رحمت اله مرزوقی | سیویلیکا

دکتر رحمت اله مرزوقی

استاد تمام مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه شیراز

معرفی

استان
فارس
شهر
شیراز

سمتهای علمی و اجرایی رحمت اله مرزوقی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام (هیات تحریریه)
  • مجله رویکردهای نوین آموزشی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی رحمت اله مرزوقی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه شیراز (عضو هیات علمی)

مقالات رحمت اله مرزوقی در کنفرانس های داخلی

کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی : رویکردی نو به آموزش حرفه ای معلمان
سال 1385
ارائه شده در همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی
مبانی و چارچوب برنامه درسی خلاق مبتنی بر ICT در دوره ابتدایی
سال 1385
ارائه شده در همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی
بررسی و ارائه الگوی فراشناخت برای برنامه درسی دوره ابتدایی
سال 1385
ارائه شده در همایش نوآوری در برنامه های درسی دوره ابتدایی
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ضمن خدمات معلمان ابتدایی: رویکردی نو به آموزش حرفه ای معلمان
سال 1385
ارائه شده در ششتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی - نوآوری در برنامه درسی دوره ابتدایی
مبانی و چارچوب برنامه درسی خلاق مبتنی بر ICT در دوره ابتدایی
سال 1385
ارائه شده در ششتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی - نوآوری در برنامه درسی دوره ابتدایی
بررسی و ارئه الگوی فرا شناخت برای برنامه درسی دوره ابتدایی
سال 1385
ارائه شده در ششتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی - نوآوری در برنامه درسی دوره ابتدایی
رابطه بین تزکیه و تعلیم: تقدم، تأخر، معیت یا ...
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404
امکان سنجی کاربرد مدیریت عملکرد از دیدگاه مدیران و کارمندان شرکت گاز استان فارس
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
تبیین روح از منظر اسلام و دلالت های تربیتی آن
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
تبیین عقل از منظر اسلام و دلالت های تربیتی آن
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
نقد راهنمای برنامه درسی دینی دوره ابتدایی
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
تمرکز و عدم تمرکز در نظام آموزشی
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
بررسی عدالت جنسیتی در محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی گامی برای تغییر برنامه درسی با رویکرد جنسیتی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی تغییر برنامه درسی دوره های تحصیلی آموزش و پرورش
بررسی ادراک معلمان از فرهنگ سازمانی و اثربخشی مدارس ابتدایی شهر کرمان
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی
نظام برنامه ریزی درسی مدرسه محور: مفاهیم، چالش ها و راهکارها
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی
توسعه پژوهشهای بینرشتهای در آموزش عالی
سال 1395
ارائه شده در دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت
رویکردی به نقشآفرینی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی در توسعه مهارتهای عمومی
سال 1395
ارائه شده در دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت
دلالتهای تربیتی مفهوم رب
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب های اجتماعی ایران
ارزشیابی اثربخشی برنامه درسی راهنمایان گردشگری از بعد روش تدریس از دیدگاه فراگیران: مطالعه موردی شهرتهران
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
کارکردها و دلالت های تربیتی عقل از منظر متون اسلامی
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
ارایه الگوی مطلوب یادگیری الکترونیکی در آموزش
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
رویکردی به تربیت دل از منظر متون اسلامی
سال 1395
ارائه شده در همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی
توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بیرجند: یک مطالعه ترکیبی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه
بررسی انتقادی تحقیقات مرتبط با تربیت شهروندی در نظام آموزش و پرورش ایران
سال 1396
ارائه شده در پنجمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
برنامه ی درسی تربیت دینی پیشرو درعصرجهانی شدن: مبنای نظری برای نظام آموزش و پرورش عمومی ایران
سال 1387
ارائه شده در هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی
جهانی شدن وضرورت تحول درروش های یاددهی یادگیری مبتنی بررویکردهای فراشناختی
سال 1387
ارائه شده در هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی
برنامه ی درسی پنهان دررهگذرجهانی شدن و بومی ماندن
سال 1387
ارائه شده در هشتمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی
کاهش دلهره دانش آموزم نسبت به سنجش درس ریاضی
سال 1396
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
بررسی و تحلیل خوانایی محتوای کتاب بخوانیم پایه ششم ابتدایی بر مبنای کارن گلانز و طبقه بندی بلوم
سال 1396
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
روش های تربیتی کودک از منظر قرآن
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تبیین نقش میانجی گری رفتار تسهیم دانش در روابط بین تعدی نظارتی و خودکارآمدی نوآورانه کارکنان
سال 1397
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی رابطه بین تعدی نظارتی، انسجام سازمانی و آمادگی برای تغییر در کارکنان
سال 1397
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت پرستاران بیمارستان های شهر کرمان
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس دانش و فناوری روانشناسی،علوم تربیتی و جامعه شناسی ایران
تبیین سهم واسطه گری انسجام سازمانی در روابط بین تعدی نظارتی و رفتار تسهیم دانش کارکنان
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
توسعه و اعتبارسنجی الگوی شایستگی های حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
محتوای برنامه درسی آموزش پیشگیری از اچ ای وی ( ایدز) برای مربیان بهداشت ایران
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی یافته های نوین یاددهی-یادگیری در دوره ابتدایی
روش شناسی تبیین پارادایم معنوی برای دانشگاه "پایدار"
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی دین,معنویت و کیفیت زندگی
بررسی تطبیقی عنصر محتوای کتب (بخش علوم زمین) در برنامه درسی رسمی آموزش علوم تجربی ایران با ژاپن ،آلمان، انگلستان ،فرانسه و آمریکا
سال 1400
ارائه شده در چهلمین گردهمایی ملی علوم زمین
تربیت شناسی پارادایم اسلامی : یک مطالعه فراترکیب
سال 1402
ارائه شده در ششمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی

مقالات رحمت اله مرزوقی در ژورنال های داخلی

تأثیر تدریس مشارکتی بر انسجام گروهی دانشجویان: بررسی نقش واسطه ای رویکردهای مشارکت
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی وچابکی سازمانی در دانشگاه شیراز
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی
تحلیل و نقد نظری و روششناختی اسناد تحول بنیادین آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران
سال 1395
ارائه شده در پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت
تربیت مدنی از دیدگاه اسلام: رویکردی به پرورش سیاسی
سال 1384
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
درآمدی بر تعلیم و تربیت و مبانی آن از دیدگاه غزالی
سال 1386
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
مبانی و روش های تربیت عقلانی از منظر متون اسلامی
سال 1387
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
سیمای مهدویت در برنامه های آموزشی مدارس: رویکردی به فلسفه تربیتی انتظار
سال 1387
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
نقش جو اخلاقی در پیش بینی انسجام سازمانی: سهم واسطه گری تخطی فناورانه کارکنان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
دلالت های تربیتی فطرت در مدرسه موحدانه اسلامی
سال 1397
ارائه شده در ماهنامه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی
فلسفه تربیتی انتظار: رویکردی به نقش مدارس در تربیت نسل منتظر
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
توسعه الگوی آموزشی تفکر ریزوماتیک و تاثیر آن در پرورش خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در درس علوم تجربی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
طراحی برنامه درسی سواد حقوقی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
ارزیابی مولفه های کارآفرینی در برنامه درسی تجربه شده دانشجویان دانشگاه کابل
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه های درسی نال
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
برنامه درسی آموزش عالی مبتنی بر رویکرد آموزش مادام العمر- رویکرد کیفی
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزشیابی تربیت دینی دوره دوم متوسطه بر مبنای نظریه تربیت دینی فضامند بومی−جهانی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
سنتزپژوهی مولفه های کارکردهای ارشادگری پژوهشی دانشجویان دکتری
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
واکای و تحلیل شبکه مضامین انگیزش سرمایه انسانی مبتنی بر حکمت های نهج البلاغه: فرایند چرخه تحلیل
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشنامه علوی
ارزیابی تربیت دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه: مطالعه موردی شهر شیراز
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
روش‌شناسی گذار پارادایمی برای تبیین دانشگاه پایدار
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
بررسی میزان انطباق آموخته‌های دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با الگوی پیشنهادی نظریه تربیت دینی فضامندبومی-جهانی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
توسعه و اعتبار یابی الگوی تعاملی آموزش خلاقیت در درس علوم تجربی دوره اول متوسطه و تاثیر آن بر پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
توسعه الگوی مدرسه سالم : یک مطالعه کیفی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی
تدوین الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی– یادگیری در دوره ابتدایی
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
چارچوب مشارکت معلمان در نظام برنامه ریزی درسی جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه کیفی
سال 1397
ارائه شده در مجله رویکردهای نوین آموزشی
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
تهیه و اعتباریابی مقیاس خودکفایتی در علوم تجربی برای دانش آموزان مقطع راهنمایی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
دیدگاه اعضای هیات علمی پرستاری در خصوص به کارگیری مهارت های تفکر انتقادی در برنامه درسی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: یک مطالعه کیفی
سال 1399
ارائه شده در نشریه آموزش پرستاری
چارچوب مفهومی پاسخگویی در سیستم های اجتماعی مبتنی بر قرآن کریم؛ توسعه یک دیدگاه اسلامی: اعتباریابی در دانشگاهها
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی
بافتنگاری سازوکارهای رهبری برای توسعه فرهنگ در دانشگاه اسلامی در چارچوب مدل توسعه نظامهای رفتاری
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی
بررسی نقش التزام کارکنان در روابط بین تعدی نظارتی و خودکارآمدی نوآورانه آنان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
مطالعه تجربی بررسی میزان تاثیر آموزش به شیوه فراشناختی بر عملکرد تحصیلی و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان در برنامه درسی علوم دوره راهنمایی
سال 1388
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
رابطه ابعاد باورهای معرفت شناختی و خود کارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمائی در درس علوم تجربی
سال 1387
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
رویکردی به تربیت نفس از دیدگاه متون اسلامی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
برنامه های درسی آموزش پدافند غیر عامل
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت بحران
عوامل موثر بر ارزشیابی از اساتید از دیدگاه دانشجویان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش نظارت راهبردی در مراکز آموزش غیررسمی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه راهبرد فرهنگ
شناسایی عوامل موجد برنامه درسی ضمنی دانشگاهی با روش تحلیل عاملی تاییدی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه راهبرد فرهنگ
واکاوی مولفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی به نظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه فناوری آموزش
الگوی مفهومی تعامل مدرسه، خانواده و مسجد از منظر تعلیم و تربیت اسلامی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج
ارائه الگوی علی کیفیت محیط دانشگاه، ارزش های دانشجو و آداب علمی دانشجویان
سال 1399
ارائه شده در مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
بررسی تطبیقی عنصر محتوای کتب در برنامه درسی رسمی آموزش علوم تجربی ایران با ژاپن ، آلمان، انگلستان ،فرانسه و آمریکا
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آن ها به دانشگاه
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
بررسی تاثیر مهارت های شهروندی سایبری بر استفاده بهینه از فضای مجازی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
طراحی برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/AIDS برای مربیان بهداشت دوره آموزش متوسطه
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه ای معلمان مبتنی بر درس پژوهی: یک مطالعه ترکیبی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه آموزش پژوهی
ارزیابی میزان به کارگیری تکنیک اجراسنجی برنامه درسی به وسیله معلمان دوره ابتدایی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
طراحی الگوی مدرسه سالم و میزان تطابق آن ها از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
بررسی مولفه های ارزیابی اثربخشی درونی دوره های آموزش الکترونیکی دانشگاهی
سال 1397
ارائه شده در مجله آموزش عالی ایران
برنامه درسی در میعادگاه حقیقت
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت ۴.۰: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
برنامه درسی حقوق بشر در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی
سال 1396
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
انسان و تربیت از منظر صحیفه سجادیه
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه اندیشه دینی
نواندیشی در شناخت و توسعه مفهومی برنامه درسی نال
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
تدوین برنامه درسی صلح در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی
سال 1396
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
بررسی نظام ارزشی معلمان مدارس استثنایی استان بوشهر
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه کودکان استثنایی
کاوش الگوی تربیت مدنی از دیدگاه ابونصرفارابی: یک مطالعه کیفی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی
تحلیل رابطه پرسه زنی سایبری با تعدی غیراخلاقی سایبری و احساس شادکامی دانشجویان
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
تبیین نقش فضیلت سازمانی در ارتقای اعتماد سازمانی در سازمان های دولتی اخلاق محور
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
ارائه الگوی علی کیفیت محیط دانشگاه، تسهیم دانش و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شیراز
سال 1393
ارائه شده در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی
طراحی و روان سنجی پرسشنامه سنجش تفکر انتقادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری
سال 1402
ارائه شده در نشریه آموزش پرستاری
نقش انسجام سازمانی در تبیین رابطه بین تعدی نظارتی و بروز رفتار نوآورانه در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سال 1395
ارائه شده در مجله مدیریت اطلاعات سلامت
الگوی آموزش مبتنی بر مفهوم ریزوماتیک و تاثیر آن بر تفکر خلاق
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
کشف و اعتباریابی کاربست مولفه های دیدگاه تربیتی رودلف اشتاینر در برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات برنامه درسی
تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ابتدایی از منظر جهت گیری جنسیتی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه زن در توسعه و سیاست
ارزشیابی برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیرازبر اساس رویکرد آموزش مادام العمر
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی
تبیین الگوی علی سبک های یادگیری مرجح دانشجویان، یادگیری غیررسمی دیجیتال و عملکرد تحصیلی آنان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
ارزیابی چالش های اسلامی شدن سیستم های آموزشی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
بررسی مقایسه ای نظام ارزش ها در اسلام و نظام ارزشی شوارتز
سال 1382
ارائه شده در فصلنامه مدیریت زنجیره تامین
توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان دوره متوسطه اول
سال 1402
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی
سال 1400
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
سال 1400
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
ارائه چارچوبی برای پاسخگویی به محیط در برنامه درسی آموزش عالی
سال 1399
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
ارزیابی میزان دستیابی به مولفه های آموزش مادام العمر در برنامه درسی اجرا شده از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز
سال 1399
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی
سال 1398
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
مطالعه تجربی تاثیر آموزش تفکر ژرف اندیشانه بر یادگیری پژوهش محور دانش آموزان در درس علوم ابتدایی
سال 1397
ارائه شده در مجله روش ها و مدل های روان شناختی
بررسی و مقایسه سبک های عمومی تصمیم گیری در مدیران دانشگاه مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
سال 1391
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
بررسی مقایسه ای نظام ارزشی فرهنگیان (مدیران و معلمان) شهرستان دشتستان بر اساس نظریه ارزش های بنیادین شوارتز
سال 1391
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
اعتباریابی مقیاس «حیات طیبه» مبتنی بر منابع اسلامی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام