سمتهای علمی و اجرایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران
مقالات کنفرانسهای داخلی
- شناسایی ابعاد تجربه مشتری در صنایع تندمصرف ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (1400)
- پیشران های رضایت مشتری از بانکداری الکترونیک در دوره کووید ۱۹ ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری (1400)
- بررسی نقش عوامل تاثیرگذار بر قصد انتخاب حجاب (مورد مطالعه : دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی (1400)
- بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری مشتریان: نقش ارتباط برند با خودانگاره (مورد مطالعه هتل های زنجیرهای لاله) ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی (1400)
- تحلیل عاملی تاییدی پرسشنامه تجربه آنلاین مشتری در دوره کووید۱۹ ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع (1400)
- مطالعه مروری نقش تاثیر فناوری اطلاعات بر پیشبرد صنعت بیمه ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک (1400)
- نقش تجربه اشتراکی بر خرید اضطرابی مشتریان بیمه رازی در دوره کووید۱۹ (مورد مطالعه مشتریان حضوری نمایندگی های تهران) ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت (1400)
- مطالعه مروری بلاکچین در حوزه سلامت ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت (1400)
- نقش ابعاد هوش فرهنگی فراشناختی، شناختی، انگیزشی و رفتاری در جهت پیشبینی استرس شغلی ارائه شده در چهارمین کنگره بین المللی پژوهشهای نوین در مطالعات مدیریت،حسابداری و اقتصاد (1396)
- مفهوم شناسی حیا و عفاف با محوریت سوره نساء ارائه شده در همایش نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب (1396)