علی اشرف احمدیان | سیویلیکا

دکتر علی اشرف احمدیان

دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه تهران و علاقه مند به حوزه کسب و کار

استان
تهران
شهر
تهران

مقالات علی اشرف احمدیان در کنفرانس های داخلی

ارائه مدلی در زمینه سنجش تحقیقات بازار و آزمون آن در شرکت های صادر کننده ایرانی
سال 1387
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت
ماندگرایی راهبردی، چالش پیشروی برنامه ریزی استراتژیک: مورد، صنعت مواد غذایی استان تهران
سال 1389
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تبیین تاثیر ویژگیهای بنگاه و تحقیقات بازار بر عملکرد : شرکت های صادر کننده ایران
سال 1389
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیر کارآفرینی بر یادگیری و نوآوری: شاهد تجربی، بنگاه های کوچک تهران
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
نقش سیستم بانکی دربهبود عملکرد بنگاه های صادراتی
سال 1390
ارائه شده در چهارمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
مدیریت ریسک اعتباری ، چالش پیشروی تامین مالی در سیستم بانکی ایران
سال 1391
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی صنعت احداث
عوامل موثر بر تعیین رتبه اعتباری مشتریان سیستم بانکی در ایران
سال 1391
ارائه شده در پنجمین کنفرانس نظام تأمین مالی در ایران
صورت بندی مدلی برای سنجش ریسک مشتریان سیستم بانکی ایران با استفاده از روش های هوشمند و آزمون آن با استفاده از پایگاه داده های صندوق ضمانت صادرات ایران
سال 1391
ارائه شده در پنجمین کنفرانس نظام تأمین مالی در ایران
چالش های تامین مالی صادراتی در ایران
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
نقش سیستم بانکی در بهبود عملکرد بنگاه های صادراتی
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
عوامل مؤثر بر تعیین رتبه اعتباری مشتریان سیستم بانکی در ایران
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
صورت بندی مدلی برای سنجش ریسک مشتریان سیستم بانکی ایران با استفاده از روش های هوشمند و آزمون آن با استفاده از پایگاه داده های صندوق ضمانت صادرات ایران
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
تبیین مدلی جهت سنجش شاخص های ریسک اعتباری اشخاص حقیقی و آزمون آن در سیستم بانکی ایران
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
بررسی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار، براساس مطالعه صادر کنندگان استان تهران
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
دانش محوری در حوزه تامین مالی ، عاملی راهبردی در جهت بهبود فضای کسب و کار و کاهش معوقات سیستم بانکی ایران ؛ براساس مطالعه رویکردهای نوین اعتبارسنجی و مدیریت ریسک اعتباری
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
صورت بندی مدلی جهت اولویت بندی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاههای صادرکننده استان تهران
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
چالش های توسعه سرمایه گذاری وصادرات پایدار در ایران براساس مطالعه فرصت های پیش روی استان لرستان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان
بررسی تاثیر همسویی آمیخته بازاریابی وراهبردهای صادراتی بنگاه در محیط بازارهای جهانی
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
مدیریت اطلاعات دربازارهای جهاین ، کسب دانش صادراتی وعملکردپایدار
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
اولویت بندی عوامل موثربرریسک اعتباری اشخاص درسیستم بانکی ایران
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
ماندگرایی راهبردی درمدیریت انطباق پذیربرند؛مانع بزرگ رقابتی پیش روی بنگاه های صادرکننده ایرانی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
تحلیلی بررویکردهای نوین درحوزه بین المللی سازی بنگاه های کوچک و متوسط براساس مطالعه بنگاه های صادرکننده ایران
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
بررسی رابطه بین زیرساخت ساختارسازمانی وراهبردمدیریت دانش: مورد، سازمان آموزش وپرورش
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
تأثیر یادگیری محوری بر بازار محوری و عملکرد بنگاه های کوچک تهران
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
تاثیریادگیری محوری بربازارمحوری وعملکرد بنگاه های کوچک تهران
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
بازارگردی دربازارهای صادراتی: کسب دانش صادراتی و توسعه صادرات
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
بررسی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار بر مبنای مطالعه بنگاه های صادرکننده استان تهران
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
مدیران جهانی نگر، پایه گذاران حضور قدرتمند در بازارهای بین المللی
سال 1397
ارائه شده در ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
تبیین مدلی جهت سنجش شاخص های ریسک اعتباری اشخاص حقیقی و آزمون آن در سیستم بانکی ایران
سال 1398
ارائه شده در همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
شهروندی شرکتی، سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار
سال 1398
ارائه شده در دومین همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار
احمدیان، علی اشرف (1393)، کلیدواژه های اقتصاد مقاومتی با تاکید بر بازنگری در استراتژیهای توسعه صادرات غیرنفتی، کنگره ملی اقتصاد مقاومتی، تهران
سال 1393
احمدیان، علی اشرف (1392)، جایگاه فضای کسب و کار در توسعه صادرات پایدار، نوزدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور، تبریز
سال 1392
احمدیان، علی اشرف (1392)، عوامل موثر بر توسعه صادرات پایدار در بنگاههای صادرکننده ایرانی، دهمین کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک، دانشگاه تهران، تهران
سال 1392
احمدیان، علی اشرف و عیسی ذوقی (1391)، استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی، هجدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور، تبریز
سال 1391
احمدیان، علی اشرف (1391)، جایگاه صندوق توسعه ملی در توسعه تولید صادرات محور، همایش ثروت ملی، توسعه پایدار، تهرانف صندوق توسعه ملی
سال 1391
احمدیان ، علی اشرف (1390)، جایگاه نهادهای حمایتی در کاهش هزینه های تولید و توسعه صادرات پایدار، هفدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور، تبریز، اتاق بازرگانی
سال 1390
احمدیان، علی اشرف (1388)، ارائه مذلی در زمینه شناسایی ویژگیهای مدیریتی موثر بر توسعه صادرات غیرنفتی، چهاردهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور، تبریزف اتاق بازرگانی تبریز
سال 1388
احمدیان، علی اشرف (1387)، جایگاه فناوری اطلاعات در توسعه صنعت گردشگری لرستان، اولین همایش نقش فناوری در توسعه لرستان، خرم آباد
سال 1387
صنوبرف ناصر و علی اشرف احمدیان (1387)، ارائه مدلی در زمینه سنجش تحقیقات بازار و سنجش آن در شرکتهای صادرکننده ایران، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران، دانشگاه صنعتی شریف
سال 1387

مقالات علی اشرف احمدیان در ژورنال های داخلی

رشنودی اصغر و علی اشرف احمدیان (1400)، زنجیره ارزش نوآور عاملی راهبردی جهت مواجهه با شرایط بحرانی؛ براساس مطالعۀ زنجیره ارزش در صنایع صادرکننده محصولات دریایی ایران، علوم و فنون دریایی، 10.22113/JMST.2021.280461.2426
سال 1400
رشنودی, اصغر, احمدیان, علی اشرف. (1400). گونه شناسی بنگاههای کسب و کار از حیث مواجهه با پاندمی کووید19؛ براساس مطالعه بنگاه‌های صادرکننده محصولات دریایی ایران. نشریه علمی - پژوهشی اقیانوس شناسی, 50(100), 60-0.
سال 1400
احمدیان، علی اشرف (1400)، توسعه صادرات صنعت نساجی با فضای کسب‌ و‌ کار توسعه‌ محور، مجله نساجی کهن، شماره 62
سال 1400
احمدیان، علی اشرف (1400)، توانمند‌سازی نیاز راهبردی صنعت نساجی ایران، نساجی کهن، شماره 61
سال 1400
رشنودی، اصغر و علی اشرف احمدیان (1399)، چارچوب‌شناسی فاکتورهای مدیریتی موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در شرکت‌های صادر کننده صنعت آبزیان ایران، نشریه علمی پژوهشی اقیانوس شناسی، دوره 11، شماره 42
سال 1399
رشنودی اصغر و علی اشرف احمدیان (1399)، تبیین تأثیر نوآوری‌محوری بر توسعه صادرات پایدار؛ براساس مطالعه صنعت آبزیان کشور، مجله علوم و فنون دریایی، 10.22113/JMST.2020.229335.2368
سال 1399
احمدیان، علی اشرف (1399)، نوآوری‌محوری؛عاملی راهبردی در توسعه صنعت نساجی کشور، نساجی کهن، شماره 58
سال 1399
علی اشرف احمدیان، مرتضی سلطانی، میثم شهبازی و علی حمیدی زاده (1398)، مروری تحلیلی و نظام مند بر نظریه های مربوط به راهبرد همرقابتی به عنوان تعارضی در ادبیات مدیریت راهبردی، فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران،شماره 53، صص 100-120
سال 1398
احمدیان، علی اشرف و مهرداد پارسامنش (1395)، شناسایی عوامل موثر بر حضور موفق شرکت‌های صادرکننده ایرانی در بازارهای خارجی، بررسیهای بازرگانی، دوره 14 ، شماره77.
سال 1395
احمدیان، علی اشرف، کیهان تاجدینی و علیرضا معطوفی (1394)، جایگاه فضای کسب و کار با ثبات در توسعه صادرات پایدار،فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه - دوره 28، شماره 1.
سال 1394
احمدیان، علی اشرف (1394)، معناگرایی ویژگی اصلی مصرف کننده عصر فرانوگرایی، تدبیر، شماره 2800
سال 1394
تاجدینی، کیهان، علیرضا معطوفی و علی اشرف احمدیان (1394)، تاثیر یادگیری محوری بر نوآوری و عملکرد بنگاه: مورد، بنگاه های کوچک تهران، نشریه پژوهشگر، شماره 36.
سال 1394
تاجدینی، کیهان، علی اشرف احمدیان و علیرضا معطوفی (1393)، بررسی رابطه اینرسی راهبردی و عملکرد صادراتی: مورد بنگاه‌های صادرکننده استان تهران، مدیریت بهره وری،شماره 128.
سال 1393
احمدیان، علی اشرف (1391)، رمز پایداری در بازارهای جهانی، مجله پیام صادرات، شماره 87، سازمان توسعه تجارت ایران
سال 1391
احمدیان، علی اشرف (1390)، اهمیت اطلاعات بازار در فرایند بین المللی شدن بنگاهها، فانوسهای بازار جهانی، مجله توسعه مدیریت، شماره 86، خرداد 1390، تهران.
سال 1390
احمدیان، علی اشرف و علی ایمانی (1389)،ماندگرایی راهبردی ؛ فرصت یا تهدید، تدبیر، شماره 223
سال 1389
احمدیان، علی اشرف (1387)، اطلاعات بازار صادرات راهی به سوی بهبود عملکرد صادرکنندگان، مجله بازاریابی، شماره 67، اسفند ماه 1387، تهران
سال 1387

تالیفات علی اشرف احمدیان

هم رقابتی راهبرد نوین روابط بین بنگاهی(دانشگاه امام صادق (ع))
1400 - فارسی
هویت و برندسازی (چاپ دوم)(ادیبان روز)
1399 - فارسی
تصمیم گیری در مسائل مالی و سرمایه گذاری(انتشارات آزادگان)
1399 - فارسی
روشهای تحقیق در مدیریت و حسابداری(ادیبان روز)
1398 - فارسی
هم آفرینی ارزش(ادیبان روز)
1398 - فارسی
تحقیقات بازاریابی کاربردی(ادیبان روز)
1397 - فارسی
هویت و برندسازی(ادیبان روز)
1396 - فارسی
فرهنگ لغت تخصصی مدیریت جلد اول(نشر فیروزه ای)
1392 - فارسی
فرهنگ تخصصی مدیریت جلد دوم(انتشارات فیروزه ای)
1392 - فارسی
کلیات مدیریت بازار و بازاریابی(دانشگاه آزاد)
1386 - فارسی

تحصیلات علی اشرف احمدیان

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی
1394 - 1398