میثم شیرخدایی | سیویلیکا

دکتر میثم شیرخدایی

دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه مازندران و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
مازندران
شهر
بابلسر

علاقه مندی ها

بازاریابی عصبی و بازاریابی هورمونی
مدیریت برند
رفتار مصرف کننده
بازاریابی بین الملل

سمتهای علمی و اجرایی میثم شیرخدایی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل (سردبیر)

سمتهای علمی و اجرایی میثم شیرخدایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه مازندران (عضو هیات علمی)

مقالات میثم شیرخدایی در کنفرانس های داخلی

بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی
سال 1391
ارائه شده در کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
بین المللی شدن و عملکرد: اثر تعدیل گر یادگیری سازمانی
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
مقدمه ای بر فرآیند بازاریابی کارآفرینانه
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
نگرش اقتضایی بر بازاریابی کارآفرینانه
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات
سال 1390
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی عوامل مؤثر بر رقابت پذیری شرکت ها در سطح بین المللی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی و تحلیل صادرات فرش دستبافت ایرانی به کشور قطر
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
بررسی رابطه تبلیغات وپیشبردفروش با ارزش ویژه برندکارآفرینانه
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی کارآفرینی و رقابت پذیری
تقلیدخلاقانه هویت برند؛رویکردی شرکت های کارآفرین به برندسازی
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی کارآفرینی و رقابت پذیری
رشد در شرکت های کوچک و متوسط:مفاهیم ، عوامل و محدودیت ها
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی کارآفرینی و رقابت پذیری
رویکردی برنقش انعطاف پذیری استراتژیک دربهبود عملکرد صادرات
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی کارآفرینی و رقابت پذیری
سینرژی بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی کارآفرینی و رقابت پذیری
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی بر رشد فروش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی تأثیر اعتمادسازی بین کارکنان شرکت بر افزایش فروش شرکت های پذیرفته شده در بورس اورا بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیری گرایی بر عملکرد برند: نقش میانجی نوآوری
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی نقش تجانس ارزش های مصرف کننده-برند در ایجاد تعهد به برند:تبیین نقش میانجی تصویر برند
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
بررسی ارتباط عناصر اعتماد و جذابیت بصری تارنما با تصمیم به خرید اینترنتی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر پذیرش کالای جدید
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تبیین نقش هویت جنسیتی بر وفاداری به برند فروشگاه زنجیرهای
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
فرآیند پذیرش رشته های ورزشی جدید و برخی عوامل موثر در پذیرش یک رشته ی ورزشی جدید
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی ابعاد شخصیت برند بر ارزش ویژه برند در صنعت تلفن همراه(نوکیا،سامسونگ)
سال 1393
ارائه شده در اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
بررسی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد بین المللی
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی کارآفرینی و توسعه پایدار
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند (نام تجاری) (مطالعه موردی شرکت کاله آمل)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
تاثیر عوامل شخصی، محیطی و ویژگی های محصول بر قصد خرید کودکان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
تأثیر تعامل مشتری بر وفاداری مشتریان به برند نام تجاری مطالعه موردی شرکت کاله آمل
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی
سال 1394
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
عوامل تأثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
سال 1394
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
برندسازی شهری: مفاهیم، پیشینه، کاربردها
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه بازار برق ایران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
مقایسه تطبیقی بین جوانان و بزرگسالان در نگرش به تبلیغات موبایلی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بازاریابی عصبی: مقدمه ای برابزارها و تکنیک ها
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی تأثیر کیفیت غرفه بر فرایند بازاریابی نمایشگاهی و عملکرد مشارکتکننده در نمایشگاههای بینالمللی استان مازندران
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بازاریابی هورمونی: رویکردی نوین به تحقیقات بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
