سیما علی پور | سیویلیکا

سیما علی پور

استادیار، دانشکده حسابداری و مدیریت، موسسه آموزش عالی اپادانا،

معرفی

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی آپادانا شیراز و علاقه مند به حوزه بازاریابی


مقالات بین المللی سیما علی پور

"How does Snapp interact with customers Investigating customer engagement solutions in Snapp's digital organisation with netnography method", Inderscience Publishers, (2023), Vol 42, No 3/4: 331
"Discovering the Customer Insight using Netnography and Photography Methods", Asia Business Research Group, (2022), Vol 12, No 3:

مقالات سیما علی پور در کنفرانس های داخلی

تبیین نحوه اثر گذاری بهره وری نیروی انسانی بر عمکرد مالی
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
نقش میانجی تسهیم دانش در رابطه بین رهبری قابل اعتماد و توسعه رفتار نوآورانه
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
اهمیت بازاریابی عصبی و لزوم توسعه آن در ایران
سال 1398
ارائه شده در دومین همایش ملی پیشرفت های نوین در عرصه علم و فرا علم
بررسی تاثیر تیپ شخصیتی مایرز بریگز برسکوت سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان درمانگاه ثامن الائمه شیراز)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
ارایه تابع تشخیصی جهت پیش بینی تاخیر پذیری پروژه های تعمیر خط لوله (مورد مطالعه: شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ها (ICISE ۲۰۲۰)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی با رویکرد AHP فازی (مورد مطالعه: سازمان صنایع و معادن استان فارس)
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
مدیریت تغییر و تاب آوری کسب و کارها در شرایط بحران کرونا(بررسی شرکت های هواپیمایی)
سال 1399
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
بازآفرینی سازمانهای پساکرونا
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
تبیین آینده سازمانها و روابط بین آن ها
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
شبیه سازی نظام تولید به هنگام با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم جهت طراحی خط تولید
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس تفکر سیستمی در عمل
واکاوی روش تحقیق تصویربرداری: روش ها و تحلیل تصاویر
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر ادراک جوکاری سبز (مورد مطالعه: شهرداری شیراز)
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
تدوین مدل تهیه لایحه تاخیرات پروژه های ساختمانی با روش تحلیل مضامین
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران؛یافته های نوین و کاربردی
22. Evaluating the Impact of Human Resource Productivity enhancers on Improving Financial Performance with a Combined Multiple-Criteria Decision Making and System Dynamic Approach. (2023). The forth international conference of system dynamics and system thinking.
سال 2023
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی؛ علی پور، سیما؛ اصغری نجیب، مریم (1400). تدوین مدل کسب و کار بر اساس نقش اینترنت اشیا در بحران کرونا )مورد مطالعه: آموزشگاه های مبتنی بر وب، همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان.
سال 1400
علی پور، سیما؛ ثابت، عباس. (1399). مدیریت تغییر و تاب آوری کسب و کارها در شرایط بحران کرونا (بررسی شرکت های هواپیمایی). نخستین کنفرانسبین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال 1399

مقالات سیما علی پور در ژورنال های داخلی

بررسی ارتباط مدیریت استرس با تعهد سازمانی پرستاران در شرایط بحران کووید- 19، با نقش واسطه‌ای آموزش مهارت‌های ارتباطی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اطلاع رسانی پزشکی نوین
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بهره وری نیروی انسانی با نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی
سال 1398
ارائه شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
توسعه آموزش مدیریت استرس و مهارت های ارتباطی دانشجویان پرستاری در بحران کووید-۱۹، مبتنی بر واقعیت افزوده
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اطلاع رسانی پزشکی نوین
ارتباط دانش، نگرش و رفتار زیست محیطی با توسعه اخلاق زیست محیطی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
گردشگری و اطلاع رسانی پزشکی مبتنی بر وب: یک رویکرد نتنوگرافی (مورد مطالعه: پلتفرم گردشگری پزشکی آریا مدتور)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اطلاع رسانی پزشکی نوین
طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
ارائه چارچوبی برای بین المللی سازی پلتفرم های B۲B
سال 1401
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
واکاوی تاثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسب وکارهای بنگاه به بنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
اثر بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
ارائه مدل علی عوامل سازمانی موثر بر تسهیم دانش؛ مطالعه ای در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
سال 1398
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
تحلیل روابط و اولویت بندی شاخص های زیبایی فردی موثر در گسترش سرمایه اجتماعی با رویکرد ترکیبی دیمتل فازی و تحلیل شبکه ای فازی (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی
سیما علی پور؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عظیم اله زارعی (1402). 21. شناسایی چارچوب گفتمانی مشروعیت برند پایدار در یک زمینه صنعتی. نشریه مدیریت برند. 10.22051/BMR.2023.42352.2412
سال 1402
علی پور، سیما؛ فیلی، اردلان؛ ثابت، عباس (1399). تحلیل روابط و اولویتبندی شاخصهای زیبایی فردی موثر در گسترش سرمایۀ اجتماعی با رویکرد ترکیبی دیمتل فازی و تحلیل شبکه ای فازی (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز). نشریه مدیریت سرمایه اجتماعی. 7(3)
سال 1399
جباری، امید؛ صفایی، مهدی؛ علی پور، سیما؛ ثابت، عباس. (1399). شناسایی و رتبهبندی مولفههای مدیزیت ایمنی در پزوژههای عمزانی با رویکزد تصمیم- گیزی چند شاخصه،نشریه عمران پروژه. 2(2)
سال 1399
فیلی، اردلان؛ ثابت، عباس، رستگارفر، بنفشه و علی پور، سیما. "ارائه مدل عِلّي عوامل سازماني مؤثر بر تسه مي دانش؛ مطالعه اي در شركت ملي مناطق نفت خیز جنوب". فصلنامه مطالعات منابع انسانی در صنعت نفت،
سال 1398
علی پور، سیما؛ فیلی، اردلان؛ ثابت، عباس (1398). نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات سبز در رابطه بین دانشگاه سبز و توسعه پایدار محیط زیست. فصلنامه آموزش محیط زیست و توسعه پایدار.7(4).
سال 1398
علی پور، سیما؛ فیلی، اردلان. (1398). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بهرهوري نیروي انسانی با نقش میانجی رفتارهاي شهروندي سازمانی. دوماهنامه علمی-تخصصی مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، سال چهارم، شماره 6
سال 1398

تالیفات سیما علی پور

تحلیل اکتشافی برندسازی پایدار B2B مبتنی بر پایداری استراتژیک (مورد مطالعه بنادر ایران)(دانشگاه سمنان)
1402 - فارسی
2. مفاهیم کلیدی پژوهش(نشر نیارش، شیراز)
1400 - فارسی
3. مبانی سازمان و مدیریت(نشر نیارش، شیراز)
1400 - فارسی
1. مبانی روش تحقیق (کتاب کار)(نشر نیارش/شیراز)
1398 - فارسی
ارزیابی تاثیر توانمندسازهای بهره¬وری نیروی¬انسانی بر بهبود عملکردمالی با رویکرد ترکیبی تصمیم¬گیری چندشاخصه و سیستم¬داینامیک
1398 - فارسی

سوابق استادی سیما علی پور

استادیار موسسه آموزش عالی آپادانا شیراز
1398 - 1402

تحصیلات سیما علی پور

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی
1399 - 1402