مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی تاثیر تجارت اجتماعی سیار بر افزایش وفاداری بر برند با نقش میانجی اعتماد ورضایتمندی مشتریان ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار (1401)
- ارایه مدل ابعاد تبلیغات در فروشگاه های خرده فروشی ارائه شده در چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران (1400)
- تاثیر بازاریابی افراد تاثیرگذار بر توسعه وفاداری به برند از طریق درگیرکردن مشتری در تجارت الکترونیک ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران (1399)
- ارایه مدل تاثیر بازاریابی حمایتی و حسی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی خرید لذت جویانه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش) ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم (1399)