مسعود بیرجندی | سیویلیکا

دکتر مسعود بیرجندی

استادیار گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
فارس
شهر
داراب

مقالات بین المللی مسعود بیرجندی

The Effect of Shopping Values Pattern on Customers’s Intention to Repurchase
Birjandi, M., Gholami, A., Haghighi, M. (2018). Creating utilitarian and hedonic Purchasing Values on satisfaction and loyalty to Shopping Centers (case study: Shiraz hyperstar). Journal of Strategic Management Studies, 9(35), 101–119
Gholami S, Birjandi M. The Effect of Market Orientation and Entrepreneurial Orientation on The Performance of SMEs. Journal of Current Research on Science. ISSN 2016; 2322-5009:361-368.
The effect of market orientation and entrepreneurial orientation on the performance of SMEs
Niousha, D., Masoud, B. & Hamid, B. (2015). Factors influencing the adoption of electronic payment cards in urban micro-payments. Basic Research Journal of Business Management and Accounts. 4(2) pp. 62-70
Identification and Prioritization of the Effective Factors on Employee Productivity of SMEs of Shiraz Industrial Town Using AHP and TOPSIS Techniques: Case Study In Iran
Market segmentation based on the expected benefits of consumers: Case of TONDAR 90 automobile in Iranian market
Jahromi, N. M., Darabi, S. A., & Birjandi, M. (2014). The Effect Of Cost Leadership Strategy On ROA and Future Performance Of Accepted Companies in Tehran Stock Exchange. Research Journal of Finance and Accounting , Vol 5, No. 7.
Customer Segmentation Based on Benefits of Consumer Demand: Case of Parjak Shampoo in Iranian Market
Birjandi, M. and Ataei, M. 2013. The relationship between the quality of work life and organizational commitment of the employees of Darab Cement Company: Case study in Iran International journal of Business, Economics and Finance, 1: 154-164
Honarbkhsh, S., Birjandi, H., & Birjandi, M. 2013. The Effects of Dividend Policy on Market Value on Companies Listed in Tehran Stock Exchange. International Review of Management and Business Research, vol. 2, Issue. 1
Birjandi, M. Birjandi, H. Sharafi, Ali. and Mihandoost, R.(2013).The Relationship between Quality of Work Life and Performance of the Managers of SMEs of Shiraz Industrial Town- Case study in Iran. Prudence Journal of Business Management, Vol.1 (2),pp.21-28
Birjandi, M., Hamid, M. R. & Birjandi, H. (2013). Customer segmentation based on benefit sought approach: Case of Sehat Shampo in Iranian market. Issues in Business Management and Economics, 1 (2).
Birjandi, H., Birjandi, M., Mihandoost, R., & Sedaghat, M. (2013). The relationship between the auditor and the client and its impact on audit quality in Iran. International Journal of Accounting, Banking and Management, 1(2), 20–33.
Birjandi, H., Birjandi, M., & Hajizadeh, G. R. (2013). Spatial distance between auditor and client and its impact on audit quality on companies listed in Tehran Stock Exchange. International Journal of Economics, Business and Finance, 1(11), 409-419.
The Study Effect of Liquidity on Capital Structure Decisions in the Tehran Security Exchange

مقالات مسعود بیرجندی در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیر ابعاد ارزش های خرید مطلوبیت گرایانه و ارزش های خرید لذت گرایانه بر رضایت و وفاداری به برند مشتریان در مراکز خرید (مورد مطالعه: مرکز خرید هایپر استار شیراز)
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری

مقالات مسعود بیرجندی در ژورنال های داخلی

تاثیر الگوی ارزش های خرید بر قصد خرید مجدد مشتریان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
خلق ارزش های خرید مطلوبیت گرایانه و لذت گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید1
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
بررسی اثر نسبی استراتژی های تجاری بر روی ارتباط بین اهرم مالی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: مجله دانش مالی تحلیل اوراق بهادار
سال 1391

تالیفات مسعود بیرجندی

طراحی و تبیین مدل ایجاد وفاداری و نقش آن در خرید مجدد مشتریان در مراکز خرید(دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج)
1397 - فارسی
تعیین و شناسایی معیارهای مدل منافع پژوهی خرید برای بخش بندی بازار(دانشگاه شهید بهشتی)
1388 - فارسی

سوابق استادی مسعود بیرجندی

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج
1390
مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج
1390 - 1400
مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج
1390 - 1400
مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خنج
1390 - 1400

تحصیلات مسعود بیرجندی

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی
1393 - 1397
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی
1386 - 1388
کارشناسی مدیریت بازرگانی
1382 - 1386

سوابق شغلی مسعود بیرجندی

تدریس دانشگاهی موسسه آموزش عالی قشم
1388 - 1390
تدریس دانشگاهی دانشگاه پیام نور خنج
1390 - 1394
تدریس دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم
1389 - 1389
سابقه کار دانشگاهی مسئول امور پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خنج
1390 - 1400
سابقه کار دانشگاهی مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی خنج
1390 - 1400

جوایز و افتخارات مسعود بیرجندی

دانشجوی ممتاز مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان
1385

سوابق حضور مسعود بیرجندی در دوره ها و کارگاههای تخصصی

اندیشه سیاسی اسلام - دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
(1392)
برنامه های فرهنگی طرح ضیافت اندیشه - دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
(1392)
انگیزش یاد دهی اثربخش - دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب
(1391)
روانشناسی تربیتی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب
(1391)
آشنایی با قوانین و آیین نامه های پژوهشی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا
(1390)
آشنایی با قوانین و آیین نامه های آموزشی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا
(1390)
مدیریت خلاق - دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا
(1390)
الگوهای یاددهی و یادگیری - دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا
(1390)
ارزشیابی و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا
(1390)
مدیریت خرید خارجی - دانشگاه هرمزگان
(1386)
آشنایی با مدل های تعالی سازمان و EFQM - اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان
(1384)
ارزیابی و خود ارزیابی بر اساس EFQM - اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان
(1384)