جمشید سالار | سیویلیکا

دکتر جمشید سالار

استاديار گروه مديريت بازرگاني، دانشگاه پيام نور، تهران، ايران

معرفی


مقالات جمشید سالار در کنفرانس های داخلی

تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
مدیریت بحران ، سناریوها ، فرآیند مدیریت استراتژیک و تاثیررسانه ها
سال 1391
ارائه شده در همایش علوم مدیریت نوین
تبیین نقش کارآفرینی ونوآوری درتوسعه اقتصادی شرکت های کوچک و متوسط
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
شناسایی عوامل موثربرکارآفرینی گروهی و ارائه راهکارهایی برای افزایش آن دربخش تعاون استان مازندران
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
نقش دیدگاه ها و الگوهای اسلامی – ایرانی در دستیابی به تولید ملی
سال 1391
ارائه شده در همایش منطقه ای تولید ملی،حمایت از کار سرمایه ایرانی
بررسی اثر بخشی مشوقهای صادراتی بر توسعه صادرات استان مازندران
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بررسی نقش سرمایه فکری در کارآفرینی سازمانی
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
بررسی نقش نوآوری استراتژی در تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
تبیین نقش بازاریابی داخلی بانک ها بر بازارگرایی و توسعه کارآفرینی
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
ارزیابی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دید مصرف کننده
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
بررسی رابطه بین نسیت و سطح تحصیلات مصرف کنندگان با تعهد به برند گوشی تلفن همراه (مورد مطالعاتی:مشتریان گوشی تلفن همراه استان لرستان)
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
نقش مدیریت ارتباط با مشتری crm دربدست اوردن مزیت رقابتی مورد مطالعه : بانک سپه منطقه گیلان
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
نقش مدیریت دانش در توانمندسازی منابع انسانی کانون زبان ایران
سال 1393
ارائه شده در تحول و نوآوری در توانمند سازی مدیریت
تاثیر مدیریت زنجیره تامین سازمان در کار آفرینی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازما ن ها برای پذیرش مدیریت دانش
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تنظیم الگوی جامع ارتباط بین ارزش ویژه برند واستراتژیهای بازاریابی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
بررسی نقش واسطه ای بازارمداری در ارتباط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی: بانک های شهرستان بهشهر)
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید سبز
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در اداره کل فرودگاههای استان مازندران
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
بررسی رابطه اخلاق حرفه ای نمایندگان بیمه ایران و شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری وشرکت
سال 1393
ارائه شده در اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
بررسی ومدل سازی تأثیر قابلیتهای یادگیرنده سازمانی بر انعطاف پذیری راهبردی، استراتژی های رقابتی و عملکرد سازمانی با استفاده از رگرسیون و تحلیل مسیر مطالعه موردی: گروه صنعتی ایران رادیاتور جمشید سالار
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی موانع مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان e-CRM در شرکتهای دولتی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی کیفیت خدمات فروشگاههای زنجیره ای و رابطه آن با وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای رضایت مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای کوثر در شهر اصفهان)
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت و رهبری سازمان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی اثر میانجی گری هوش سازمانی در رابطه بین رهبری تحول آفرین و یادگیری سازمانی مطالعه موردی: بانک های شهرستان شیرگاه
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد خرده فروشی (مورد مطالعه: خرده فروشان لوازم خانگی شهرستان بابل)
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
The moderating effects of need for cognition on drivers of customer loyalty
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: شرکت محسن
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش هیجانات لذت بخش در ایجاد ارزش ویژه برند
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های صادرکننده مرکبات در استان مازندران
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
تاثیر درج اطلاعات و شکل بسته بندی بر رضایتمندی مشتریان صنعتی (مطالعه موردی: شرکت فرش و موکت بابل)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
تاثیر طراحی فروشگاه بر وفاداری مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر ساری)
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
خدمات رایانش ابری و تاثیر آن بر مزایای کسب و کار(مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری بربهبود عملکرد کارکنان شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
تاثیر آگاهی برند و تصویر برند بر کیفیت ادراکی، رضایت و وفاداری برند (مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان ساری)
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد ترک خدمت با نقش واسطه ای تعهد سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
تاثیر کیفیت ادراکی برند و تصویر برند بر عشق برند با نقش واسطه ای شهرت برند و اعتماد برند در شرکت های دارویی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
برر سی تاثیرمسئولیت اجتماعی بر تصویر برند و وفاداری برند با نقش واسطه ای هم آفرینی برند واعتماد برند در صنعت مواد غذایی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
برر سی تاثیرمسئولیت اجتماعی بر تصویر برند با نقش واسطه ای هم آفرینی برندواعتماد برند در صنعت مواد غذایی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تاثیرخود تجانسی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای رضایت برند و عشق برند در صنعت لوازم خانگی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تأثیر خود تجانسی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای عشق برند در صنعت لوازم خانگی
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تأثیر عدالت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برند با نقش واسطه ای اعتماد برند در صنعت فروشگاه ها ی زنجیره ای
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تأثیر عدالت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برند با نقش واسطه ای اعتماد برند و تجربه برند در صنعت فروشگاه های زنجیره ای
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تأثیر کیفیت ادراکی برند بر رفتار شهروندی برندو وفاداری برند با نقش واسطه ای پرستیژ برند و عشق برند در صنعت رستوران
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تاثیر کیفیت ادراکی برند بر وفاداری برند با نقش واسطه ای پرستیژ برند و عشق برند در صنعت رستوران
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر قصد مشارکت، ادامه دادن و خرید مصرف کنندگان از طریق نقش های واسطه ای هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر تجربه برند بر رضایت برند با نقش واسطه ای تصویر برند و اشتیاق برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای اتکا در شهر ساری)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده)
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
الگوی مفهومی تاثیر نگرش به آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان
سال 1402
ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
الگوی ارتباط بین قابلیت های پویا، قابلیت نوآوری، قابلیت برندسازی، مزیت رقابتی ، گرایش کارآفرینی و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط
سال 1402
ارائه شده در دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران

مقالات جمشید سالار در ژورنال های داخلی

راهبرد قابلیت های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت های دارویی بورس
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
گرایش راهبردی، فرهنگ و قابلیت توسعه محصولات جدید بر عملکرد توسعه محصولات جدید
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و تبیین الگوی راهبردی کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
بررسی تاثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکت های غذایی بورس
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تحلیل تجربیات پدیدار شناسی بعد تفکر استراتژیک
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارتباط مدیریت کارآفرینانه، بازارگرایی و عملکرد
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی و تبیین مدل بالندگی سرمایه های انسانی به منظور دست یابی به اقتصاد دانش محور
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سازمان های دولتی
Developing a model for explaining effective factors on trust in electronic banking; a survey in Bank Melli of Urmia
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
تدوین مدل بازاریابی محتوای فروشگاه های آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان