پرویز احمدی | سیویلیکا

دکتر پرویز احمدی

دانشیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی پرویز احمدی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تربیت مدرس (استاد بازنشسته)
  • موسسه آموزش عالی راهبرد شمال (ریاست)

مقالات پرویز احمدی در کنفرانس های داخلی

راهبردهای آموزش عالی و بسترسازی اشتغال
سال 1382
ارائه شده در اولین همایش اشتغال و نظام آموزش عالی کشور
مروری بر مفاهیم دانش، مدیریت دانش و سیستم مدیریت دانش و بررسی تاثیرات انها بر ساختار، یادگیری سازمانی و عملکرد سازمانی
سال 1387
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
تبیین مدیریت دانش در راستای توسعهی دانشِ سرمایههای انسانی درسازمانها
سال 1389
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت سرمایه فکری
یادگیری سازمانی و نوآوری
سال 1389
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی،TRIZ ومهندسی ومدیریت نوآوری ایران
بررسی رابطه میان رهبری خدمتگزار، اعتماد به رهبر و اعتماد سازمانی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت
استفاده از کارت امتیازی سرمایه فکری جهت انتخاب سبد پروژه
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
طراحی الگوی استراتژیک تأثیرات اجتماعی- فرهنگی توسعه گردشگری قومی
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم
تدوین مدل استراتژیک برای توسعه پایدار گردشگری قومی
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم
بررسی بانکداری اینترنتی بر اساس مدل TAM
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
رابطه بین عدالت سازمانی ادراک شده و وجدان کاری کارکنان دانشگاه پیام نور اصفهان و مراکز و واحدهای تابعه
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری
به اشتراک گذاری دانش ضمنی از طریق ابراز مبتنی بر وب تعاملی
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری
بررسی جایگاه معنابخشی در اجرای استراتژی و تغییرات استراتژیک
سال 1392
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
طراحی و تبیین الگوی معنابخشی استراتژیک در سازمان
سال 1392
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی و سنجش آمادگی سازمانی برای پیاده سازی استراتژی ها در شرایط بحرانی
سال 1392
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
بررسی عوامل مرتبط با قصد استفاده مشتریان از بانکداری اینترنت(مطالعه موردی: بانک ملی)
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
معرفی مدلی برای پیاده سازی سیستم ERP در سازمانهای ایرانی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس ملی بهینه سازی مصرف انرژی در علوم و مهندسی
طراحی مدل استقرار مهندسی ارزش با رویکردISM(مورد مطالعه: شرکت صنعتی آرد ماشین)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت و رفتار شهروندی مشتریان مطالعه موردی: نمایندگی های خودروMVM در شهرستان کرمان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
طراحی مدل مسئولیت اجتماعی سازمان با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری(ISM)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
تأثیر سبک رهبری تحول آفرین بر نوآوری سازمانی
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
طراحی مدل استقرار مهندسی ارزش با رویکرد ISM (مورد مطالعه: شرکت صنعتی آرد ماشین)
سال 1394
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
تاثیر عوامل فردی موثر بر تعادل کار / زندگی بر عملکرد شغلی کارکنانمورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه شهر رشت
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
توسعه الگوی وفاداری مشتریان بانک رفاه براساس تحلیل اهمیت عملکرد
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی نقش میانجی اخلاق کسب وکار در رابطه فرهنگ سازمانی با موفقیت سازمانی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
مقایسه تأثیر دلبستگی و وابستگی بر عملکرد کارکنان بانک رفاه استان گیلان
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
نگاهی به تصویر کشور مبدأ و نقش آن در شکلگیری وفاداری برند و ارزش ویژه برند
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
ارزیابی عملکرد بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانیEFQM مورد مطالعه ایران خودرو مازندران
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
تاثیر شایعات برون سازمانی بر ارزش ویژه برند مورد مطالعه: صنایع لبنی پگاه گیلان
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
ارائه یک چارچوب مفهومی به منظور بیان رابطه مولفه های فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
ابعاد و انواع دوسو توانی سازمانی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سهم عشق، طرفداری و وفاداری مشتریان در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: صنعت خودرو)
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
تبیین مدل عملکرد بازاریابی مبتنی بر قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
تاثیر جهت گیری کارآفرینانه از طریق تجمع سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش(مطالعه موردی : شرکت های شهرک صنعتی رشت)
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
شبیه سازی سیستم تولید پیوسته در کارخانه تولیدی و مقایسه ی آن با سیستم تولید سنتی (مطالعه ی موردی در کارخانه ی داروسازی سلامت)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز، تبیین نقش تعدیل گری نگرش نسبت به خرید
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز
تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کنندگان شبکه های اجتماعی در گیلان
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مطالعات اجتماعی فرهنگی و پژوهش دینی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیک مبتنی براعتماد ورضایت الکترونیک بین مشتریان شعب بانک انصار شهر رشت
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
تاثیر عوامل موثر بر استفاده از تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز در میان کاربران شبکه های اجتماعی در شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید سبز، تبیین نقش تعدیلگری نگرش نسبت به خرید
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و چابکی زنجیره تامین و عملکرد شرکت (مطالعه موردی : شرکت های قطعه سازی خودرو استان خراسان رضوی)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
مدلی هوشمند برای پیاده سازی سیستم ERP در سازمان ها
سال 1394
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس سیستم های فازی ایران
بررسی ارتباط عوامل تنش زای روانی - اجتماعی کار با عملکرد شغلی در موسسات صنعتی (مورد مطالعه کارکنان شرکت آرد تجارت شهرستان رودسر)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
بررسی ارتباط رفتار شهروندی برند و تعهد برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر اعتماد برند
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
اولویت بنذی و مشخص کردن تاثیرگذاری هوش فرهنگی، هوش معنوی و رضایت شغلی بز عملکرد شغلی مدیران فروش با رویکرد های مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) و دیمتل (DEMATEL)
سال 1397
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی برندمحور بر وفاداری مشتری با رویکرد مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی: مدیران ستادی و کارکنان صف شعب بانک ملی شهرستان رشت)
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
مروری بر عوامل تاثیرگذار بر موفقیت سامانه های مدیریت دانش
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
بررسی تاثیر قابلیت عملکرد وب سایت ، محرکها و ریسک ادراک شده بر رضایت مشتری و تبلیغات توصیه ای( مطالعه موردی : بانک ملی استان گیلان)
سال 1398
ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت ، اقتصاد و بانکداری اسلامی
بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین و تبلیغات دهان به دهان در جذب والدین به مدارس غیر انتفاعی شهرستان رشت با میانجیگری قصدانتخاب
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
بررسی تأثیر تجربه برند حسی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید مشتری، با تبیین نقش رضایت مشتری و تعهد عاطفی مشتری بیمه (مورد مطالعه: دفاتر نمایندگی بیمه سامان در استان گیلان)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
تأثیر نشان و لوگوی برند بر اعتماد برند با تأکید بر نقش نگرش و شهرت برند (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
تأثیرنقش میانجی فناوری اطلاعات بر ارزش درک شده برند و ایجاد هویت برند در افزایش آگاهی مصرف کننده و امید مصرف کننده
سال 1399
ارائه شده در نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
تأثیر اقدامات لجستیکی سبز بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش وجهه سازمان در حوزه زیست محیطی و وجهه سازمان در حوزه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی صادرکننده در استان گیلان)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر جذب دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای (مطالعه موردی دانشکده های فنی و حرفه ای رشت)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تأثیر عوامل شناسایی برند مصرف کننده بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی وفاداری برند(مطالعه موردی: خودروهای داخلی)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تأثیر کیفیت وب سایت بر وفاداری الکترونیکی، ارزش ویژه برند مصرف کننده و تبلیغات توصیه الکترونیکی با تبیین نقش واسطه ای لذت ادراک شده، اعتماد و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: کاربران سامانه دیوار)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر نوآوری و عملکرد شرکت با نقش میانجی مشارکت زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت)
سال 1399
ارائه شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بزرسی رابطه بین سرمایه گذاری مستقیم خارجی و بهره وری عوامل تولید در کشورهای جهان
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
بررسی تاثیر اثربخشی تبلیغات بر رفتار تبلیغات توصیه ای و وفادری مشتری با تبیین نقش مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت رشت)
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
تاثیر رهبری تحول گرا و رهبری اصیل و ارتباطات شفاف بر پذیرش تحول سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان شرکت مخابرات استان گیلان
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
بررسی تاثیر تکنولوژی بر نوآوری با تبیین نقش میانجی پیچیدگی سازمان و نقش تعدیلگر اندازه سازمان (مطالعه موردی: بانک ها و موسسات خدمات مالی)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر سرمایه گذاری، جریان وجه نقد آزاد، مدیریت سود و نسبت پوشش بهره بر درماندگی مالی به واسطه نقش تعدیلگر مسئولیت اجتماعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر قصد خرید مشتری: تبیین نقش وفاداری مشتری، تبلیغات توصیه ای، شهرت شرکت، رضایت و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه نجم شهرستان رشت)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری و تبلیغات توصیه ای: تبیین نقش پرستیژ برند، ادراک بهزیستی و هویت برند مشتری
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر هویت برند و اعتماد برند بر قصد خرید مشتریان بیمه عمر با تبیین نقش میانجی شخصیت برند (مطالعه موردی: مشتریان شعب بیمه سامان شهرهای رشت و تهران)
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر دانش، نگرش و مهارت های مالی بر سلامت مالی با نقش واسطه ای رفتار مالی(مورد مطالعه: شعب بانک ملی رشت)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر فشار مشتری بر عملکرد مالی شرکت های کوچک و متوسط تولیدی شهرک صنعتی رشت؛ با نقش واسطه ای مشارکت مشتری و نوآوری محصولات سبز
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی چگونگی تاثیر ارزش ویژه برند کارفرما بر عملکرد کارکنان با توجه بهنقش رفاه و وفاداری کارکنان(مورد مطالعه: بیمه دانا)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیر بازارگرایی و دوسوتوانی بر عملکرد برند: تبیین نقش مدیریت استراتژیک برند، برند داخلی، تلاطم بازار و شدت رقابت(مورد مطالعه: شرکت نیوساد)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر قصد خرید: تبیین نقش دلبستگی، اعتماد، ارتباطات و عجین شدن با برند(مورد مطالعه: محصولات آرایشی و بهداشتی)
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی تاثیر تاب آوری بر روی عملکرد سازمان با نقش میانجی گری مدیریت عملکرد ریسک و خرید
سال 1400
ارائه شده در سومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی سرمایه اجتماعی و تاب آوری

مقالات پرویز احمدی در ژورنال های داخلی

تاملی بر مبانی پارادایمیک و پارادایم نگاری در مطالعات میان رشته ای مورد مطالعه بازاریابی کارآفرینانه
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی
دوسوتوانی سازمانی: ایجاد توازن میان بهره برداری و اکتشاف برای عملکرد پایدار
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
ابعاد دوسوتوانی سازمانی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
تاثیر نگرش نسبت به تبلیغات تلویزیونی بر وفاداری مشتریان به مجتمع های تجاری (مورد مطالعه: مجتمع تجاری اطلس مال در سریال پایتخت 3)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
قصد خرید پوشاک و نوع پوشش
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
الگوی توسعه تجارت الکترونیک بر وضعیت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی
سال 1393
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
رتبه بندی عملکرد بانک های خصوصی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی FANP و معیارهای تصمیم گیری چند شاخصه بر اساس کارت امتیازی متوازن
سال 1393
ارائه شده در مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار
تبیین اولویت های تشویقی کارکنان: آیا تفاوتی بین بخش خصوصی و دولتی وجود دارد
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی
عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
Evaluation of Predictive Factors of Empyema in Children with Parapneumonic Pleural Effusion
سال 1399
ارائه شده در مجله بین المللی کودکان
بررسی گرایش مثبت به محصولات داخلی و عوامل موثر بر آن در طبقات محصولی؛ دو مورد خودرو و برنج
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مدل بودجه ریزی بر مبنای عملکرد: رویکرد بهینه سازی استوار (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و بودجه
طراحی مدل بودجه ریزی عملیاتی با تلفیق فن انگاره نگاری شناختی و فنون سلسله مراتبی (مورد مطالعه مرکز آمار ایران)
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه برنامه ریزی و بودجه
طراحی مدل بودجه ریزی بر مبنای عملکرد (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر درک عدالت توسط مشتری بر رضایت و رفتار شهروندی آنان
سال 1392
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی چارچوبی برای اندازه گیری کیفیت خدمات در زنجیره تامین
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
مطالعه تاثیر شخصیت مشهور حامی بر موفقیت مجتمع های تجاری به واسطه اعتبار برند
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت تولید کننده محصولات لبنی و فرآورده های گوشتی کاله)
سال 1393
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
طراحی سیستم هوشمند ترکیبی رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل های استدلالی فازی ترکیبی
سال 1388
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
Model Design for Personnel Selection with Data Mining Approach (Case Study: A Commerce Bank of Iran)
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
نقش انگیزه خدمت عمومی در ارتقاء عملکرد شغلی باتوجه به نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی شهر کرج)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اکتشاف و پردازش هوشمند دانش
بررسی تاثیر عوامل موفقیت سامانه مدیریت دانش بر استفاده واقعی فناوری اطلاعات پرستاران شاغل بیمارستان های رشت
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت عملیات خدمات
بررسی تاثیر ویژگی های جامعه آنلاین برند بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت هواداران: مورد مطالعه هوادران باشگاه پرسپولیس
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روانشناختی در مدیریت
ارایه الگوی اجرای موفق استراتژی در شرکت های خودروسازی ایران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
Explaining and Testing the Aboriginal Model of Shopping Malls’ Success: (Case Study: Shopping Malls in Tehran)
سال 1396
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت