محسن نظری | سیویلیکا

پروفسور محسن نظری

دانشیار دانشگاه تهران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی محسن نظری در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه پژوهشنامه بیمه (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی محسن نظری در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تهران (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی محسن نظری

"Analysis of Dynamics Competitiveness by Using Strategic Groups Maps", IGI Global, (2018), Vol 5, No 3: 52-66

مقالات محسن نظری در کنفرانس های داخلی

محاسبه و تحلیل شاخصهای دانش محوری در بنگاههای بزرگ صنعتی ایران و رابطه ان با عملکرد اقتصادی بنگاهها مدلسازی FCM
سال 1389
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر قیمت‌گذاری حداکثر بار در صرفه‌جویی مصرف برق با رویکرد شبکه‌های عصبی
سال 1392
ارائه شده در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی برق
بررسی تأثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر روی رفتار مصرف کنندگان وفاداری و رفتارهای شکایت آمیز
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
بررسی تاثیرمتغیرهای جمعیت شناختی برتمایل به پرداخت بیمه گذاران بیمه درمان تکمیلی مطالعه ی موردی شرکت بیمه ایران
سال 1394
ارائه شده در چهارمین همایش ملی علوم مدیریت نوین
عوامل موثر بر انصاف قیمتی مصرف کنندگان: مورد مطالعه خریداران لباس و پوشاک در شهرستان شیراز
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر رایحه محیطی برارزیابی و یادآوری برندهای آشنا و ناآشنا
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
بررسی تمایل به پرداخت شهروندان تهرانی بابت برند آبمیوه های ارگانیک و عوامل موثربرآن
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
مدلی برای ارزیابی اثراتادراک انصاف قیمتی در خرید اینترنتی بلیت هواپیما
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
ارایه مدل مدیریت توسعه محور برای سازمان های رسانه ای درایران
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
بررسی تاثیر قیمت گذاری سبدی پویا بر ادراک از منصفانه بودن قیمت
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
مطالعه و بررسی تاثیر شفافیت قیمتی بر ادراک از انصاف قیمتی و رضایت از خرید محصولات سبز (مطالعه ی موردی : لوازم آرایشی و بهداشتی ایوروشه در شهر تهران)
سال 1399
ارائه شده در همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
Investigating an ideal crowdsourcing contest from the solvers’ perspective
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
بررسی رابطه میان رویکرد بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در شرکت های ارائه کننده خدمات دسترسی به اینترنت
سال 1400
ارائه شده در چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
تحلیلی بر ادراک از انصاف افزایش قیمت در بحران ارزی
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
ارایه مدل مفهومی اثر ابعاد اجتماعی و محیط زیستی مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر انصاف قیمتی ادراک شده توسط مشتریان
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان: رهیافت مرور سیستماتیک ادبیات
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و مهندسی مالی با تاکید بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
چارچوب ادراکات مصرف کننده از تخفیف: رهیافت مرور سیستماتیک ادبیات
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و مهندسی مالی با تاکید بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
تفکر راهبردی: چیستی و چگونگی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر تناسب تنظیمی بر توجه دیداری به برچسب های تغذیه: مطالعه بازاریابی عصب پایه با استفاده از ردیاب چشم
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
از مسئولیت اجتماعی شرکتی به نوآوری اجتماعی شرکتی بایدها و چراها
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سنجش فناوری های چندکاناله با نقش میانجی ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: آژانس مسافرتی علی بابا)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
ارائه یک مدل مفهومی در زمینه فریب قیمتی ادراک شده
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
ضرورت شکل گیری هم رقابتی به عنوان شکل جدید روابط بین شرکت های هواپیماییداخلی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال های چندگانه
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
آسیب شناسی نظام تعرفه گذاری حمل بار در صنعت حمل و نقل ریلی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
ارزیابی اثر ابتکارات نوآوری اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
مد آرام به جای مد سریع راه حلی برای آینده پایدار
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
بررسی اثر متغیرهای جمعیت شناختی بر مولفه های تصویر قیمتی در صنعت طلا و جواهر
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه
تحلیل تجربه واقع شده خرید آنلاین مشتری در جهان ووکا
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی
شناسایی فرصتهای نوآوری در ایرلاین های ایران با تاکید بر ضرورت تنوع در مدل کسب و کار ایرلاینهای ایران
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۲
طیف مدلهای کسب وکار نوآوری اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۲
ارائه مدل آموزش و توسعه منابع انسانی کارکنان بیمه سامان مبتنی بر بهره گیری از اصول اقتصاد دانش بنیان
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان

مقالات محسن نظری در ژورنال های داخلی

الگوی ارزیابی آمادگی تغییر استراتژیک در سازمان‌های بخش انرژی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه راهبرد
بررسی اثر کشور مبداً بر تمایل به پرداخت؛ تبیین نقش حس ملی‌گرایی و ریسک ادراک شده
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
طراحی چهارچوب سیاست‌گذاری افزایش ظرفیت قبولی بیمه اتکایی با استفاده از اوراق حوادث فاجعه‌آمیز در صنعت بیمه
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه اقتصاد پولی ، مالی
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه چارچوب ادراک قیمتی در مصرفکنندگان مختلف اقوام ایرانی
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمتگذاری پویا و تبیین عوامل موثر بر آن در صنعت هتلداری
سال 1397
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
طراحی مدل بازاریابی رابطه ای بین بنگاهی در شبکه کسب و کار گردشگری پارسیان
سال 1396
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب
سال 1397
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی عوامل موثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اسنادی
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تاثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو
سال 1398
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
ارائه الگوی مفهومی تصویر قیمتی فروشگاهی در ایران
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
کاربرد نظریه روانشناسی سازههای شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارزیابی عوامل موثر بر جذب گردشگران بین المللی با استفاده از مدل جاذبه
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی
ارائه چارچوب بررسی وضعیت بانک های ایرانی از لحاظ رقابت پذیری: به کارگیری پارادایم S-C-P
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی
بررسی اثر متغیرهای سیاست پولی بر اشتغال به تفکیک بخشهای عمده اقتصادی در ایران (۷۸- ۱۳۴۵)
سال 1381
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی
بررسی اثر جهانی شدن بر صنایع نساجی، پوشاک و چرم طی دوره ۷۸-۱۳۵۷
سال 1383
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی
سیاست پولی و حباب مسکن درتهران
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات اقتصادی
بررسی عوامل تاثیر گذار بر ادراک از منصفانه بودن قیمت گذاری ازدحام (ترافیک) در تهران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه جاده
تبیین و تعریف سازمان رسانه و سیاست گذاری های رسانه ای در ایران، بر مبنای مدل مدیریت توسعه محور
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه تاریخ، سیاست و رسانه
بررسی توجه مصرف کننده به قیمت در تبلیغات آژانس مسافرتی با استفاده از الگوهای ردیابی چشم
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
توسعه شبکه های بین بنگاهی راهکار به کارگیری ظرفیت بلااستفاده بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی: ارائه نظریه داده بنیاد
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی)
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
تاثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارائه چارچوب نگرش به خرید از فروشگاه های همواره تخفیف
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
عوامل تعیین کننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی «اثر پول برد» در میان سرمایه گذاران حقیقی بورس اوراق بهادار تهران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
بی قاعدگی های دوره ای در بازدهی سهام عادی بورس اوراق بهادار تهران (روش باز نمونه گیری بوت استراپ ناپارامتریک)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
ارزش افزوده اقتصادی و نقدشوندگی بازار سهام
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مدل سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی چگونگی تاثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیل‎کننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی رقابت و تمرکز در صنعت بیمه و تعیین استراتژی‎های رقابتی مناسب
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر قالب بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه جویی ادراک شده، کیفیت ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تاثیر انصاف قیمتی ادراک شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B۲C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی و اولویت‎بندی عوامل موثر بر همسوسازی استراتژی‎های تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی با تکنیک الکتر
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
Estimation of Monetary Value of Information on the Internet
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Investigating the Factors that Influence Online Impulsive Buying in Iran - Survey on Group Discount Websites
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
بررسی تاثیر عوامل موثر بر اجرای موفق رویدادهای فرهنگی از دیدگاه گردشگران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
Analysis of Sovereign External Debt Variations by Cross Wavelet Transform
سال 1399
ارائه شده در مجله مالی ایران
تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
بررسی تاثیر بی انصافی قیمتی ادراک شده بر تنفر از برند مصرف کننده در نظام قیمت گذاری پویا (مورد مطالعه: تاکسی آنلاین اسنپ)
سال 1401
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مدل شبیه سازی مصرف آبزیان با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم
سال 1400
ارائه شده در مجله بهره برداری و پرورش آبزیان
نظریه رفتار مصرف کننده
سال 1399
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
تابع تولید
سال 1398
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
تقاضا
سال 1398
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
نظریه بنگاه
سال 1398
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
انحصار
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
انحصار دوطرفه
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
انحصار خرید
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
انحصار طبیعی
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
تخصیص بهینه
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
عرضه
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
فلسفه اقتصاد
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
کمیابی
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
کنترل بازار
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
مازاد
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
هزینه فرصت
سال 1397
ارائه شده در دانشنامه اقتصاد
طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
تحلیل استراتژی های بازاریابی بانک های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سال-های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
مدل هم آفرینی ارزش در طراحی داخلی ساختمان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر پرداخت های مبتنی بر عملکرد فردی و گروهی و تفاوت پرداخت بر عملکرد با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی (HLM) (مورد مطالعه: بانک ملت)
سال 1394
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
هوشمندی رقابتی، برساخته ای نوین در توسعه تفکر استراتژیک (مطالعه موردی: مقایسه بانک های خصوصی و دولتی استان مازندران)
سال 1392
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی
بررسی عوامل موثر بر انتشار co۲ در ایران(مطالعه موردی نیروگاهها)
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال های چندگانه
سال 1401
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
Fairness Perceptions of Price Increases in the Case of Currency Crisis Affecting Domestic and Foreign Brands
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
The Impact of Price Segmentation based on Customer Characteristics, Product Bundle or Product Features on Price Fairness Perceptions
سال 1400
ارائه شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل
Modeling the Factors Influencing Store Price Image in Iran by Interpretive Structural Modeling Method
سال 1399
ارائه شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل
تدوین و اولویت بندی استراتژیهای قیمت گذاری حمل و نقل بار، با استفاده از تکنیک SWOT و QSPM مطالعه موردی: راه آهن ج.ا.ا
سال 1402
ارائه شده در پژوهشنامه حمل و نقل
مدلسازی تابع برآورد تقاضای حمل ونقل مواد معدنی با استفاده از مدل لوجیت دوگانه
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
بررسی روند تحول و راهبرد دیجیتال صنعت بیمه کشور
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
بررسی تاثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک شده (مطالعه موردی: خریداران کالاهای لذت گرایانه و فایده گرایانه در شهر تهران)
سال 1401
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
ارائه چارچوب استراتژی قیمت گذاری در شرکتهای چندکاناله
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعه موردی: لوازم خانگی)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
فراتحلیل عوامل موثر بر انصاف ادراکشده در استراتژی قیمتگذاری پویا
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرایند خرید خودرو (مورد مطالعه: خودروی پراید و پژو ۲۰۶)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی علم سنجی ادبیات مدل های درآمدی نوآوری های اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
بررسی قابلیت پیش بینی قیمت سهام با استفاده از آزمون های نسبت واریانس و گام تصادفی در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی
متن کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف دار
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
تحلیل تخصیص فعالیت ها در شرکت های هواپیمایی به رقابت و همکاری بر مبنای راهبرد هم رقابتی با دلفی فازی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
Investigation of the Productivity of Networking Activities and Improvement Projects on the Sales and Employment of Iranian Agricultural Clusters
سال 1396
ارائه شده در Iranian Economic Review Journal

طرح های پژوهشی محسن نظری

مطالعه نظام های مختلف رتبه بندی شرکتهای بیمه در کشورها و ارایه پیشنهاد اجرایی در هر مرحله اجرا برای استقرار نظام رتبه بندی شرکت های بیمه در کشور
سال 1391
ارائه شده در پژوهشکده بیمه

تالیفات محسن نظری

سفر قیمت گذاری(نگاه دانش)
1400 - فارسی
انصاف قیمتی(نگاه دانش)
1399 - فارسی
قیمت گذاری کاربردی(نگاه دانش)
1399 - فارسی
مزیت قیمتی(نگاه دانش)
1398 - فارسی
راهبر ها و روش های قیمت گذاری(دانشگاه تهران)
1398 - فارسی
قیمت گذاری صحیح(دانشگاه تهران)
1398 - فارسی
معما های قیمت گذاری(نگاه دانش)
1397 - فارسی
سفر پایان نامه(پیک مروارید)
1396 - فارسی
اقتصاد کلان برای مدیریت(نگاه دانش)
1384 - فارسی
اصول اقتصاد(نگاه دانش)
1383 - فارسی
اقتصاد خرد برای مدیریت(نگاه دانش)
1382 - فارسی