محمدتقی تقوی فرد | سیویلیکا

پروفسور محمدتقی تقوی فرد

استاد

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و علاقه مند به حوزه کسب و کار

استان
تهران
شهر
تهران
آدرس
بزرگراه همت-دهکده المپیک-دانشگاه علامه طباطبائی-دانشکده مدیریت و حسابداری

علاقه مندی ها

موضوعات مهندسی صنایع (MCDM، کیفیت، بهینه سازی سیستمها و ...)
مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM-BPR-BPMN)
فناوری اطلاعات و ارتباطات (مدیریت دانش، سرمایه گذاری در IT، ریسک، هوشمندی کسب و کار و ...)

عضویت محمدتقی تقوی فرد در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو پیوسته انجمن علمی مدیریت ایران
  • عضو هیئت مدیره-عضو پیوسته انجمن علمی استاندارد ایران

سمتهای علمی و اجرایی محمدتقی تقوی فرد در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مطالعاتی در مدیریت بانکی و بانکداری اسلامی (هیات تحریریه)

مقالات بین المللی محمدتقی تقوی فرد

"Methodology of Existing Attitudes towards Valuation of Electronic Services (E-Services) in Technology-Based Companies", Indian Society for Education and Environment, (2016), Vol 9, No 7:

مقالات محمدتقی تقوی فرد در کنفرانس های داخلی

تعیین سطح موجودی بهینه در یک زنجیره عرضه سه سطحی با تقاضای پواسن و زمان تدارک قطعی و کمبود در خرده فروش و انبار
سال 1383
ارائه شده در اولین کنفرانس لجستیک و زنجیره تامین
ارائه یک رویکرد جدید در ارزیابی متوازن پروژه ها
سال 1386
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
ارائه یک مدل جدید چند هدفه فازی به منظور مکان یابی تسهیلات نامطلوب
سال 1386
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
طراحی مجدد محیط و فرآیندها جهت افزایش ایمنی و بهره وری
سال 1387
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین‌المللی ارگونومی ایران
تبیین و تحلیل ایمنی صنعتی به منظور پیشگیری و کنترل ریسک ها و مخاطرات
سال 1386
ارائه شده در نخستین کنگره بین المللی مدیریت ریسک
ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها
سال 1386
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت
Solving Bi-Objective Fuzzy Project Capital Budgeting Problem as a Multi-Dimensional Knapsack by Fuzzy 0-1 Programming
سال 1387
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سنجش میزان آمادگی و راهکار های تدوین نظام مدیریت دانش در شرکت بیمه سامان
سال 1388
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش
شناسایی متدولوژی های رایج توسعه سیستم های اطلاعاتی در ایران و دستیابی به تاخیر زمانی آن نسبت به سایر نقاط جهان و یافتن عوامل موثر بر آن مطالعه موردی: شرکتهای توسعه سیستم اطلاعاتی عضو شورای انفورماتیک ایران
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت
عوامل موثر بر بکارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها موردمطالعه : یکی از بانکهای دولتی ایران
سال 1388
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
ارزیابی تامین کنندگان یک شرکت خودروساز بر اساس معیارهای زنجیره تامین سبز با استفاده از PCA
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
اندازه گیری پدیده شلاقی در زنجیره تامین سه مرحله ای با بیش از یک محصول با استفاده از اتورگرسیوبرداری
سال 1391
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
تقلب در بانکداری الکترونیکی در ایران و ارائه راهکارها
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
شناسایی عوامل موثر بر رابطه های "بانکی شرکتی" شرکت ها
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
شناسایی الگوی روابط علی ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM با رویکرد BSC و تکنیک Dematel فازی
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
ارائه یک چارچوب گرافیکی برای پایش یکپارچه ریسک، زمان و هزینه پروژه
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
مدیریت نگهداری و تعمیرات خط تولید سرسیلندر با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
مدیریت نگهداری و تعمیرات خط تولید سیلندر با استفاده از داده کاوی وFMEA
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار از طریق پیاده سازی طرح های فناوری اطلاعات سبز در سازمانها
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی برنامه ریزی،حفاظت،حمایت از محیط زیست وتوسعه پایدار
ارایه یک مدل جدید در زمان بندی انبارهای متقاطع
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی آمادگی سازمانی برای پذیرش و بکارگیری سیستم های اطلاعاتی سبز
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
عوامل موثر بر اعتماد مشتریان حقیقی بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتریCRM مطالعه ای بر شرکت خودرو سازی سایپا شهر مشهد
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد پایدار با رویکرد استراتژیک
پایش پروفایل های خطی ساده چند متغیره در فاز 2
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس سراسری پژوهش های مدیریت و مهندسی صنایع
ارزیابی فناوری های جدید در بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل پذیرش فناوری(مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان لرستان)
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
رتبه بندی استراتژی ها بر اساس تأمین نیازهای رقابتی با استفاده از تصمیم گیری گروهی چند معیاره فازی مطالعه موردی:شرکت خدمات صنعتی ایران خودرو ایسیکو
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
شناسایی شاخص های ارزیابی قابلیت فناورانه تولید قطعات پرسی شرکت ایران خودرو
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در بانک مهر اقتصاد(مورد مطالعه: بانک های استان های منتخب)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
ارزیابی وضعیت مدیریت خدمات فىاوری اطلاعات بر اساس چارچوبً ITIL در بانک صىعت ومعدن (فرایىدهای عملیات خدمت)
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
معرفی ابعاد ی کارکزد ای حاکمیت الکترونیک ایران
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات
استفاده از تکنولوژی های نوین در سیستم پرداخت کشور
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات
ارائه راهکاری جهت حفظ انسجام دانش واطلاعات درتحقیق و توسعه
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر رابطه بین ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند ازدیدگاه مشتری در صنعت مواد غذایی ایران
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
شناسایی و ارزیابی کلید واژه های اثرگذار در حوزه مدیریت داده های عظیم 1با استفاده از الگوریتم های قواعد وابستگی و متن کاوی
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سبک رهبری براساس سطح بلوغ وآمادگی کارکنان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
اثر رایانش ابری بر تولید ناخالص داخلی( GDP )
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
تحلیل تاخیر پروژه ها با در نظر گرفتن پرداخت های مالی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
پایش پروفایلهای خطی ساده چندمتغیره در فاز 1 و نقش خودهمبستگی در آن
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سنجش آمادگی استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: بانک ملی ایران استان خراسان جنوبی)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سیستم هوشمند گروه بندی تبلیغات با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارزیابی وضعیت اعتباری متقاضیان تسهیلات بانکی به روش استدلال مبتنی بر مورد (CBR)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