مقدمه ای بر هم افزایی بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
جایگا تبلیغات احساسی در بازاریابی عصبی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی بر رشد فروش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی عوامل موثربرانتخاب برندداخلی
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای کوچک ومتوسط با تبیین نقش تعدیلگراندازه شرکت
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
بررسی ابعاد مرتبط با سازمان بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک کشاورزی استان مازندران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
بررسی تاثیر فناوری سازمان و تجربیات قبلی مشتریان بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک کشاورزی استان مازندران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
بررسی رابطه میان افشای اطلاعات، رقابت بازار محصول و ارزش شرکت در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
رابطه بین رسانههای جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پینتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
مروری برادبیات جامعه برند بر مبنای رسانه اجتماعی، تبلیغات کلامی و اعتماد به برند
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
بررسی تاثیرنظریه یکپارچه پذیرش و استفاده ازفن آوری برپذیرش تبلیغات تلفن همراه
سال 1395
ارائه شده در سومین همایش ملی مدیریت و حسابداری
تبیین مفهوم ضد بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
بررسی تاثیر ویژگی های فروشنده بر ارزش ویژه فروشنده در صنعت پخش: نقش میانجی ارزش افزوده فروشنده
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
بررسی تفاوت های فرهنگی و رفتارهای مقابله ای مشتریان
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
تاثیر جهت خسارت بر تمایل مشتری به تبلیغات شفاهی منفی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
تاثیر افشای اطلاعات و رقابت بازار محصول بر ارزش شرکت
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و حسابداری
کاربرد تکنیک بهترین - بدترین ( BWM) در رتبه بندی ساز و کارهای ضد بازاریابی گرایش به مصرف دخانیات ( مورد مطالعه دانشگاه مازندران)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی مصرف کننده بر قصد خرید برنج های ایرانی و خارجی
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی علوم و مدیریت محیط زیست
ارزش ادراکی مصرف کنندگان ی اثر آن بر رضایت مشتریان
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر جذابیت برند بر وفاداری برند
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز در خرده فروشی (مورد مطالعه: مشتریان کلیه خرده فروشان شهرستان قایمشهر)
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی
بررسی پیامد های منفی استفاده بیش از حد از سایت های شبکه های اجتماعی موبایلی برروی افراد و ارایه راهکارهای ضد بازاریابی آن (مطالعه موردی: کلیه دانشجویان موسسه فروردین)
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی
کاربرد شخصیت برند غیرانتفاعی در مدیریت برند NPO ها
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
تبیین اثر دوسوتوانی برند بر عملکرد برند دانشگاه مازندران
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
بررسی تاثیر عناصر معیارهای بازاریابی و میزان فروش در شرکت پخش مهرآورگستر آمل
سال 1396
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
مروری بر روش های ضد بازاریابی شکار و مصرف پرنده های مهاجرمورد مطالعه : تالاب بین المللی فریدونکنار
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در عمران،معماری،مدیریت شهری و محیط زیست
طراحی الگوی تبلیغات تجاری سازگار با خانواده ها از منظر اسلام با رویکرد ترکیبی
سال 1395
ارائه شده در همایش آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده
شناسایی و رتبه بندی روش های ضد بازاریابی شکار و مصرف پرنده های مهاجر (مورد مطالعه تالاب بین المللی فریدون کنار)
سال 1396
ارائه شده در نخستین کنفرانس پژوهش در انرژی و محیط زیست
مروری بر ادبیات رابطه بین دانش برند سبز و نگرش برند سبز با قصدخریدسبز
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر عناصر معیارهای بازاریابی و میزان فروش در شرکت پخش مهرآورگستر آمل
سال 1396
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
برند سازی و تکنیک های ارتقای برند
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
شناسایی روش های تبلیغات اینترنتی تیاتر با رویکرد مطالعه موردی
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتری در زمینه گردشگری
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
شناسایی عوامل موفقیت کسب و کارهای الکترونیک با تمرکز بر استراتژی مدیریت بحران (مورد مطالعه: شرکت اینترنتی علی بابا در چین)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
نقش سازمان ها در کاهش مهاجرت نخبگان
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
آسیب شناسی فرآیند تدوین پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
بررسی اثر جذابیت شخصیت برند و وابستگی عاطفی به برند بر قصد خرید مجدد: نقش میانجی کیفیت روابط برند
سال 1397
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
نقش سازه های تجارت اجتماعی برخرید و فروش الکترونیکی
سال 1397
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی و مقایسه عملکرد بازارهای خارجی کشورهای مشترک المنافع (حوزه CIS) و حوزه خاورمیانه به روش تحلیل پوششی داده های فازی
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت و مهندسی صنایع ایران
نقش مولفه های فرهنگی تاثیرگذار در بسته بندی محصولات صادراتی
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات درک شده وبسایت بر وفاداری الکترونیکی (وب سایت دیجی کالا )
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
تاثیر ارائه خدمات بر رضایت و شایستگی رفتاری مشتریان با نگاه جنسیتی (مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر تقاضا برند خارجی(لوازم آرایشی بهداشتی)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی عامل اعتماد در اینترنت بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
برند های سلامت : بررسی عوامل موثر بر ارتباط برند و تعهد برند
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی عوامل موثربرقصد ادامه دریافت خدمات گردشگری آنلاین.(موردمطالعه:وب سایت جابوک ووب سایت توریسم)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایت الکترونیکی بر تمایلات رفتاری مشتریان
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی روابط ساختاری میان کیفیت خدمات، اعتماد، وفاداری و ارزش ویژه برند در بانکداری آنلاین(مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان مازندران)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی عوامل موثر بر منفعت ادراک شده مدیریت ارتباط با مشتری سیار( مورد مطالعه: بانک های فعال در شهرستان ساری)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
تاثیر برند داخلی و رفتارهای شهروندی سازمانی با تبیین نقش میانجی هدف سازمانی و تعهد شغلی (مورد مطالعه: مشتریان هتل سالار دره شهرستان ساری)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی تاثیر اعتماد برند بر بشارت برند: تبیین نقش میانجی هویت برند
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی تاثیر لذت بر قصد خرید اینترنتی مشتریان بر اساس مدل TAM (مطالعه موردی: مشتریان سایت مازند سنتر)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
بررسی و آسیب شناسی نقش بخش خصوصی در توسعه بنادر
سال 1398
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
ارائه مدلی جهت ارتقاء علم شهروندی با رویکرد پویایی شناسی سیستم
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر رضایت و دلبستگی به محل اقامت بر رفتارهای برندسازی مقصد
سال 1398
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
بررسی الگوی ترانزیتی بنادر در کریدورهای بین المللی و نقش بنادر در جذب کالاهای ترانزیتی
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
فرهنگ مذاکره تجاری بین المللی با بازرگانان ژاپنی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بازاریابی عصبی: بررسی تاثیر عنصر رنگ برقصد خرید بشقاب های میناکاری شده بااستفاده از ابزار EEG
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
ساختاردهی به چالش های اخلاقی در علم شهروندان با استفاده از روش شناسی سیستم های نرم
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تفکر سیستمی در عمل
تحلیل شبکه ی بازیگران ترکیب ابزار خط مشی در سیاست های تحقیق و توسعه ی آموزش عالی
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
بررسی رابطه هوش هیجانی و عملکرد فروش کارکنان فروش: نقش تعدیلگر آموزش فروش
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات غیر نفتی ایران و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی این محصولات؛ کاربرد مدل جاذبه (مطالعه ی موردی: صنعت پوست و چرم ایران)
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه)
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی تاثیر برون سپاری بازاریابی در توسعه شایستگی های بازاریابی
سال 1400
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
مروری بر مدل های پایداری کسب و کارهای نوپا در سطح بین بنگاهی
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی پایدار (مورد مطالعه : صنایع مواد غذایی استان مازندران)
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
مقایسه تطبیقی بررسی سیاست های کلی رقبا برای ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه بین دو بانک خصوصی (مطالعه موردی؛ بانک های انصار و سامان)
سال 1402
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات میثم شیرخدایی در ژورنال های داخلی

بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
تبیین نقش عوامل موثر بر اعتماد الکترونیک در وبسایتهای گردشگری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
تحلیل رابطه فضای کاری اخلاقی و عملکرد کارکنان فروش
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
تبیین نقش دلبستگی به برند در ایجاد تعهد ووفاداری مشتریان: مورد مطالعه هنر- صنعت فرش دستباف ایران
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه گلجام
باز تعریف تبلیغات تجاری از منظر اسلام با روش کیفی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اجتماعی اسلامی
تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
بازاریابی فعالیت های خیرخواهانه: تبیین نقش جنسیت در جوانان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی - روانشناختی زنان
عوامل موثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
تبیین ارتباط توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد دیماتل مبتنی بر فرآیند تحلیل شبکه
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
مقایسه جذابیت برند کارفرمایی بخش های دولتی و خصوصی: دیدگاه دانشجویان دانشگاه های فنی و مهندسی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت دولتی ایران
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
مقایسه تطبیقی پیچیدگی اقتصادی کشورهای منتخب دربسترنظام ملی نوآوری
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه اقتصاد و توسعه منطقه ای
ادراک مصرف کننده از رفتارهای غیراخلاقی شرکت ها و پیامدهای آن: تعیین نقش خودگرایی و ایده آل گرایی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش های علمی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
تبیین نقش مزاجها در رفتار خرید آنی مشتریان
سال 1399
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر شکل گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعه برند (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)
سال 1396
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در اروپا
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
الویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان براساس شاخص انعطاف پذیری استراتژیک با استفاده از تکنیک تصمیم گیری FANP
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سبک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO)
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی ویژگی های تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
راهبردهای موثر در تحقق پیچیدگی اقتصادی: کاربرد الگوسازی ساختاری تفسیری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و الگو سازی ( اقتصاد سابق)
محرک های انگیزشی و کنترلی در مدل TAM نسبت به خدمات حمل ونقل آنلاین
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مهندسی حمل و نقل
نقش رویکرد کارآفرینانه و ظرفیت جذب دانش در عملکرد شرکت های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی
عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدا و تمایل به سفر
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
روش شناسی تصویربرداری در مطالعات سازمان و مدیریت؛ مبانی فلسفی، مختصات، اسلوب اجرا و انتقادات وارده
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه روش شناسی علوم انسانی
بررسی ارتباط پویا بین سرمایه‎گذاری مستقیم در خارج و صادرات با رویکرد مدل جاذبه پاندولی (مطالعه موردی: ایران و کشورهای توسعه یافته منتخب)
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
بررسی تاثیر قیمت گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطلاعات قیمتی مصرف کنندگان
سال 1395
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی
سال 1400
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مواجهه با چالش های اخلاقی در علم شهروندان با رویکرد روش شناسی سیستم های نرم
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت دولتی ایران
رابطه جذابیت برند کارفرما وگرایش به مهاجرت : مطالعه نقش تعدیل گر امکان مهاجرت
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
سنجش میزان پیچیدگی اقتصادی ایران، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج
تعیین مسیر گذار به فناوری های نوین بیمه ای در ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
نوع شناسی مسیر گذار به فناوری مالی پرداخت (پی تک) در ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه سیاست نامه علم و فناوری
تحلیل نحوه گذار به فناوری های نوین مدیریت ثروت در ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در سیستم آموزش عالی کشور
سال 1399
ارائه شده در مجله آموزش عالی ایران
Examining the Effect of Industry Competitive Intensity: The Mediating Role of Marketing Capabilities and Market-Focused Learning
سال 1400
ارائه شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل
Examining the Effectiveness of Public Service Advertisement through Hormonal Marketing Approach
سال 1399
ارائه شده در مجله مدلسازی بازاریابی بین الملل
بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسه ای تجربه گردشگری به یاد ماندنی بین تیپ های شخصیتی متفاوت بر اساس مدل مایرز-بریگز
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
تحلیل رفتار شکایتی مشتریان هتل ها و تاثیر ویژگی های شخصیتی (مطالعه موردی: هتل های شهرستان ساری)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
الگوی راهبردی برنامه ریزی منابع سازمان دانش محور
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
شناسایی عوامل موثر بر هم آفرینی برند در جوامع برند رسانه های اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
نوع شناسی مسیر گذار به فناوری مالی پرداخت (پی تک) در ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه سیاست نامه علم و فناوری
مدل ساختاری-تفسیری سطح بندی عوامل اثرگذار بر ارتباط توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی در ایران
سال 1396
ارائه شده در مجله سیاست علم و فناوری
پردازش نظری اجرای پروژههای علم شهروندان در ایران
سال 1400
ارائه شده در مجله سیاست علم و فناوری
تحلیل کارکردهای نظام نوآوری فناورانه مالی در گذار ولث تک
سال 1402
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
کاربرد روش بهترین بدترین فاصله ای، در بازاریابی هنر: رتبه بندی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
مشاهده ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف)
سال 1402
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
شناسایی چالش های موجود در شکل گیری اینشورتک در صنعت بیمه ایران با رویکرد نظریه اسکات
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل گیری تبلیغات توصیه ای (موردمطالعه: آجیل تواضع)
سال 1399
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تاکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب های میناکاری شده)
سال 1399
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا
سال 1398
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی مورد مطالعه: صنعت خودرو ایران
سال 1391
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
تاثیر آگهی های خدمات عمومی بر قصد کمک مالی: تبیین نقش میانجی ترشح هورمون اکسی توسین
سال 1395
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
بررسی رابطه متغیرهای اثرگذار بر توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد پویایی سیستم
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه علمی- پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی
Marketing in Auditing: Application of the ۷P Model
سال 1403
ارائه شده در مجله حسابداری ، حسابرسی و امور مالی ایران
مشاهده ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
گونه شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی

سوابق استادی میثم شیرخدایی

دانشیار دانشگاه مازندران
1389

تحصیلات میثم شیرخدایی

دکتری تخصصی مدیریت- بازاریابی بین الملل
1384 - 1388
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین الملل
1382 - 1384
کارشناسی مدیریت بازرگانی
1378 - 1382
از null