فاطمه ناصری | سیویلیکا

فاطمه ناصری

کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

استان
تهران
شهر
تهران

عضویت فاطمه ناصری در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو پیوسته مطالعات برنامه ریزی درسی ایران

مقالات فاطمه ناصری در کنفرانس های داخلی

میزان استفاده الگو ها و روش های نوین در آموزش کارکنان و پیاده سازی مدیریت دانش
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
تاثیر خوشنویسی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
مفاهیم مختلف برنامه درسی مدارس و عواملی که در ساخت برنامه های درسی نقش دارند
سال 1400
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در روانشناسی،مشاوره و علوم تربیتی
Associate Professor Students’ Academic Self-efficacy in Iranian Primary Schools: The Impact of Using Multimedia
سال 1400
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
رابطه خلاقیت با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم منطقه ۲۰ تهران
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین درحوزه مشاوره، علوم تربیتی و روانشناسی ایران
آموزش شهروندی جهانی بر ای اهداف برنامه درسی در عصر جهانی شدن
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید
تدوین برنامه درسی برای شهروندی جهانی
سال 1400
ارائه شده در همایش ملی تربیت در زیست بوم جدید
مقایسه روش تدریس پیش سازمان دهنده ، مشارکتی و سخنرانی بر یادگیری درس علوم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
بررسی کیفیت یادگیری و آموزش درس ریاضی در برنامه شاد با استفاده از انیمیشن از نظر دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
تاثیر روش تدریس مبتنی بر بازی بر خلاقیت در درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه ششم
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران
ارتباط مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی اساتید علوم تربیتی با سبک تصمیم گیری مدیران گروه دانشگاه های شهر تهران
سال 1401
ارائه شده در همایش بین المللی یافته های نوین در علوم انسانی
بررسی نقش آموزش فلسفه (p۴c) در یادگیری مشارکتی کلاس های مجازی دانش آموزان دختر ششم ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی یادگیری سیار در عصر کرونا و پساکرونا

مقالات فاطمه ناصری در ژورنال های داخلی

تاثیر نمایش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات هنر اسلامی
تاثیر کلاس نمایش عروسکی بر یادگیری و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره اول ابتدایی شهر تهران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
تاثیر تنبیه انضباطی بر بهبود مسئولیت پذیری شهروندی دانش آموزان دختر(مورد مطالعه مدارس دوره اول دبیرستان شهر تهران)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش
بررسی مولفه های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز برنامه درسی و آموزش
تاثیر تنبیه انضباطی بر بهبود مسئولیت پذیری شهروندی دانش آموزان دختر(مورد مطالعه مدارس دوره اول دبیرستان شهر تهران)
سال 1401
ناصری, فاطمه, آرمند, محمد. (1400). بررسی مؤلفه‌های فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی. چشم انداز برنامه درسی و آموزش, 1(3), -. doi: 10.22034/cipj.2022.50415.1027
سال 1400

تالیفات فاطمه ناصری

یک برنامه درسی ابتدایی خلاقانه برای همه(علم استادان)
1401 - فارسی
چشم‌اندازهای آموزش عالی برنامه ریزی، طراحی و اجرای برنامه درسی(رشد فرهنگ)
1401 - فارسی
غفلت شرم آور از سلامت روان کودکان آنچه مدارس می توانند انجام دهند(علم استادان)
1401 - فارسی
معلم آینده، راهنمای کاربردی برای نو معلمان(رشد فرهنگ)
1400 - فارسی
کلاس هنر در مدارس(رشد فرهنگ)
1399 - فارسی
راهنمای تسهیل گر استاندارد های ارزشیابی دانش آموزان(رشد فرهنگ)
1399 - فارسی

تحصیلات فاطمه ناصری

کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی
1398 - 1399
کارشناسی آموزش و پرورش ابتدایی
1396 - 1398

سوابق شغلی فاطمه ناصری

سایر سوابق معاون پرورشی مدرسه غیر دولتی
1395 - 1398
تدریس دانشگاهی مدرس خصوصی ریاضیات دبیرستان و ریاضی آمار دانشگاهی
1392 - 1394