ارزیابی کیفیت خدمات شرکت مترو تهران بر اساس شاخص های سنجش رضایت شهروند با استفاده از روش های داده کاوی
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
چارچوبی برای اولویت بندی استراتژی های نیازهای رقابتی در صنعت خودروسازی (مطالعه موردی:شرکت خدمات صنعتی ایران خودرو ایسیکو)
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
رابطه بین تداوم استفاده از متدولوژی چابک و انگیزه تیم های توسعه نرم افزار
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
طراحی سیستم تحلیل آینده نگر برای ارزیابی و پیش بینی عملکرد بانکداری (بانک صادرات ایران)
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
رابطه بین تداوم استفاده از متدولوژی چابک و خود کنترلی تیم های توسعه نرم افزار(مورد مطالعه : شرکت نرم افزاری کسرا )
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
ارایه سیستم پیشنهاددهنده برای شناسایی مشتریان ویژه و توسعه خدمات بانکداری اختصاصی آنها با استفاده از الگوریتم های طبقه بندی و تحلیل داده ها
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
عوامل موثر بر پذیرش بیت کوین با استفاده از مدل UTAUT
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
استراتژی برنامه ریزی دو سطحی برای انتخاب تامین کننده توسط خریدار
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
شناسایی ویژگی های برتر هتل های چهار و پنج ستاره منتخب گردشگر پذیر اروپا با استفاده از متن کاوی بر روی نظریات مشتریان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
خوشه بندی و رتبه بندی مشتریان بانک بکمک مدل RFM-LD
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
طراحی یک مدل موجودی در زنجیره تامین معکوس با بازسازی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
بهبود فرآیند خدمت دهی در بانک با رویکرد شبیه سازی و سناریوسازی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد )
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
بهبود فرایند های درمانی در بیمارستان با بکارگیری شبیه سازی و تیوری صف (مورد مطالعه: بخش اورژانس بیمارستان هاشمی نژاد)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
Identifying the Factors of Technological Capability Assessment – Case study Pressing parts Manufacturing Department of Iran Khodro1
سال 1394
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
بررسی ریسک سرمایه گذاری خطر پذیر در کشورهای در حال توسعه با مقایسه تطبیقی وضعیت ایران
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
مطالعه مدل زنجیره تامین معکوس
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز
مدل موجودی زنجیره تامین معکوس با بازتولید برای چرخه ی محصول پایدار
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با مدیریت کیفیت فراگیر در شرکت های کوچک و متوسط استان زنجان در سال 1396
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
طراحی سیستم تحلیل آینده نگر برای ارزیابی و پیش بینی عملکرد بانکداری بانک صادرات ایران
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
مکان بابی ایستگاههای سوختگیری CNG
سال 1388
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیق در عملیات ایران
بررسی نقش فناوری اطلاعات در معماری سازمانی و مورد کاوی پروژه ICTMP
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
شناسایی و رتبه بندی چالش های تاثیر گذار بر امنیت سیستم های پردازش ابری و راهکارهای مقابله با آن ها (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
بررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر رضایتمندی کاربران آموزش الکترونیک با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
Intelligent Quality Assessment Model of News Sites NEWSQUAL
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی
پذیرش یا عدم پذیرش خدمات نوآورانه توسط مشتریان با استفاده از مدل باینری لوجیت (مورد مطالعه : همراه بانک ملی ایران)
سال 1397
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
طراحی الگوی جدیدی جهت اعتبارسنجی مشتریان به کمک روش های داده کاوی و هزینه یابی برمبنای فعالیت(مطالعه موردی: بانک شهر)
سال 1396
ارائه شده در هفتمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
مروری بر شکست وموفقیت سیستم های اطلاعات بیمارستان (HIS)
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت اقتصاد و بانکداری
طراحی مدلی به منظور بخش بندی مشتریان در صنعت آشامیدنی بر اساس مدل RFM
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
مدلی جهت پیش بینی و تبیین سیاست های بازپرداخت وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع
عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها
سال 1398
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق،مهندسی مکانیک، کامپیوتر و علوم مهندسی
جمع سپاری مالی ،اهداف، فرصتها و چالشها
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
کاربرد ابزار نقشه جریان ارزش در کاهش اتلاف تولید صنعت لوازم خانگی - مورد مطالعه: شرکت تولیدی تکران مبرد
سال 1398
ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
کاهش تلفات تولید در صنعت لوازم خانگی: مطالعه موردی بکارگیری VSM بر پایه شبیه سازی
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
ارزیابی ریسک پیاده سازی نظام مدیریت دانش مبتنی بر استاندارد ایزو 31000 (مورد مطالعه: شرکت گاز استان هرمزگان)
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت نیروی انسانی شرکت سایپا
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
ارائه الگویی از بانکداری شرکتی دیجیتال در بانک های تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی.
سال 1400
ارائه شده در کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
اولویت بندی عوامل موثر در برون سپاری فناوری اطلاعات بر بستر رایانش ابری به روش بهترین- بدترین در دانشگاه های دولتی (مورد مطالعه: دانشگاه خوارزمی)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بکارگیری سیستم مدیریت اسناد در تصمیم گیری و مشارکت در فرآیندهای صنعتی شرکتهای تولیدی
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
مدلی برای توانمندسازی کارکنان سازمان (مورد مطالعه : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی )
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
مدل توانمندسازی روانشناختی کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد مطالعه: استان آذربایجان غربی
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه
رویکردی جدید برای تصمیم گیری گروهی بر اساس روش بهترین-بدترین ساده شده
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم­ ها
تبیین همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با استراتژی سازمان در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان
سال 1402
ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
تبیین همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات با استراتژی سازمان در بیمارستان های تامین اجتماعی استان زنجان
سال 1402
ارائه شده در ششمین همایش ملی علوم انسانی و مدیریت

مقالات محمدتقی تقوی فرد در ژورنال های داخلی

ارائه یک متد ریاضی جهت حل مسائله مکان یابی - تخصیص چندهدفه با استفاده از روش فوق ابتکاری شبیه سازی تبرید (SA)
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید
روش جدید کنترل کارت از طریق ترکیب سیاستهای کنترل تولید
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید
ارائه روش اصلاح شده کلونی مورچگان جهت حل مسئله مسیریابی وسایل نقلیه به همراه پنجره های زمانی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید
الگوریتم جدیدی برای تحلیل حساسیت مسیر بحرانی در شبکه های پرت با درنظر گرفتن ریسک های موجود در پروژه
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید
برآورد ارزش ویژه مشتری به روش تخمین فاصله ایو زنجیره های مارکف مورد مطالعه شرکت خدمات دهنده اینترنت
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید
احتساب نرخ بازگشت سرمایه ROI دوره های تخصصی شهرداری تهران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
تبیین نقش سرمایه فکری در گرایش به رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک شهر
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
افزایش میزان رضایت شهروندان از دستگاه های خودپرداز بانک شهر و کاهش هزینه های اقتصادی بانک با به کارگیری مدل کنترل موجودی شبیه سازی شده
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
چارچوب طراحی سبد سهام با استفاده از روش دیماتل و فرایندتحلیل شبکهای
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات تجربی حسابداری مالی
ریسک بتا: شواهدی از تیوری چشم انداز
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات تجربی حسابداری مالی
بررسی ارتباط بین فرهنگ و تعهد سازمانی با مدیریت دانش
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
الگوی عوامل موثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تحلیلی بر چرخه انسجام سیاستی در نظام حکمرانی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رایه یک رویکرد ترکیبی مبتنی بر تحلیل چند معیاره رضایت و تحلیل پوششی دادههای شبکهای سه مرحلهای برای ارزیابی کارایی خدمات شعب بانک ملی ایران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
ارایه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
ارایه یک مدل ریاضی جهت سنجش رضایت فردی در سیستم های اقتصادی - اجتماعی
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
Bank Customer Segmentation Using Data Mining
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
چارچوبی برای تحلیل ریسک از دست رفتن دانش، ناشی از خروج نیروهای دانشی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
تجزیه و تحلیل عملکرد مالی بانکهای خصوصی کشور
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعاتی در مدیریت بانکی و بانکداری اسلامی
شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر بانک پذیری کودکان و نوجوانان با استفاده از دیماتل فازی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی مازندران)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعاتی در مدیریت بانکی و بانکداری اسلامی
انتخاب روش مناسب انتقال تکنولوژی با استفاده از روش دیمتل و فرایند تحلیل شبکه ای در دو شرکت بزرگ تولیدی ظروف چینی خراسان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
دسته بندی مشتریان حقوقی و پیش بینی توانایی سوددهی آنان با استفاده از ارزش طول عمر مشتری و رویکرد زنجیره مارکوف مورد مطالعه: مشتریان یک بانک خصوصی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
تبیین مناسب طرح سازمانی برای آمادگی برای سامانه برنامه ریزی جامعه منابع سازمان (ERP)؛ رویکرد مورد کاوی تطبیقی
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
استفاده از روش تصمیم گیری خاکستری به منظور رتبه بندی شاخص های کلیدی عمل کرد و افزایش اثربخشی برنامه های استراتژیک
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
طبقه بندی متقاضیان تسهیلات اعتباری بانکی با استفاده ازداده کاوی و منطق فازی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
کیفیت حسابرسی و ارزش گذاری بالای حقوق صاحبان سهام
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات تجربی حسابداری مالی
تبیین فرآیند توسعه فناوری با استفاده از موتورهای محرک نوآوری؛ مورد مطالعه: توسعه فناوری نیروگاه های بادی در ایران
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بهبود فرآیند خدمت دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه سازی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مقایسه مدل های ارزش در معرض خطر شبیه سازی تاریخی و گارچ در پیش بینی وجه تضمین قراردادهای آتی
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی
عوامل کلیدی پیاده سازی موفق طرح تحول صنعت بیمه با استفاده از رویکرد دلفی فازی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
پیش بینی احتمال رویگردانی مشتریان در صنعت بانکداری ایران مورد مطالعه: یک بانک خصوصی ایرانی
سال 1397
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
چارچوب اندازه گیری ارزش کسب وکار فناوری اطلاعات
سال 1396
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
تاثیر ویژگی های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) )
سال 1396
ارائه شده در دو فصلنامه مدیریت مهندسی و رایانش نرم
طراحی مدل شبیه سازی زنجیره تامین حلقه بسته سبز و قیمت گذاری محصول در حضور رقیب
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
مدل بهینه سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با به کارگیری داده کاوی و شبیه سازی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی کسب وکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
سلامت همراه؛ الگویی ارتباطی برای پایش کیفیت زندگی و بهبود آن در بیماران دیالیزی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
چهارچوب مفهومی مولفه های آموزشی فناوری تولید الکترونیکی جهت آموزش مهندسان با بهره گیری از مدل سازی معادلات ساختاری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
تحلیل اکوسیستم نوآوری داروهای زیستی در ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بانک شهر شعب غرب تهران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
طراحی و اعتباریابی مدل سنجش فرهنگ سازمانی استانداری کردستان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
طراحی الگوی یکپارچه تغییرات در سازمانهای ایرانی با استفاده از رویکرد دلفی فازی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق و بهادار تهران)
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
سال 1392
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
عوامل موثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران)
سال 1389
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
الگویی برای پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت استعداد در شرکت های دانش بنیان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و اعتباریابی مدل سنجش فرهنگ سازمانی استانداری کردستان
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
طراحی الگوی یکپارچه تغییرات در سازمانهای ایرانی با استفاده از رویکرد دلفی فازی
سال 1394
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
بهینه یابی تکاملی چهارهدفه فازی و غیرفازی سبد سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1397
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
بررسی اثر تنوع گرایی دارایی و تسهیلات بانک ها بر بازده بانکی (مورد مطالعه: بانک های خصوصی در ایران)
سال 1396
ارائه شده در مجله مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
چالش های حوزه ارزش گذاری و ارزیابی شرکت های نوپای فناوری اطلاعات
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
پیش بینی رویگردانی جزئی مشتریان بانک ها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارزیابی عملکرد پایدار بانک با استفاده از مدل مطلوبیت چندشاخصه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه راهبرد مدیریت مالی
الگوی صیانت از حریم خصوصی اطلاعاتی شهروندان در دولت الکترونیک برای کشورهای در حال توسعه
سال 1395
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
الگوی الزامات استقرار خدمات دولت الکترونیکی در بستر رسانه های اجتماعی: دولت الکترونیک 2.0
سال 1398
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
تعیین ارزش شبکه اجتماعی سازمانی از دیدگاه مدیریت دانش
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه ای
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل برندسازی شرکتی در صنعت اپراتوری تلفن همراه (مورد مطالعه: شرکت همراه اول)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
طراحی مدل کسب وکار پلتفرم های چندوجهی تور و فعالیت
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تدوین هستی‌شناسی فاز درک کسب و‌کار پروژه‌های داده‌کاوی با تمرکز بر حوزه پشتیبانی مشتری
سال 1399
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
مدل پذیرش خدمات الکترونیک سلامت
سال 1398
ارائه شده در مجله آموزش و سلامت جامعه
Effective Components on Cash-based Intervention to Affected People by Natural Disasters Using Information and Communication Technology in Iran
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه امداد و نجات
چارچوبی برای شناسایی و ارزیابی ظرفیت برهم‌زنندگی نوآوری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
مقاله پژوهشی: الگوی سازمانهای نظامی آینده با رویکرد دانشبنیان
سال 1399
ارائه شده در مطالعات دفاعی استراتژیک
شبیه سازی تاثیرات متقابل فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید ناخالص داخلی با رویکرد سیستم داینامیک
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین
ارائه مدل بهینه سازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک به کمک داده کاوی و شبیه سازی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در مدیریت تولید و عملیات
سنجش کارایی بانکها با استفاده از رهیافت بیزین: مطالعه موردی بانکهای منتخب ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران
ارزیابی ریسک اعتباری متقاضیان تسهیلات بانکی به روش استدلال مبتنی بر مورد (CBR)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارائه ی مدلی خطی برای ارزیابی عملکرد واحدهای تصمیم گیری با رویکرد تحلیل پوششی داده ها و اوزان مشترک مورد مطالعه: شرکتهای دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1399
ارائه شده در مجله ی مهندسی صنایع و مدیریت شریف
الگویی برای مکان یابی شعب موسسه مالی و اعتباری قوامین
سال 1391
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
الگوی شایستگی مدیران منابع انسانی در دانشگاه های برتر ایران
سال 1399
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
مدل ترکیبی هوشمند تعیین روش مشارکت عمومی- خصوصی صنعت آب و فاضلاب ایران بر مبنای الگوریتم های جمعی درختی
سال 1400
ارائه شده در مجله آب و فاضلاب
ارائه مدل نظام نوآوری فناورانه در حوزه حاکمیت الکترونیک ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
مقایسه تطبیقی قوانین حمایت از حریم خصوصی اطلاعاتی در ایران و کشورهای منتخب
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مجلس و راهبرد
تشکیل زنجیره امدادرسانی در بحران با رویکرد مکا نیابی چندگانه نقاط انتقال و تسهیلات مطالعه ی موردی مناطق جنوب مرکزی تهران
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت بحران
زمان بندی چند پروژه ای بهینه با در نظر گرفتن قابلیت اطمینان و کیفیت در زنجیره تامین ساخت و ساز :الگوریتم ژنتیک ترکیبی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
بررسی تاثیر لجستیک الکترونیک در توسعه لجستیک تشخیص و پاسخ در یک سازمان نظامی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نظامی
الگوی توسعه ی لجستیک الکترونیک در نزاجا با رویکرد تشخیص و پاسخ
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نظامی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
مقایسه تکنیک های استخراج دانش و ارائه یک متدولوژی ساخت یافته به منظور مستندسازی دانش
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
مدل لجستیک تاب آور پلیس پیشگیری
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های مدیریت انتظامی
شناسایی عوامل موثر بر انگیزش انتقال آموزش در شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اولویت بندی آن با تکنیک فرآیند سلسله مراتب گروهی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی
رویکردی جهت مدیریت و ارتقاء بهره وری در شرکت های صنعتی (شرکت صنعتی آلکار ایران)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت استاندارد و کیفیت
خوشه بندی مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک با بهره گیری از تراکنش های الکترونیکی و اطلاعات دموگرافیک (مورد مطالعه: بانک رفاه)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
ارائه مدل ارزیابی استراتژیک نظام مدیریت منابع انسانی در هولدینگ ها
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
شناسایی عوامل موثر بر هوشمندسازی مدارس در راستای حفظ سلامت جامعه به هنگام بیماری های همه گیر: مطالعه کیفی تحلیل محتوا
سال 1400
ارائه شده در مجله مدیریت ارتقای سلامت
ارائه ی الگوی یکپارچه کانال توزیع بنگاه های تولید کننده/وارد کننده محصولات تند گردش در ایران
سال 1400
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
توسعه مدل کمی بهینه سازی و کاهش اثر اختلال در زنجیره تامین سه سطحی چندمحصولی فازی(مطالعه موردی بر روی زنجیره تامین قطعات یدکی خودرو)
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تحلیل شناختی مدل های ذهنی مدیران در فرآیند مدیریت ریسک منابع انسانی جهت ارتقای عملکرد سازمانی با استفاده از تکنیک استخراج استعاره ای زالتمن
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
طراحی مدل سنجش میزان شایستگی متخصصین فناوری اطلاعات با رویکرد سیستم خبره فازی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
مدل دینامیکی ارزیابی خط مشی های عمومی(مورد مطالعه: برنامه های توسعه)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه راهبرد اقتصادی
مدل تعیین ارزش تعادلی شرکت های نوپا با بهره گیری از روش اختیار معامله واقعی و در حضور هزینه نمایندگی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
مدلی جهت قیمت گذاری سهام مبتنی بر نظریه چشم انداز
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
بررسی تاثیر گردش اجباری موسسه‎های حسابرسی بر حق‎الزحمه حسابرسی و رقابت در بازار حسابرسی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی
مدل چندهدفه تعیین اندازه بهینه بافر و تخصیص افزونگی دسترس پذیری به صورت هم زمان در سیستم های تولیدی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
How to Create Business Value through Information Technology (A Case Study on Automotive Production)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
IT Security Management Implementation Model in Iranian Bank Industry
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Providing a Framework for Reforming Premium Rates of Vehicle Collision Coverage with Using Neural Networks Model (A Case Study of Asia Insurance Company)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Bank card fraud detection using artificial neural network
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Hybrid credit scoring model using genetic algorithms and fuzzy expert systems Case study: Ghavvamin financial and credit institution
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Design and Development of Decision Support System for Ranking Rapid Prototyping Techniques and Selecting the Best Technique in Automobile Industry
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
سنجش عملکرد بانک ها با استفاده از مدل DEA دو مرحله ای( مطالعه موردی شعبه بانک سپه استان تهران)
سال 1400
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
الگوی یکپارچه تغییرات سازمانی: بررسی ابعاد محتوایی، فرآیندی و زمینه ای در موفقیت تغییرات سازمانی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
E-Government ۲.۰: Model of Users, Services, and Communication Styles: Focusing on Developing Countries
سال 1400
ارائه شده در نشریه بین المللی مدیریت ، حسابداری و اقتصاد
مدیریت ریسک در پروژه های توسعه چابک نرم افزار: طرح مدلی فرایندی با رویکرد کیفی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
