عبدالمجید مصلح | سیویلیکا

دکتر عبدالمجید مصلح

دانشیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس

معرفی

استان
بوشهر
شهر
بوشهر

سمتهای علمی و اجرایی عبدالمجید مصلح در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مدیریت بازاریابی هوشمند (هیات تحریریه)
  • فصلنامه امنیت انتظامی دریایی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی عبدالمجید مصلح در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه خلیج فارس (عضو هیات علمی)
  • اولین همایش ملی توسعه پایدار خلیج فارس (اکوسیستم های حساس) (رئیس کنفرانس)

مقالات بین المللی عبدالمجید مصلح

"Influence of computer network designing parameters on organizational structure factors", IEEE, (2010), Vol , No :

مقالات عبدالمجید مصلح در کنفرانس های داخلی

توسعه منابع انسانی و بهره وری سازمان در رویکردی اطلاعات محور
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس توانمند سازی منابع انسانی
ارایه مدلی برای توسعه فن آفرینی درشرکت های دانش بنیان ایرانی
سال 1391
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
نقش فناوری اطلاعات در نوآوری
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت نوآوری خلاقیت شناسی سازمانی صنعتی،تریز(TRIZ)، بیونیک و مهندسی نوآوری
رابطه میان مهارت های خودرهبری با رفتار نوآورانه در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (عسلویه)
سال 1392
ارائه شده در همایش دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور
کارکردها و قابلیت های شبکه ای بر عملکرد بین المللی شرکت ها
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
تاثیر فلسفه ی اخلاقی بر نگرش اخلاقی پیمانکاران نفت و گاز
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
تجارت سیار و ابزارهای بازاریابی آن
سال 1392
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
تجارت و بازاریابی موبایلی: مزایا و قابلیت ها
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوآوری در مهندسی کامپیوتر و فنآوری اطلاعات
تبلیغات موبایلی و عوامل موثر بر نگرش نسبت به آن: ارائه یک مدل مفهومی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
نقش تجارت الکترونیک (EC) در ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)
سال 1392
ارائه شده در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین ‏المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
تبیین نقش دولت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کارمطالعه موردی 47 کشور منتخب
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
ارائه چارجوبی جهت ارزیابی پتانسل تجاری سازی فناوری های نوظهور (مطالعه موردی: زیست فناوری)
سال 1393
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
مناطق آزاد تجاری و مشکلات و کاستی های این مناطق در ایران
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
بررسی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر تصویر برند مبتنی بر تناسب ادراک شده مصرف کننده نسبت به برند، مطالعه موردی: مصرف کنندگان صنعت خودروسازی داخلی کشور (ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، مدیران خودرو)
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر برند خانوادگی و توسعه برند بر روی وفاداری مصرف کننده به برند برپایه ادراکات مصرف کننده، مطالعه موردی: مصرف کنندگان صنعت خودروسازی داخلی کشور (ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، مدیران خودرو)
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
یک مدل مفهومی برای بررسی تأثیر تیم سازی بر کسب دانش به واسطه اعتماد در خوشه های صنعتی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
بررسی تأثیر ابعاد بسته بندی محصول بر ادراک مصرف کننده در مورد قابل استفاده بودن بسته بندی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
بررسی تأثیر بسته بندی محصول بر تصمیم خرید ناگهانی: با درنظر گرفتن متغیر تعدیل گر خلقیات و سطح درگیری مصرف کننده و فشار زمانی
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
نوآوری استراتژیک چیست؟
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد کاربردی و تجارت
کنکاشی در جهتگیری کارآفرینانه و پیامدهای آن در محیط کسب و کار امروزی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
مروری بر کارآفرینی استراتژیک، ابعاد و پیامدهای آن در دنیای کسب و کار امروزی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
اهمیت فراتحلیل در مطالعات رفتار خرید سبز
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
کارکردهای سرمایه اجتماعی بر عملکرد صادراتی شرکت ها
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
تاثیر سرمایه فکری بر تجاری سازی تکنولوژی از طریق نقش واسطه ای کارآفرینی محوری در شرکت های دانش بنیان بوشهر
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی نقش راهبردهای بازاریابی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت)
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
ارزیابی میزان ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد مطالعه: منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس (عسلویه)
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
ارزیابی ابعاد اقتصادی، قانونی، اخلاقی، بشردوستانه و فناوری مسئولیت اجتماعی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد مطالعه: منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس (عسلویه)
سال 1399
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
مروری نظام مند بر مدل های زیست بوم کارآفرینی
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان نوآوری ایران

مقالات عبدالمجید مصلح در ژورنال های داخلی

مدلی برای تبیین تاثیر عوامل فردی بر پذیرش تجارت سیارتوسط تلفن همراه با استفاده از مدل پذیرش فناوریTAM
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی تاثیرهوش رقابتی بر نوآوری در شرکت های دانش بنیان شیراز
سال 1394
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
تاثیر هوش سازمانی بر نوآوری فناورانه در شرکت های دانش بنیان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
تاثیر بازارگرایی درونی بر تمایل کارکنان به پذیرش تغییرات سازمانی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
محرک ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه ی کاربران تلفن همراه
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر ابعاد یادگیری سازمانی بر ابعاد هوش رقابتی در شرکت های دانش بنیان
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر ابعاد جهت گیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت های صادراتی استان بوشهر
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی محصولات نرم افزاری اداری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان، با توجه به اثر تعاملی عوامل ارتباطی (مورد مطالعه: سازمان های دولتی استان بوشهر)
سال 1392
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر قابلیت های شبکه ای بر عملکرد بین المللی شرکت های صادراتی و وارداتی
سال 1394
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تحلیل فرآیندهای الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیندکاوی (موردمطالعه: فرآیند ترفیع پایه اعضای هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس)
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
تاثیر کیفیت خدمات درون سازمانی بر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان باتوجه به متغیر میانجی احساس مسئولیت
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های مدیریت انتظامی
بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
شناسایی و تحلیل عوامل شکست کسب و کارهای نوپای زیستی استان بوشهر مبتنی بر نقشه ی شناختی فازی و مدلسازی چندهدفه
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه کارافن
شناسایی عوامل انسانی و مدیریتی موثر بر نوآوری در پالایشگاه های گاز
سال 1393
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
طراحی مدل شایستگی مدیران در نظام سلامت
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ و ارتقای سلامت
بهبود خروجی های نوآوری با تمرکز بر شاخص انگیزش کارآفرینی: رویکرد پویایی شناسی سیستم ها
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری
توسعه محصولات نوآورانه: اثر بازارگرایی درونی و نقش میانجی هوش سازمانی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری