زهرا رزمی | سیویلیکا

دکتر زهرا رزمی

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی زهرا رزمی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه مدیریت برند (مدیر مسئول)

سمتهای علمی و اجرایی زهرا رزمی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه الزهرا (عضو هیات علمی)

مقالات زهرا رزمی در کنفرانس های داخلی

بررسی عوامل موثر در طراحی مدل کسب و کار همراه در حوزه واسط مشتری
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
بنیادهای کاربردی ارتقاء دانش در سازمان های فعال در حوزه فناوری اطلاعات
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
ارائه مدل پذیرش تکنولوژی همراه بی سیم با روش فازی در شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت مدیریت نیروی برق دماوند و مگفا
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر نوآوری سازمانی
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت رسانه
بررسی رابطه هوش سازمانی با میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت بیمهایران(مطالعه موردی نمایندگی های غرب استان مازندران )
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
مطالعه و بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سیستم های اطلاعاتی
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
تاثیر پیاه سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان و رضایت مشتری
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی رابط بیه مدیریت فرآیىد های کسب ی کار و شاخص ای فرهنگ سازمانی رابیىز
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
پژوهشی در نقش اشتراک دانش بر بهبود تصمیم گیری سازمانی
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
تأثیر انتقال سرمایههای فکری و شبکهسازی در مدیریت دانش
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
تاثیر رسانه های اجتماعی بر کارایی کارکنان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
مطالعه و بررسی عوامل بر حفظ و ایجاد حریم خصوصی در محیط رایانش ابری از دیدگاه رفتار سازمانی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی
تاثیر عملکرد تیمی بر موفقیت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی
تاثیر فرهنگ سازمانی بر ارتباط بین کاربرد سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی و منفعت آن
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی
A Model of Intention to Use Mobile Wireless Technology With Fuzzy Approach
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
بررسی نقش مدیریت دانش در کسب مزیت رقابتی با استفاده از سیستم های مدیریت دانش
سال 1396
ارائه شده در دهمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری
طراحی مدل بلوغ دولت الکترونیک برای خدمات پایدار در صنعت بیمه
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
تاثیر تفکر سیستمی و فناوری اطلاعات بر چابکی زنجیره تامین
سال 1401
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پویایی شناسی و تفکر سیستمی

مقالات زهرا رزمی در ژورنال های داخلی

قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
مفهوم جهانی شدن اقتصاد؛ فرآیندی قابل تحلیل
سال 1383
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه اقتصادی
پژوهشی در تاثیرگذاری ارزش پیشنهادی حوزه واسط مشتری، جهت طراحی مدل کسب و کار همراه با رویکرد BMO
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
تعیین ضرایب گیاهی و تنش آب خاک گوجه فرنگی در شرایط گلخانه شیشه ای
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه روابط خاک و گیاه