پیمان غفاری آشتیانی | سیویلیکا

دکتر پیمان غفاری آشتیانی

معرفی

استان
مرکزی
شهر
اراک

سمتهای علمی و اجرایی پیمان غفاری آشتیانی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه پژوهش های بازاریابی اسلامی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی پیمان غفاری آشتیانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی پیمان غفاری آشتیانی

"Investigating the Relationship Between Electronic Literacy and Quality of Life of the Elderly in Arak, Iran", SAGE Publications, (2021), Vol 41, No 1: 3-9
"Analysis of the Effects and Factors of Implementing Cloud Business Intelligence in Banking Systems", ACM, (2017), Vol , No :

مقالات پیمان غفاری آشتیانی در کنفرانس های داخلی

تبلیغات شفاهی،الگویی نوین در ارتباطات بازاریابی
سال 1385
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
سال 1388
ارائه شده در سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی
سال 1388
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر تبلیغات شفاهی در صنعت بانکداری
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
بررسی نقش فن آوری اطلاعات در تقویت صنعت گردشگری در ایران
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بررسی ارتباط دستکاری فعالیت های واقعی (مدیریت سود واقعی) با بازده غیر عادی
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تاثیر طول چرخه عملیات واندازه شرکت بر آستانه سود
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی دستکاری در فعالیت های واقعی(مدیریت سود واقعی)برای رسیدن به آستانه سود صفر
سال 1392
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
بررسی اثر مدیریت امنیت اطلاعات بر ریسک ادراک شده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک شهر تهران، سال 1392)
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
بررسی اهمیت امنیت اطلاعات در استقرار دولت الکترونیک
سال 1392
ارائه شده در نخستین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترویک
سال 1390
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تأثیر اطلاعات در غلبه بر مقاومت مصرف کنندگان به پذیرش موبایل بانک ملی ایران
سال 1390
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
بررسی اثرعوامل آمیخته بازاریابی برپذیرش مصرف کنندگان گیاهان دارویی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی کاربرد گیاهان دارویی در سبک زندگی و طب سنتی
بررسی قابلیت گیاهان دارویی ایران به منظور حضور در بازارهای جهانی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی کاربرد گیاهان دارویی در سبک زندگی و طب سنتی
ارتباط فرهنگ سازمانی و سبک رهبری مدیران با خلاقیت کارکنان (شرکت پتروشیمی امیرکبیر)
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریانمورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونکی بانک تجارت در شهر تهران سال 1391
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوآوری در مهندسی کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
تأثیر آمیخته تبلیغات بر میزان فروش خدمات بیمه عمر
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
تاثیر ساختار سرمایه برآستانه سود
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران
بررسی دستکاری درفعالیت های واقعی مدیریت سودواقعی برای رسیدن به آستانه خاصی ازسود
سال 1392
ارائه شده در یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران
بررسی تاثیر انگیزه خرید بر فرآیند ارزیابی خدمات در زمینه ی خرده فروشی ها
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
بررسی تأثیر شکاف نقدینگی و وام های غیر عملیاتی (به عنوان دو عامل ریسک نقدینگی)بر سود آوری بانک
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
تأثیر ویژگی های مدیریت بر عملکرد کارکنان ،مطالعه صنایع کنترل گاز اکباتان همدان
سال 1394
ارائه شده در کنگره بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه کسب و کار
عوامل موثر بر رفتارهای وفاداری در بخش خدمات (مورد مطالعه: بانک صادرات شعب غرب تهران)
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
بررسی رابطه بین اعزام هیئت های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی سال 1387-1390)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
بررسی رابطه عوامل موقعیتی با رفتار خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه رفاه اراک
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
تحلیلی بر نقشه ذهنی مصرف کنندگان گاز رومیزی با استفاده از تئوری زنجیرهوسیله هدف و تکنیک نردبانی (مورد مطالعه: شرکت استیل البرز)
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
تاثیر تبلیغات تجاری بر وفاداری مشتریان نسبت به یک برند خاص(مطالعه ی موردی برند ال جی)
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
بررسی ارتباط بین ابعاد بازاریابی داخلی برعملکرد سازمان (مورد مطالعه:موسسات اعتباری مجازکلانشهر اراک)
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید ناگهانی مطالعه موردی فروشگاه هایپراستار تهران
سال 1396
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
بررسی نقش رهبری تحول گرا بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن متغیر میانجی یادگیری سازمانی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت اجتماعی مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
طبقه بندی ورتبه بندی بیمه گذاران تامین اجتماعی با هدف حفظ مشتریان وفادار از روش شبکه عصبی فازی تطبیقی (مطالعه موردی شعبه شماره 19 تامین اجتماعی استان تهران)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر رضایت شغلی با نقش میانجی حمایت سازمانی درک شده مورد مطالعه : آموزش و پرورش منطقه 3 تهران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر رضایت شغلی مورد مطالعه : آموزش و پرورش منطقه 3 تهران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
بررسی عوامل احساسی مصرف موثر بر رضایت و اعتماد مشتری
سال 1397
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کیفیت خدمات
سال 1397
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
تاثیر بازاریابی رابطه ای و کیفیت خدمات الکترونیکی ارایه شده بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: بانک های استان همدان )
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی(مورد مطالعه : بازار های ×الکترونیکی کشور)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک کشاورزی همدان
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی سبز و آگاهی مصرف کننده بر تصمیم گیری برای خرید محصولات غذایی ارگانیک (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات ارگانیک شهر اراک)
سال 1397
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
بررسی تاثیر ابعاد اطلاعاتی تبلیغات الکترونیکی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نگرش مصرف کنندگان نسبت به سودمندی اطلاعات
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر کیفیت بانکداری الکترونیکی با استفاده از ابعاد چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی همدان)
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تسهیم دانش اثربخشی سازمانی مورد مطالعه: اداره امور مالیاتی شهرستان اهواز
سال 1397
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین
بررسی تاثیر کاربرد منطق فازی در آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک استان البرز )
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری

مقالات پیمان غفاری آشتیانی در ژورنال های داخلی

نقش آفرینی موسیقی در تشویق به خرید
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
بررسی و تحلیل سبد بازار و چیدمان محصولات فروشگاه های زنجیره ای
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
طراحی مدل فرهنگ مدیریت فرآیند کسب وکار بر عملکرد مالی در سیستم بانکداری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
بررسی عوامل تعیین کننده استراتژی سازگار با محیط زیست بر مزیت رقابتی سبز و عملکرد صادرات سبز
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
نقش ابعاد بسته بندی در رفتار مصرف کننده با نقش واسطه ای ارزش ویژه برند
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پارس مدیر
تاثیر رفتار شهروندی برند بر اعتماد، درگیری مشتریان و تعهد عاطفی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پارس مدیر
بررسی تأثیر عدم تقارن اطلاعات و اثر مقیاس بر ساختار بازار در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1399
ارائه شده در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تامین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی
شناسایی عوامل موثر بر تمایل به خرید بسته بندی سبز
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون بسته بندی
استراتژی بازاریابی صادرات سازگار با محیط زیست با نقش میانجی مزیت های رقابتی پورتر
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
بررسی رابطه بین اعزام هیات های تجاری با عملکرد صادراتی (استان مرکزی ۱۳۸۷-۱۳۹۰)
سال 1393
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
طراحی مدل مفهومی فریب ادراک شده تبلیغات شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی موانع تجارت الکترونیک همراه با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
بررسی تاثیر ساختار بازار و اطلاعات نامتقارن بر عملکرد شرکت های فعال بورس اوراق بهادار تهران در یک مدل پویا
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد مالی
رویکردی نوین به بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در ایران با تاکید بر نقش تبلیغات شفاهی مثبت
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
بررسی تاثیرآمیخته بازاریابی بر توسعه ی گردشگری روستایی (مورد مطالعه: متولیان امر گردشگری روستایی در استان البرز)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
نقش عوامل اثرگذار بر ادراک اخلاقی مصرف کنندگان و خلق ارزش پایدار در انتخاب محصولات پسماند صفر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت سبز
تاثیر توانایی نوآوری فناورانه سبز بر رقابت پذیری شرکت با تاکید بر نقش میانجی تمایز محصول(مطالعه موردی: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی)
سال 1400
ارائه شده در ماهنامه اکتشاف و تولید نفت و گاز
تاثیر نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران: نقش میانجی ساختار دانش
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه کارافن
تعیین همبستگی بین تلنگر سازمانی و اوباشگری سازمانی با تنش شغلی کارکنان
سال 1401
ارائه شده در مجله طب نظامی
واکاوی الگوی پیش زمینه‎های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت
سال 1401
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
تاثیر مزیت نسبی فعالیت های اقتصادی بر تولید ناخالص داخلی استان ها
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدلسازی اقتصادی
عوامل راهبردی موثر بر همکاری بانک ها با فین تک ها
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
سنجش مزیت نسبی فعالیت های اقتصادی در استان های کشور بر اساس رهیافت ضریب مکانی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی منطقه ای