ملیحه سیاوشی | سیویلیکا

دکتر ملیحه سیاوشی

عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی ملیحه سیاوشی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه هرمزگان (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی ملیحه سیاوشی

"The Effect of Awareness of Halal Cosmetics’ Health on Consumers' Willingness for Purchase", Knowledge E DMCC, (2023), Vol , No :
"Investigating Sustainable Consumption Behavior Vis-à-vis Islamic Values: A systematic review", e-IPH Ltd., (2022), Vol 7, No 21: 373-379
"Effect of Islamic values on green purchasing behavior", Emerald, (2019), Vol 10, No 1: 125-137
"Effective Factors on Purchasing Intention of Cosmetics and Health Products in Tehran City", Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS), (2016), Vol 6, No 11:

مقالات ملیحه سیاوشی در کنفرانس های داخلی

بررسی محتوایی تبلیغات پخش شده در مجاور برنامه کودک و خردسال تلوزیون ؛ آیا عملکرد تبلیغ کننده ها مسولانه است ؟
سال 1387
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
بررسی تاثیر استفاده از پیام های دینی در تبلیغات ظروف یکبار مصرف گیاهی، بر تمایل به خرید این محصولات
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی معماری،عمران و محیط زیست شهری
ارزیابی و ارائهی راهکارهای بهبود کیفیت خدمات درگمرک شهیدرجائی بندرعباس با روش ترکیبی QFD-KANO
سال 1394
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی استفاده از دانش زیست محیطی در تبلیغات ظروف یکبار مصرف گیاهی، بر تمایل به خرید این محصولات
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
تعیین استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی و ارائه راهکارهای بهبود آن به کمک تکنیک QFD
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
نقش شهرت یا شناخت شرکت بر تصمیم گیری خریداران سهام
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی وضعیت استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
بکارگیری تکنیکQFD در ارائه راهکارهای بهبود بازاریابی الکترونیکی در مجتمع بندری شهید رجایی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر بررضایت مشتریان:چالش پیش روی مدیران در بازاریابی صنعتی (مطالعه موردی: کشتی سازی شهیددرویشی بندرعباس)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت

مقالات ملیحه سیاوشی در ژورنال های داخلی

بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم خرید واردکنندگان فرش دستباف ایرانی در اتحادیه اروپا
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه گلجام
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
Investigating Customers' Attitude and Perception toward Mobile Marketing in the ICT Era
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
شناسایی و اولویت بندی شاخص های برندسازی شخصی پزشکان متخصص با روش تصمیم گیری چند معیاره سوارا
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهداشت و درمان
بررسی تاثیر تصویر کشور مقصد صادراتی بر کیفیت متصور از محصول و قصد خرید مصرف کنندگان داخلی
سال 1401
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی بر تمایلات رفتاری گردشگران (مورد مطالعه: جزیره هرمز)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و توسعه گردشگری
شناسایی الزامات فنی، حقوقی و بازاریابی ورود به بازار محصولات کشاورزی اوراسیا (موردمطالعه: محصول خرما)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
The Effect of Awareness of Halal Cosmetics’ Health on Consumers' Willingness for Purchase
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه تحقیقات رفتارهای اجتماعی و سلامت
اثربخشی تبلیغات موسسات خیریه: کاربست ارزش های فرهنگی (موردمطالعه: تبلیغات کمیته امداد امام خمینی)
سال 1403
ارائه شده در پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه
زمینه های پذیرش بازاریابی رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط(SME)
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین

تالیفات ملیحه سیاوشی

مدیریت تبلیغات و برندسازی(مرکز نشر دانشگاهی)
1402 - فارسی
مدیریت برند و تبلیغات- رویکردی کاربردی(دانشگاه هرمزگان)
1399 - فارسی
تحقیقات بازاریابی- رویکردی کاربردی(دانشگاه هرمزگان)
1396 - فارسی