محمدرضا آژنگ | سیویلیکا

دکتر محمدرضا آژنگ

کاندیدای دکتری مدیریت بازرگانی_بازاریابی

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان

استان
کردستان
شهر
سنندج

مقالات محمدرضا آژنگ در کنفرانس های داخلی

مطالعه نقش دوسوتوانی سازمانی در عملکرد نوآوری شعب بانک ملت
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی پویا و عملکرد نوآوری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک ملت در استان کردستان)
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
تبیین عملکرد نوآوری: نقش متغیرهای دوسوتوانی سازمانی و قابلیتهای بازاریابی پویا
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
تحلیل محتوای سند نقشه جامع علمی ایران و تطبیق آن با وجوه کارت امتیازی متوازن
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
Intellectual Property Rights in Agricultural biotechnology Innovation; case of Iran
سال 1400
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
مروری بر الگوهای پذیرش تکنولوژی؛ رویکرد تطبیقی
سال 1400
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
مطالعه نقش واسطهای جهت گیری بازاریابی پایدار در رابطه بین سازه های نظریه رفتار برنامه ریزی شده با عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات)
سال 1401
ارائه شده در پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
طراحی الگوی اکوسیستم بازاریابی صنعتی با رویکرد اکولوژی صنعتی
سال 1402
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی پویا و عملکرد نوآوری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک سپه در استان گیلان)
سال 1402
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
تاثیر گفتمان های بازاریابی سیاسی در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بر جامعه
سال 1402
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
مطالعه نقش نوآوری بازاریابی در عملکرد شعب بانک ملت(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان سنندج)
سال 1402
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
مطالعه نقش رسانه های اجتماعی بر عملکرد نوآوری (مورد مطالعه :شعب بانک ملت استان کردستان)
سال 1402
ارائه شده در پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری

مقالات محمدرضا آژنگ در ژورنال های داخلی

توسعه چارچوب توانمندساز چابکی راهبردی در کسب وکارهای دانش بنیان فناوری اطلاعات
سال 1401
ارائه شده در مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی
ارائه الگوی عملکرد نوآوری شرکت های دانش بنیان: رهیافت فراترکیب
سال 1401
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی

سوابق استادی محمدرضا آژنگ

دستیار آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان
1402

سوابق شغلی محمدرضا آژنگ

سایر سوابق کارمند بانک ملت-استان کردستان
1394 - تاکنون