Corporate Default Prediction among Tehran Stock Exchange’s Selected Industries
سال 1397
ارائه شده در مجله مالی ایران
الگویی برای نظارت مالی در شهرداری های کلانشهرهای ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه بررسی های حسابداری و حسابرسی
روش های ارتقاء ابعاد توانمندسازی روانشناختی کارکنان سازمان صمت در شرایط اپیدمی کووید ۱۹
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
استراتژی پیاده سازی موفق تکنولوژی های هوشمند سلامت مبتنی برفناوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی سیستم پایش هوشمند سلامت
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت بحران
تحقق حاکمیت الکترونیک ایران: گامی به سوی دولت هوشمند
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت بحران
طراحی زنجیره تامین کالاهای فاسدشدنی با دوره عمر ثابت با استفاده از تکنیک محدوده میان بخشی نرمال
سال 1400
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیم گیری چند معیاره (MCDA)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
خوشه بندی مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک با بهره گیری از تراکنش های الکترونیکی و اطلاعات دموگرافیک (مورد مطالعه: بانک رفاه)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک ۲.۰: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
سرمایه اجتماعی و قابلیت های نوآوری در روابط خریدار- تامین کننده: نقش ریسک های فرصت طلبی و مالکیت فکری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
شناسایی راهبردهای شکست پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه ریزی فرض بنیاد
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
بررسی تاثیر تحریم های اقتصادی بر کارایی بانک های ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج
عوامل موثر بر قصد ادامه استفاده مشتریان بانکداری اینترنتی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
عوامل موثر بر پیاده سازی طرحهای فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر مجازی سازی (مورد مطالعه: شرکت ساپکو)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
مدل اجرای هوشمند خط مشی های عمومی در سازمان های دولتی :مطالعه ای با روش داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
طراحی شبکه زنجیره تامین جهانی با درنظرگرفتن پایداری و تاب آوری تحت عدم قطعیت: مطالعه موردی دستگاه اکسیژن ساز
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت بحران
مدل توسعه گردشگری فرهنگی در استان کردستان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات شهری
تاثیر ویژگی های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام) )
سال 1399
ارائه شده در دو فصلنامه مدیریت مهندسی و رایانش نرم
شناسایی و رتبه بندی شاخص های حسابداری خلاقانه با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه حسابداری و منافع اجتماعی
یک مدل جدید DEA شبکه ای فازی با اندازه های امکان و الزام برای ارزیابی عملکرد واحدهای تصمیم گیرنده با ارتباطات شبکه ای و داده های فازی (مطالعه موردی: صنعت برق ایران)
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش در مدیریت تولید و عملیات
مدلی برای مدیریت ریسک در صنعت هتلداری ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
نقش دانش کاربران در ارزیابی سختی وظیفه درچارچوب بهبود فناوری اطلاعات شرکتی در سازمان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
ارائه مدل سلامت نظام مالی به منظور پیشگیری از اختلاس و ارتقای سطح اعتماد عمومی در بانک های ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی
شناسایی و سطح بندی مولفه های مدیریت پایدار منابع انسانی در صنعت بانکداری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی الگوی شایستگی های کارکردی دانش آموختگان دکتری دانشگاه ها
سال 1401
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
سنجش آثار کمی تغییر سیاست های مالیاتی بر صنایع کشور (رهیافت داده – ستانده)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
ارزیابی کیفیت خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه فرهنگ و هنر و تاثیر آن بر رضایت شهروندان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی
کاهش متغیرهای کلیدی ارزیابی بانک ها در بستر روش تحلیل پوششی داده ها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
سال 1401
ارائه شده در نشریه علمی پژوهش های راهبردی بودجه و مالی
الگوی چالش های ارائه خدمات دولتی در بستر رسانه اجتماعی (دولت الکترونیک۲.۰) با تمرکز بر کشورهای در حال توسعه
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات
توسعه مدل چندهدفه زنجیره تامین با تقاضای تصادفی: رویکرد بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی و تدوین سناریو
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
ارائه الگویی از عوامل موثر بر بانکداری شرکتی دیجیتال در بانک های تجاری کشور با استفاده از رویکرد کیفی
سال 1401
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
ارائه رویکردی استوار به مسئله پیشنهاددهی تولیدکننده برق در بازار رقابتی با معیارهای الزام و امکان فازی
سال 1401
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
The convergence between sustainability and reliability in the design of supply chain: a systematic literature review
سال 1402
ارائه شده در مجله مهندسی در تحقیقات صنعتی
مدل مدیریت ریسک مبتنی بر مدیریت دانش مطالعه موردی: شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت بحران
مدل قابلیت های رقابتی شرکت با در نظر گرفتن سرمایه اجتماعی و ریسک ارتباطات خریدار- تامین کننده (مورد مطالعه: شرکت های فعال در صنعت آسانسور و پله برقی)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
مدلی برای طراحی دوره های آموزشی مهارتی با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاک چین
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
ادغام پایداری و قابلیت اطمینان در زنجیره تامین: مرور سیستماتیک ادبیات
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت زنجیره تامین
مدل مبتنی بر بازی وارسازی در بستر شبکه های اجتماعی به منظور شناخت تفکر افراد: مورد مطالعه تاکسی های اینترنتی در ایران
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات
دیدگاه های توسعه فناوری اطلاعات کشور مبتنی بر خوشه بندی دیدگاه های خبرگان
سال 1390
ارائه شده در مجله سیاست علم و فناوری
اولویت بندی پارامترهای کلیدی موثر در مبارزه با فساد در دولت الکترونیک ایران
سال 1402
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
مدل پیش بینی رفتار خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: شرکت خدمات دهنده اینترنت)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
یک مدل ریاضی جدید جهت حل مسئله بالانس خطوط مونتاژ چند محصولی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک ۲.۰: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل منابع انسانی سبز در صنایع کوچک و متوسط
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
در جستجوی راهبردهای اثربخش برای بهبود سلامت نظام مالی بانکهای ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه نظارت و بازرسی
طراحی شبکه زنجیره تامین حلقه بسته با رویکرد پایداری و قابلیت اطمینان
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت سبز و توسعه
شناسایی و اولویت بندی موضوعات مهم مدیریت بیمارستانی جهت مستندسازی در نظام مدیریت دانش
سال 1391
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
طراحی زنجیره تامین چند دوره ای-چندسطحی جهت کالاهای فاسدشدنی با دوره عمر ثابت در شرایط عدم اطمینان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
تاثیر ویژگی های شبکه اجتماعی سازمانی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی گری فعالیت های تسهیم دانش
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی
تحلیل احساسات مبتنی بر متن کاوی در شبکه اجتماعی توییتر به منظور شناخت تفکر افراد
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
طراحی سیستم ارزیابی هوشمند جهت پیش بینی خسارت بیمه های آتش سوزی با استفاده از یادگیری عمیق
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
Spherical Fuzzy Geometric Programming: A New Approach for System Reliability Assessment
سال 1402
ارائه شده در نشریه بین المللی قابلیت اطمینان، ریسک و ایمنی: نظریه و کاربرد
شناسایی پیشران های کیفیت خدمات دولت سیار
سال 1402
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
الگوی چند هدفه تخصیص خدمات بانک به مشتریان خوشه بندی شده
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
تعیین استراتژی استوار پیشنهاددهی در بازار رقابتی برق برای یک نیروگاه حرارتی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
رویکرد ترکیبی روش بهترین-بدترین آرمانی خطی و طبقه بندی چند شاخصه برای تشکیل سبد سهام
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
توسعه مدل چندهدفه مکان یابی مراکز امدادی در حالت احتمالی بودن دسترسی پذیری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
تعیین ماندگاری و سودآوری مشتریان بانک با استفاده از تعمیم مدل درخت تصمیم و جنگل رگرسیون
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
سنجش کارایی مدیریت شعب بانک ملی با استفاده از تحلیل پوششی داده های سه مرحله ای
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین در تصمیم گیری
تبیین ابعاد مدیریت احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی با کاربست فراترکیب
سال 1402
ارائه شده در مدیریت دارایی و تامین مالی
چارچوب خلق ارزش از طریق زنجیره تامین یکپارچه الکترونیکی خدمات گردشگری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری
مدل سازی ساختاری تفسیری کیفیت خدمات دولت سیار مبتنی بر قابلیت های وب ۳
سال 1402
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
مدلسازی شکل گیری نظام نوآوری فناورانه در بخش زیست فناوری ایران با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری
مدلی برای شناسایی معیارهای سنجش کیفیت حسابرسی داخلی از منظر خبرگان حرفه ای
سال 1399
ارائه شده در مجله پیشرفت های حسابداری
A proposed model for the assessment of supply chain management using DEA and knowledge management
سال 1402
ارائه شده در مجله الگوریتم های محاسباتی و ابعاد عددی
مدلی برای قصد اهدای آنلاین جهت تامین مالی جمعی موسسات خیریه در ایران
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارایه الگویی برای تبیین عوامل موثر برتمایل اهدای آنلاین در راستای تامین مالی جمعی سازمان های مردم نهاد
سال 1403
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
طراحی شبکه زنجیره تامین پایدار و قابل اطمینان تحت عدم قطعیت (مطالعه موردی: غرب کارتن)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت زنجیره تامین
پیشنهاددهی همزمان در بازارهای رقابتی برق و بورس انرژی برای یک نیروگاه حرارتی براساس ارزش فعلی خالص سود
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اقتصادی ایران

تالیفات محمدتقی تقوی فرد

مدیریت برای توسعه پایدار(انتشارات دانشگاه خاتم النبیاء)
1399 - فارسی
دولت الکترونیک و دموکراسی الکترونیک(انتشارات وزارت کشور)
1397 - فارسی
مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا(انتشارات دانشیاران ایران)
1396 - فارسی
9- اصول و مبانی حریم خصوصی اطلاعاتی(انتشارات چراغ دانش)
1396 - فارسی
7- مدیریت دانش مشتری(انتشارات صفار)
1395 - فارسی
6- بانکداری الکترونیک(انتشارات موسسه علوم بانکی ایران، بانک مرکزی ج.ا.ا)
1394 - فارسی
3- مدیریت دانش(انتشارات اشراقی)
1393 - فارسی
4- کنترل کیفیت آماری صنایع(انتشارات گزینه اول)
1393 - فارسی
5- دستنامه مدیریت فناوری اطلاعات(انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی)
1393 - فارسی
2- مديريت توليد و خدمات(انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی)
1389 - فارسی
1- بهينه سازي به روش كلوني مورچگان(انتشارات دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات)
1387 - فارسی

سوابق استادی محمدتقی تقوی فرد

دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی
1382

تحصیلات محمدتقی تقوی فرد

دکتری تخصصی مهندسی صنایع
1369 - 1373
کارشناسی ارشد مدیریت علمی
1366 - 1368
کارشناسی حسابداری
1355 - 1361

سوابق شغلی محمدتقی تقوی فرد

سابقه کار صنعتی معاون امور مالی و اقتصادی -شرکت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن
1385 - 1386
سابقه کار صنعتی مشاور در امور بهبود بهره وری شرکتهای تحت پوششIDRO -سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
1383 - 1385
سابقه کار صنعتی كارشناس ارشد فني طرحهای سرمایه گذاری خارجی - وزارت اقتصاد و دارایی-شركت سرمايه¬گذاريهاي خارجي ايران (IFIC)
1381 - 1382
سابقه کار صنعتی مدير منابع انسانی- بانك صنعت و معدن
1378 - 1380
سابقه کار صنعتی مدير آمورش-بانك صنعت و معدن
1375 - 1378
سابقه کار دانشگاهی عضو هیئت علمی- دانشگاه علامه طباطبائی
1383 - تاکنون
سابقه کار دانشگاهی مدیر گروه مدیریت بانکی - موسسه عالی بانکداری ایران
1385 - 1394