان امتحانات : یک مطالعه تجربی
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش

تالیفات مهدی بکتاش

متاورس؛ پتانسیلها و محدودیتها در آموزش دانش آموزان و دانشجویان(مجله شیراز نامه)
1401 - فارسی
تاثیر ارزشیابی توصیفی و سنتی بر عملکرد دانش اموزان مدارس ابتدایی ناحیه یک شیراز(شیراز)
1400 - فارسی
بررسی و مقایسه آرا تربیتی شهید مطهری و امانوئل کانت(نشر)
1399 - فارسی

تحصیلات مهدی بکتاش

کارشناسی اموزش ابتدایی
1398 - 1402

سوابق شغلی مهدی بکتاش

سایر سوابق آموزگار کلاس اول ابتدایی ناحیه چهار و ناحیه یک شیراز
1399 - تاکنون
تدریس دانشگاهی مربی طرح بینش مطهر دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1399 - 1401
تدریس دانشگاهی دبیر کارگاه تعلیم و تربیت در هزاره سوم
1401 - 1401
سابقه کار دانشگاهی دبیر کانون پژوهش دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1398 - 1401
سابقه کار دانشگاهی دبیر کارگاه اموزشی روش و فنون تدریس دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1400 - 1400
سابقه کار دانشگاهی دبیر کارگاه اموزشی شیوه مقاله نویسی علمی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
1400 - 1400
سابقه کار دانشگاهی دبیر اولین دوره همایش کشوری پژوهش های نوین در علوم انسانی ، علوم تربیتی ، علوم دینی و اسلامی و روانشناسی
1400 - 1401
سابقه کار دانشگاهی دبیر و مربی کارگاه پرورش تفکر انتقادی
1402 - 1402
سابقه کار دانشگاهی دبیر و موسس کانون خیریه شهید مطهری
1398 - 1401

جوایز و افتخارات مهدی بکتاش

دبیر برتر طرح بینش مطهر مرکز عالی شهید مطهری در سال 1400
1400
رتبه اول مرحله استانی بخش مقاله نویسی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور
1399
دبیر برتر طرح بینش مطهر مرکز عالی شهید مطهری در سال 1399
1399
رتبۀ برتر نخستین جشنوارۀ مقاله‌نویسی یافته های نوین درآموزش و پژوهش پردیس شهید مطهری شیراز
1399

سوابق حضور مهدی بکتاش در دوره ها و کارگاههای تخصصی

کارگاه اموزشی بررسی ساختار مقالات علمی - پژوهشی - دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر
(1400)
دوره آموزشی معلم تراز اول - 1 - دانشگاه اصفهان
(1400)
دوره آموزشی معلم تراز اول - 2 - دانشگاه اصفهان
(1400)
کارگاه آموزشی جریان های فکری تاثیر گذار در تعلیم و تربیت معاصر ایران - دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد
(1400)
کارگاه آموزشی نقش معلمان در تربیت دینی دانش آموزان - دانشگاه فرهنگیان شهید آیت نجف آباد
(1400)
کارگاه آموزشی پرورش تفکر انتقادی - دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
(1400)
کارگاه اموزشی شیوه تدریس کلاس های چند پایه - استان مرکزی
(1399)
دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی: مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز - دانشگاه جامع امام حسین
(1399)