سارا اسدی | سیویلیکا

سارا اسدی

دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مارکتینگ دانشگاه فردوسی مشهد

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه فردوسی مشهد


مقالات بین المللی سارا اسدی

The influence of perceived social media marketing elements on consumer-brand engagement (The case of social media users of smartphone brands)
The influence of consumer-brand engagement on brand knowledge (The case of social media users of smartphone brands)

مقالات سارا اسدی در کنفرانس های داخلی

تاثیر تعامل برند با مصرف کننده بر دانش برند (مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند)
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
تاثیر عناصر درک شده بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تعامل برند با مصرف کننده مورد مطالعه: کاربران شبکه های اجتماعی برندهای گوشی هوشمند)
سال 1400
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه

تحصیلات سارا اسدی

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
1398 - 1400