محمد حسن فرهمند | سیویلیکا

محمد حسن فرهمند

دانشجوی کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، دانشکده علوم انسانی ، دانشگاه شاهد، ایران

معرفی

دانشجوی دانشگاه شاهد و علاقه مند به حوزه بازاریابی

استان
تهران
شهر
تهران

علاقه مندی ها

داده کاوی
بازاریابی

مقالات محمد حسن فرهمند در کنفرانس های داخلی

تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ (بازاریابی با افراد تاثیرگذار) بر رفتار مصرف کننده
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

تحصیلات محمد حسن فرهمند

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
1399