میمنت عابدینی بلترک | سیویلیکا

دکتر میمنت عابدینی بلترک

عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان

استان
مازندران
شهر
بابلسر

سمتهای علمی و اجرایی میمنت عابدینی بلترک در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه مازندران (عضو هیات علمی)

مقالات میمنت عابدینی بلترک در کنفرانس های داخلی

تجزیه و تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره راهنمایی بر مبنای مولفه های آموزش سلامت
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش کشوری دانشجویی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
چرایی و چیستی آموزش سلامت در کتابهای درسی دوره ابتدایی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش کشوری دانشجویی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
بررسی رابطه اوقات فراغت و سلامتی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش کشوری دانشجویی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
سیری برمفهوم کارآفرینی آموزش و نقش دانشگاه درتوسعه ی پایدارآن
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
بررسی مفهوم کارآفرینی، آموزش آن در دانشگاهها و جایگاه آن درمتون اسلامی
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
بررسی ضرورت گذراندن درس کارورزی برای دانشجویان علوم تربیتی موردمطالعه: دانشجویان دکتری علوم تربیتی دانشگاه اصفهان
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی کارآموزی؛ دریچه ای بسوی ارتباط موثر صنعت و دانشگاه
جایگاه مؤلفه های کارآفرینی در کتاب های درسی دوره ابتدایی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره راهنمایی با تأکید بر مؤلفه های اوقات فراغت
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تبیین جایگاه خلاقیت درکتاب های درسی دوره ابتدایی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
نقشهای جنسیتی در نظام آموزشی ایران( مطالعه موردی: کتاب های درسی)
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تحلیل محتوای آموزش صلح به عنوان یکی از مؤلفه های جهانی شدن
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
حلیل مفهوم آموزش سلامت درکتاب های درسی؛ گامی جهت ارتقای سطح سواد سلامت درجامعه
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
بررسی تظبیقی بازنگری برنامه های درسی در ایران آمریکا وژاپن
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
تبیین جایگاه صلح در متون اسلامی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی
مروری بر وضعیت آموزش محیط زیست در مدارس ابتدایی ایران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی ایده های نو در کشاورزی،محیط زیست و گردشگری
بررسی میزان تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه مازندران( مورد مطالعه: دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری)
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران (با رویکرد فرهنگ مشارکتی)
تحلیل جایگاه مولفه های هویت یابی بر اساس نظریه انسان به منزله عامل در کتاب های درسی دوره ابتدایی (مورد مطالعه: کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی)
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر اساس مولفه های هویت یابی در نظریه انسان به منزله عامل (مورد مطالعه: کتاب های فارسی دوره ی ابتدایی)
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
شناسایی عوامل مؤثر بر شادکامی بانوان هیأت علمی دانشگاه مازندران: یک مطالعه پدیدارشناسانه
سال 1398
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
تحلیل محتوای کتاب های فارسی دوره دوم ابتدایی بر اساس سطح خوانایی گانینگ
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
تحلیل محتوای کتابهای درسی براساس الگوی مریل( مورد مطالعه: کتاب های علوم تجربی دوره اول ابتدایی)
سال 1399
ارائه شده در ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
نگاهی به برنامه درسی نومفهوم گرا با استناد به نظرگاه هیوبنر، مک دونالد و پاینار
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره،تعلیم و تربیت
بررسی رابطه بین هوش هیجانی با عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه مازندران
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
جایگاه کارآفرینی در برنامه درسی دوره ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
ترویج علوم تربیتی درپرتو مفهوم تعلیم و تربیت با استناد به سه محور(فلسفی،روایی وعرفانی)
سال 1400
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی و مدیریت در جامعه
کارآفرینی وآموزش آن در دانشگاه؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر و جایگاه آن درقرآن کریم و سیره پیامبر(ص)
سال 1400
ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی رابطه بین فلسفه اخلاقی و رفتار فرا نقش کارکنان آموزش و پرورش
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی یافته های پژوهشی در روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
برنامه درسی انتقادی با تاکید بر سه مقوله طبقه، جنس و نژاد، حوزه ای مغفول در سیستم آموزشی
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
برنامه درسی مشترک، نگاهی نوین و اثرگذار در حوزه آموزش و پرورش و نسبت آن با جهانی شدن
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران
درس پژوهی و کاربرد آن در سیستم آموزش و پرورش
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش
آموزش فلسفه برای کودکان؛ چیستی و چرایی : یک مطالعهی مروری
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
پارادایم های برنامه درسی
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
جامعه سبز در پرتو شناسایی ویژگی های برنامه درسی سیستم آموزشی ایران(مورد مطالعه: مصرف انرژی)
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش ملی نوآوری در صنایع سبز
حق آموزش برای کودکان در جمهوری اسلامی ایران: یک مطالعه مروری
سال 1402
ارائه شده در سومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پژوهش و نوآوری در روانشناسی، با نگاهی ویژه بر درمانهای فراتشخیصی
حق آموزش برای کودکان در جمهوری اسلامی ایران:یک مطالعه مروری
سال 1402
ارائه شده در سومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پژوهش و نوآوری در روانشناسی، با نگاهی ویژه بر درمانهای فراتشخیصی

مقالات میمنت عابدینی بلترک در ژورنال های داخلی

Content analysis of peace education as one component of global citizenship education in elementary textbooks
سال 1393
ارائه شده در مجله بین المللی پژوهش روانشناسی و علوم تربیتی
تحلیل جایگاه سازنده گرایی به عنوان رویکردنوین یادگیری درکتابهای درسی دوره ابتدایی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی وضعیت آموزش سلامت در کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران
سال 1391
ارائه شده در مجله بهداشت و توسعه
تحلیل محتوای مولفه های دینی در مجلات کودک و نوجوان
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
تاثیر نظریه انتقادی بر نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
بررسی میزان به کارگیری عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ( مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
رابطه کمبودهای اجتماعی و مهارت فردی با توانمندسازی رفتاری در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه شهر یزد
سال 1399
ارائه شده در مجله آموزش و سلامت جامعه
رابطه بین اعتیاد به اینترنت و افسردگی در بین دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهرستان کردکوی با تأکید بر نوع شبکه های مجازی
سال 1397
ارائه شده در مجله آموزش و سلامت جامعه
تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فنی‌و‌حرفه‌ای از نظر میزان توجه به شایستگی‌های حرفه‌ای در ایران در سال 1398
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه کارافن
Curriculum Components of Virtual Programs at a Medical University: The Students' Perspective
سال 1400
ارائه شده در مجله میان رشته ای آموزش مجازی در علوم پزشکی
بررسی جایگاه تربیت اخلاقی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر تدریس اثربخش در دانشگاه های علوم پزشکی بر مبنای مدل سازی ساختاری تفسیری (مطالعه ی موردی: دانشگاه شهید صدوقی یزد)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
بررسی تاثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق به یادگیری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
بررسی موانع ارتقای زنان به پست های مدیریتی از دیدگاه معلمان زن شهرستان قائمشهر
سال 1400
ارائه شده در پژوهشنامه زنان
واکاوی مولفه های هویت یابی در نظریه انسان به منزله عامل
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت آموزشی رشته کارشناسی علوم تربیتی با استفاده از رویکرد ویکور فازی (مطالعه موردی: دانشگاه مازندران)
سال 1399
ارائه شده در مجله رویکردهای نوین آموزشی
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب رشته دانش آموزان رشته فنی و حرفه ای از دیدگاه ذی نفعان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مهارت آموزی
بررسی ارتباط نگرش به یادگیری الکترونیک و خود تنظیمی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
سال 1396
ارائه شده در مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
ارتقای سلامت در جامعه از طریق آموزش سلامت اجتماعی در کتب درسی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش سلامت
آموزش محیط زیست در سیستم آموزشی ایران: تحلیل برنامه درسی دوره ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه محیط شناسی
بررسی نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه ی ویژگی های شخصیتی با صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در مجله پویش در آموزش علوم تربیتی و مشاوره
ارزیابی مهارت های زندگی دانشجویان دانشگاه مازندران با تاکید بر نقش برنامه های درسی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مولفه های آموزش گردشگری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
عناصر برنامه ی درسی سازنده گرا در آموزش پزشکی : مطالعه مروری
سال 1393
ارائه شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
تحلیل محتوای کتاب های درسی ابتدایی بر اساس میزان توجه به مولفه های محیطی گردشگری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
شناسایی و سطح بندی موانع ارتقای مدیریتی زنان در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر مدل سازی ساختاری تفسیری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه زن در توسعه و سیاست
تحلیل محتوای مولفه های اطلاعات سلامت در کتاب های درسی
سال 1390
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
Efficacy of Electronic Versus Traditional Type of Metalinguistic Feedback in Correct Use of Prepositions: An Experimental Study
سال 1397
ارائه شده در مجله میان رشته ای آموزش مجازی در علوم پزشکی
Evaluation of the Application of Constructivist Curriculum in Higher Education: A Case Study in Shiraz University of Medical Sciences Iran
سال 1395
ارائه شده در مجله گام های توسعه در آموزش پزشکی
The investigation of professional competencies of medical faculty members based on constructivism perspective
سال 1393
ارائه شده در مجله گام های توسعه در آموزش پزشکی
امکان سنجی برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی( مورد مطالعه: دانشگاه مازندران)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه آموزش علوم دریایی
جایگاه گردشگری در کتاب های درسی دوره ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری
مطالعه ی پدیدارشناختی مضامین شادکامی بانوان اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه زن و جامعه
شناسایی مضامین رهبری برنامه درسی در سیستم آموزش و پرورش: یک مطالعه پدیدارشناسانه
سال 1401
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
بازنمایی نقش های جنسیتی در کتاب های درسی سال ششم دوره ابتدایی ایران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه زن و جامعه

تحصیلات میمنت عابدینی بلترک

دکتری تخصصی مطالعات برنامه درسی
1390 - 1394