پروین افشار | سیویلیکا

دکتر پروین افشار

پژوهشگر، مدرس دانشگاه

معرفی


مقالات پروین افشار در کنفرانس های داخلی

کاربرد بازاریابی عصبی؛ رویکردی نوین در گسترش بازار مصرف (مطالعه موردی کنسرو انواع غذاهای ایرانی با قارچ)
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش
بررسی تاثیر برون سپاری سازمانی بر چابکی سازمانی مطالعه موردی (شرکت مخابرات و سازمان صنعت ومعدن وتجارت شهر همدان)
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش
بازاریابی عصبی در پرتو آموزه های اسلام و آیات قران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
ضرورت بازاریابی بین المللی، صادرات و تأمین مالی طرح های کشاورزی در ایران مطالعه موردی: انواع قارچ های خوراکی و دارویی
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
شناسایی موانع بازاریابی بین المللی در ایران و رتبه بندی این موانع
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
ضرورت توجه به علوم بین رشته ای مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی
سال 1395
ارائه شده در نهمین کنگره پیشگامان پیشرفت
بررسی پیشایندها و پسایندهای غنی سازی کار - خانواده (مطالعه موردی: بیمارستان ولایت قزوین)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله بن
سال 1400
ارائه شده در سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت
شناسایی و رتبه بندی تاثیر کدهای اخلاقی کسب وکار بر منحنی چرخه عمر فروشگاه های زنجیره ای رفاه تهران بر اساس رویکرد AHP
سال 1401
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی و تبلیغ دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم خرید مشتریان با نقش میانجی اعتماد و متقاعدسازی (مطالعه موردی : شرکت دیجی کالا)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری

مقالات پروین افشار در ژورنال های داخلی

The Necessity of Production, International Marketing, Export And Financing of Agricultural Projects in Iran (Case Study: Variety of Edible and Medicinal Mushrooms)
سال 1395
ارائه شده در مجله بین المللی اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش چند بعدی هویت و رضایت مشتری از برند در روابط مشتری با برند و جوامع برند
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
The Necessity of Production, International Marketing, Export And Financing of Agricultural Projects in Iran (Case Study: Variety of Edible and Medicinal Mushrooms)
سال 1399
ارائه شده در مجله بین المللی اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش بازاریابی ویروسی در صنعت خدمات
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
تاثیر بازاریابی سبز در صنعت بانکداری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر سبک ارتباطات غیر رسمی بر اعتماد به برند با نقش میانجی تناسب درک شده از سبک های ارتباطی در شبکه های اجتماعی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری با نقش میانجی رضایت و اعتماد مشتریان بیمه ایران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
اثرات اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداری مصرف کننده
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی اثربرند بر کشش تقاضا، مطالعه موردی صنعت پوشاک
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر عملکرد سازمان و جذب مشتریان سبز
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
تاثیر کیفیت درک شده در قصد خرید مجدد از فروشگاه های زنجیره ای (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای استان قزوین)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
تبیین تمایل به خرید با نقش میانجی هزینه های اطلاعات ذخیره شده و ریسک ادراک شده
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
تاثیر رقیب مداری و مشتری مداری بر نوآوری و عملکرد بازار در صنعت بانک (مورد مطالعه: بانک تجارت)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
آیا برندها همیشگی هستند؟ آشنایی با برند و روابط آن چگونه براستفاده های فعلی و آینده تاثیر گذارند؟
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
بررسی مفهوم بازاریابی سبز
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری
ارائه مدل هوشمند بازاریابی عصبی برای تبدیل بازار بالقوه به بازار بالفعل در صنعت قارچ ایران و صنایع تبدیلی آن با رویکرد داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند