رسول یوسفی رامندی | سیویلیکا

دکتر رسول یوسفی رامندی

استادیار دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین و علاقه مند به حوزه بازاریابی


علاقه مندی ها

بازاریابی سیاسی
مدیریت سیاسی

مقالات رسول یوسفی رامندی در کنفرانس های داخلی

طزاحی مدل برنامه ریزی راهبردی در تقابل با تحریم اقتصادی
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
الگوی توانمندسازی منابع انسانی مبتنی براستراتژی رقابتی سازمان
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
رتبه بندی عوامل موثر بر تقاضای سینمای دفاع مقدس در جوانان: (مطالعه موردی مدرسه سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
تبیین عوامل موثر بر رفتار رای دهی قشر خاکستری در مدیریت مبارزات انتخاباتی
سال 1399
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی،حقوق و فرهنگ عامه
یوسفی رامندی، رسول ، تبیین شایستگی های مدیران اطلاعاتی- امنیتی در مکتب شهید سلیمانی مبتنی بر فرایند تحلیل سلسله مراتبی، دوم همایش بین المللی گام دوم انقلاب (isc)
سال 1399
یوسفی رامندی، رسول ، تبیین جایگاه امیدآفرینی اجتماعی در راستای تحققق گام دوم انقلاب به منظور افزایش مشارکت سیاسی، اولین همایش بین المللی گام دوم-انقلاب
سال 1398
یوسفی رامندی ، رسول ، تبیین نقش گفتمان انقلاب اسلامی در پایداری امنیت ملی، همایش مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران
سال 1394

مقالات رسول یوسفی رامندی در ژورنال های داخلی

تبیین بایسته های مدیران سیاسی مبتنی بر رهیافت مدیریت جهادی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
الگوی رفتار رای دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه دانش سیاسی
راهبردهای پیشگیرانه فعال بحران سیاسی ـ امنیتی مبتنیبر تحلیل ناآرامیهای سال ۱۳۹۷ DOR:۲۰.۱۰۰۱.۱.۱۰۲۵۵۰۸۷.۱۳۹۹.۲۸.۴.۴.۰
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سیاست دفاعی
طراحی مدل مدیریت کمپین انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه دانش سیاسی
تبیین راهبردهای رسانه ها به منظور مدیریت ادراک اجتماعی در صحنه جنگ رسانه ای ناآرامی سال ۱۳۹۷
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
بررسی عوامل تاثیرگذار بر آمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات دفاع مقدس
بررسی عوامل تاثیرگذار برآمیخته بازاریابی کتب دفاع مقدس
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات دفاع مقدس
طراحی الگوی راهبردی مدیریت بحران امنیتی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) (مورد مطالعاتی فتنه ۱۳۸۸)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بحران و وضعیت های اضطراری
رتبه بندی عوامل موثر بر تقاضای سینمای دفاع مقدس در جوانان:(مطالعه موردی مدرسه سینمایی حوزه هنری انقلاب اسلامی)
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه شاهد اندیشه
تبیین الگوی اخلاق سیاسی مدیران در نظام اسلامی مبتنی بر نهج البلاغه
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه شاهد اندیشه
تفکر داعش و مدیریت امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران
سال 1401
ارائه شده در پژوهش های حفاظتی-امنیتی
یوسفی رامندی، رسول ، مه آبادی، رسول ، آسیب شناسی فرایند تحلیل اطلاعاتی در سازمانهای اطلاعاتی- امنیتی، منتشر شده در نشریه علمی پژوهشی حفاظت و امنیت انتظامی
سال 1401
یوسفی رامندی، رسول، تهدیدات امنیتی ناشی ازحضور اتباع بیگانه درجمهوری اسلامی ایران، منتشر شده در نشریه علمی پژوهشی آفاق امنیت
سال 1396
خان محمدی، هادی، کشاورزیان، مهدی ، پولادی، حسن ، یوسفی رامندی ، رسول ، الگوی مبنایی مشارکت شهروندان در مدیریت سیاسی با تاکید بر نهج البلاغه، منتشر شده در نشریه مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور
سال 1394
محمدیان، محمود، یوسفی رامندی، رسول، تبیین انگیره های پنهان در رفتار سیاسی مردم در فضای رقابت های انتخاباتی (مورد مطالعاتی انتخابات ریاست جمهوری سال 1392)، فصلنامه علمی پژوهشی آفاق امنیت
سال 1393

طرح های پژوهشی رسول یوسفی رامندی

تبیین نگرش عمومی شهروندان شهر تهران نسبت به ناآرامی 1401
سال 1401
تبیین دیگاه و نظرات مردم ایران درخصوص ناآرامی های سال 1401
سال 1401
طراحی الگوی مدیریت رفتار اجتماعی مردم در آستانه انتخابات 1400 مبتنی بر سنجش نگرش شهروندان
سال 1400
نظرسنجی عمومی به منظور پیش بینی کنش سیاسی مردم ایران در تاریخ 23/3/1400
سال 1400
سنجش نگرش ایرانیان به منظور تبیین راهبردهای ترویج گفتمان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400
سال 1400
تجزیه و تحلیل و ارزیابی حادثه امنیتی غیرمسلحانه آبان1398
سال 1400
تبیین فرایند نهادینه سازی ارزش های سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سال 1399
طراحی الگوی مبارزات انتخاباتی مبتنی بر تحلیل رفتار رای دهی مردم متناسب با هرحوزه انتخابیه (207 حوزه انتخابیه) انتخابات سال 1398
سال 1398
واکاوی ناآرامی اجتماعی ایران پس ازخروج امریکا از برجام درسال1397
سال 1397
طراحی الگوی ترغیب مردم در فرایند مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 1396
سال 1396
طراحی راهبردهای مبارزه با آسیب اجتماعی و حاشیه نشینی در کشور
سال 1395
الگوی مبارزات انتخاباتی مبتنی بر تحلیل روند رفتار رای دهندگان در انتخابات سال 1394 (مجلس دهم)
سال 1394
تعیین ابعاد توانمندسازی نیروی انسانی متناسب با پارادایم استراتژیک در سازمان های آموزشی- پژوهشی با تکیه بر تجارب سازمانهای مشابه بین المللی
سال 1393
تحلیل و ارزیابی محیط خارجی سازمان اوقاف و امور خیریه
سال 1393
تجزیه وتحلیل اقبال عمومی به گفتمانهای سیاسی انتخابات ریاست جمهوری1392
سال 1392

تالیفات رسول یوسفی رامندی

بازاریابی تروریسم(دانشگاه جامع امام حسین (علیه اسلام))
1400 - فارسی
سیاست مدیریت بحران(دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام))
1398 - فارسی
ائتلاف سیاسی و مدیریت انتخابات(اندیشکده راهبردی آر ا - انتشارات به رویش)
1397 - فارسی
مدیریت سیاسی، اصول و کارکردها(دانشگاه سیستان وبلوچستان)
1396 - فارسی
تاملی بر اخلاق سیاسی دکتر حسن روحانی(اندیشکده راهبردی آر ا - انتشارات به رویش)
1396 - فارسی
بازاریابی سیاسی و مدیریت رفتار رای دهی(دانشگاه سیستان و بلوچستان)
1395 - فارسی
کالبد شکافی ژنو3(مرکزمطالعات راهبردی تابان)
1392 - فارسی

سوابق استادی رسول یوسفی رامندی

استادیار دانشگاه جامع امام حسین
1393

تحصیلات رسول یوسفی رامندی

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی - گرایش بازاریابی
1390 - 1395
کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی
1382 - 1389