فائزه تقی پور | سیویلیکا

دکتر فائزه تقی پور

مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

معرفی

استان
اصفهان
شهر
اصفهان

سمتهای علمی و اجرایی فائزه تقی پور در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی فائزه تقی پور در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران (دبیر کنفرانس)
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) (عضو هیات علمی)
  • چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران (دبیر علمی)

مقالات فائزه تقی پور در کنفرانس های داخلی

عملکرد رسانه ها و آموزش شهروندان 1404
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404
شهروند مسئول قطعه گمشده سواد رسانه ای
سال 1390
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی شهروند مسئول
نقش رسانه در ترویج فرهنگ نماز در بین دانشجویان
سال 1390
ارائه شده در همایش رسالت دانشگاهیان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز
رابطه عملکرد نشریات دانشجویی در حفظ و تقویت میراث فرهنگی و زبان فارسی دانشجویان
سال 1393
ارائه شده در کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی
رابطه عملکرد نشریات دانشجویی در حفظ و تقویت باورهای مذهبی، ارزش های فرهنگی و هنجارهای اجتماعی دانشجویان
سال 1393
ارائه شده در کنگره بین المللی فرهنگ و اندیشه دینی
تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه ی بین ارزش های فرهنگی با سواد سلامت دربین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان)
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
تاثیر نمایش و نقد فیلم بر تفکر خلاق کودکان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی
بررسی رابطه ی بین ارزش های فرهنگی با سواد رسانه ای در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
بررسی نوع و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر حسب ویژگیهای فردی و اجتماعی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت، روانشناسی
رفتار شهروندی سازمانی وتاثیر آن برکیفیت خدمات بانکی مطالعه موردی: شعب منتخب بانک های خصوصی کاشان
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
ارتباطات در مثنوی معنوی مولانا
سال 1395
ارائه شده در کنگره بین المللی زبان و ادبیات
واکاوی مولفه های امور خیر در سرمایه اجتماعی با مطالعه آرمانشهر اسلامی
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی خیر ماندگار
تجارب مردان معتاد به موادمخدرساکن در شهر شاهین شهراز عملکرد رسانه های جمعی پیرامون نحوه پیشگیری از اعتیاد
سال 1395
ارائه شده در همایش ملی پیشگیری از اعتیاد
نقش رسانه با تاکید بر تلویزیون در توسعه کارآفرینی فرهنگی در بین شهروندان شهر اصفهان (مطالعه موردی خوراسگان)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنگره بین المللی علوم انسانی، مطالعات فرهنگی
شناسایی مولفه های سبک زندگی در نظریه ها و احادیث امام جعفر صادق (ع)
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
بررسی ارزش ویژه برند مجتمع تجاری گردشگری کاشان مال در راستای رضایت مشتریان آن بر اساس مدل دیوید آکر
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
نقش طرح آموزش خانواده در مقابله با فرهنگ فقر خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوانسار
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی آسیب شناسی و آسیب زدایی پدیده شکاف بین نسلی (زمینه ها،چالش ها و راهکارها)
تاثیر نقش بازاریابی رسانه ای در ارایه خدمات به مشتری و وفاداری مشتریان
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
بررسی رابطه شبکه های اجتماعی مجازی بر نوع ارتباطات فرزندان با والدین (مورد مطالعه: جوانان 15 تا 27 سال شهر تهران)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس دانش و فناوری روانشناسی،علوم تربیتی و جامعه شناسی ایران
رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی، شایعه پراکنی و رضایتمندی کارکنان شرکت دانش بنیان ملت صنعت اصفهان
سال 1397
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
بررسی تطبیقی توانمندسازی خانواده از طریق آموزش سواد رسانه ای در کشورهای مختلف برای ارائه الگوی بومی در ایران
سال 1397
ارائه شده در دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده
نقش فعالیت در شبکه های اجتماعی بر تحکیم ارزش های خانواده در بین جوانان شهرستان خمینی شهر
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
رابطه بین هوش فرهنگی و هوش تکنولوژی با نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن همراه در بین دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی برمصرف تظاهری زنان
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی علوم انسانی
وقف، نماد مشارکت فرهنگی
سال 1395
ارائه شده در کنگره ملی امامزادگان با محوریت حضرت سید جلال الدین اشرف
بررسی نقش رسانه ها در میزان خشونت (مورد مطالعاتی شهر اصفهان)
سال 1399
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی
بررسی تحلیلی نقش مادر در میزان سواد رسانه فرزندان
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حقوق،علوم اجتماعی و انسانی،روانشناسی و مشاوره
بررسی تطبیقی مبانی و روند سیاست رسانه ای جمهوری اسلامی ایران با آمریکا در قبال بحران کرونا در زمان پیک اول
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی حقوق،علوم اجتماعی و انسانی،روانشناسی و مشاوره
راهبردهای رسانه ای ایجاد و توسعه امنیت نرم در جمهوری اسلامی ایران
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و مشاوره
نقش رسانه ها در میزان خشونت (مورد مطالعاتی شهر اصفهان)
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
رابطه بین سواد رسانه ای و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با طلاق در بین زوجین شهر بروجن
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
نقش رسانه در امنیت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (مورد مطالعه: تلویزیون)
سال 1398
ارائه شده در اولین همایش سراسری قدرت نرم انقلاب اسلامی با محوریت «چهار دهه مقاومت و بایسته های فرهنگی گام دوم انقلاب اسلامی»
نظام ارزشی خانواده و گرایش جوانان به فریضه نماز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان)
سال 1398
ارائه شده در همایش ملی گام دوم انقلاب اسلامی؛ رسالت دانشگاه ها
الگوهای جدید اطلاع‎ رسانی درروابط عمومی
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی
نقش روابط عمومی الکترونیک در افزایش بهره وری سازمانی (مورد مطالعه: پست بانک ایران استان مازندران)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی
بررسی بازنمائی مولفه های فرهنگی و مذهبی در شبکه «من و تو» (مطالعه موردی: سری اول برنامه ببین تی وی)
سال 1400
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
تجارب مادران از فرصت های هنجاری شبکه های اجتماعی مجازی در رابطه با فرزندان پسر ۱۱ تا ۱۸ سال شهر اصفهان (مطالعه کیفی اینستاگرام)
سال 1400
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران
الگوی سازگاری زوجین بر مبنای مولفه سواد ارتباطی ( با تاکید بر ویژگی های روانشناختی )
سال 1402
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و اسلامی ایران
طراحی الگوی زوج درمانی بر مبنای مولفه سواد ارتباطی
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، علوم اجتماعی و حقوق

مقالات فائزه تقی پور در ژورنال های داخلی

شناسایی آسیب های اخلاقی و خانوادگی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در میان فرزندان پسر شهر اصفهان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی
شناسایی عوامل فرهنگی موثر در جهت بهبود فعالیتهای فرهنگی مدرسه عالی شهید مطهری دانشگاه شهید مطهری واحد تهران از دیدگاه دانشجویان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی
مطالعه کیفی آسیب های مطبوعات محلی شهر اصفهان از دیدگاه فعالان با تجربه در سال 1395
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه رسانه
نقش مولفه های امر به معروف و نهی از منکر در بهبود سرمایه اجتماعی دانشجویان دختر (با تاکید بر شرایط آمران و ناهیان، شیوه ها و آثار آن)
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه اسلام و علوم اجتماعی
راهکارهایی برای تقویت امانتداری در بعد فردی و اجتماعی
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه اسلام و علوم اجتماعی
زنان، ازدواج، خانه داری و تربیت فرزندان در اندیشه اسلامی
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه اسلام و علوم اجتماعی
مطالعه کیفی شیوه ها واثرات فریبکاری رسانه درخانواده
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی
بازنمایی ابعاد هویت فرهنگی در مجموعه انیمیشن باب اسفنجی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
رابطه بین مهارت های کاربران جوان و کاربردهای مثبت و منفی شبکه های اجتماعی موبایلی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
ارائه مدل مبنی بر استراتژی رسانه به‌منظور سازگاری با کم‌آبی
سال 1399
ارائه شده در مجله آب و فاضلاب
شناسایی عوامل موثر در بروز پدیده وارونگی افکار عمومی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
شناسایی عوامل جذابیت شبکه های اجتماعی تلفن همراه از منظر کاربران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه جامعه پژوهی فرهنگی
بررسی عوامل سیاسی رسانه ای تاثیرگذار بر مدیریت اخبار قوه مجریه در اتاق خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران
سال 1399
ارائه شده در پژوهشنامه علوم سیاسی
بازنمایی موفقیت یا شکست قرارداد هسته ای ایران در رسانه های آمریکایی و انگلیسی؛ تحلیل روایتی
سال 1397
ارائه شده در پژوهشنامه علوم سیاسی
تدوین الگو به منظور ظرفیت سازی اجتماعی و جامعه پذیری بحران آب
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران
ارائه الگو از روزنامه نگاری شهروندی به منظور گسترش مشارکت مدنی در ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
اهمیت و نقش شبکه های اجتماعی به منظور اعتماد به تجارت الکترونیکی (B۲C)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه کارافن
شناسایی راهبردهای رسانه ای به منظور افزایش نشاط اجتماعی مبتنی بر ورزش
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک
شناسایی عوامل موثر بر جذابیت رسانه های مجازی (مورد مطالعه سایتهای خبری)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
تدوین الگوی جبران خدمت بهره ور محور (مورد مطالعاتی: بانک ملی ایران)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
تدوین راهبردها و پیامدهای همدلی قومی - فرهنگی در شبکه های اجتماعی مجازی با رویکرد انسجام ملی و دستیابی به سلامت اجتماعی: مطالعه کیفی (تحلیل محتوا)
سال 1399
ارائه شده در مجله مدیریت ارتقای سلامت
طراحی الگوی نقش سواد رسانه ای در ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
ارائه الگوی روزنامه نگاری شهروندی به منظور ارتقای حقوق شهروندی در ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
پدیدارشناسی ابعاد آزادی بیان در رسانه های ایران از دیدگاه اساتید علوم ارتباطات
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
بررسی تاثیر نشریات دانشجویی در حفظ و تقویت هویت فرهنگی دانشجویان شهر قم
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامی
شناسایی راهبردها و پیامدهای خلاقیت با رویکرد به سرمایه اجتماعی در مراکز استانی صدا وسیما (مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز اصفهان)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
آسیب شناسی سیاستگذاری های جمهوری اسلامی ایران برای مهار مهاجرت نخبگان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
ارتقای سواد کشاورزی مبتنی بر عملکرد رسانه ها در شرایط خشکسالی و کم آبی در شهر اصفهان (مورد مطالعه: رسانه های ترویجی)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای ارتباطی
ارائه مدلی رسانه ای مبتنی بر شبکه های اجتماعی به منظور افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات
راهبرد رسانه ای آمریکا در مورد برنامه هسته ای ایران ( ۲۰۲۰-۲۰۱۷)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه روابط خارجی
تحلیل محتوای کیفی موانع شفافیت در رسانه های خبری ایران
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
ارائه مدل همدلی قومی فرهنگی در شبکه های اجتماعی مجازی بارویکرد انسجام ملی (مطالعه کیفی مبتنی بر نظریه برخاسته از داده ها)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد
راهبردهای رسانه ای به منظورجذب مخاطب مبتنی برآموزه های قرآن کریم
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه قرآن ، فرهنگ و تمدن
تجارب زنان پرستار از پیامدهای فرهنگی اشتغال در بیمارستانهای شهر اصفهان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تبیین نقش «مخاطب محوری» در بهبود و ارتقاء عملکرد خبرگزاری های مجازی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
ارائه مدل جبران خدمت با رویکرد دلبستگی سازمانی(مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رفتاری در مدیریت
ارائه الگوی آگاه سازی مخاطب برای برون رفت از فریب کاری رسانه (مبتنی بر محیط خانواده)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی
تدوین استراتژی رسانه ای به منظور مدیریت بحران سوانح هوایی
سال 1401
ارائه شده در مجله مهندسی هوانوردی
شناسایی عوامل موثر بر جذابیت سایت های خبری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
ارائه الگوی مدیریت خلاقیت با رویکرد سرمایه اجتماعی در صدا و سیمای محلی اصفهان
سال 1401
ارائه شده در دو فصلنامه دین و ارتباطات
راهبردهای ارتقای شفافیت در رسانه های ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه رسانه
تحلیل شرایط علی ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در جامعه بهره برداران کشور
سال 1401
ارائه شده در نشریه علمی مطالعات برنامه ریزی قلمرو کوچ نشینان
ارائه ی مدل مبتنی بر عوامل جذابیت رسانه مجازی در حوزه ی خبر
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه کارافن
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات میان رشته ­ای در رسانه و فرهنگ
شناسایی پیشران های موثر بر آینده شبکه های اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانه های جمعی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات
آینده پژوهی شبکه های اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران مبتنی بر شکل گیری روزنامه نگاری رباتی
سال 1402
ارائه شده در دوفصلنامه آینده پژوهی ایران
بازآفرینی مدل تربیت رسانه ای مبتنی بر آموزه های تربیتی قرآن کریم
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه قرآن ، فرهنگ و تمدن
تاثیر حفاظت پیشگیرانه بر ارزش های فرهنگی مجموعه های خصوصی میراث کهن
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات باستان شناسی پارسه
طراحی الگوی اقناع مخاطب در سازمانهای رسانه ای با رویکرد تحلیل مضمون
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای
سنجش تنوع ارتباطات انسانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بین کاربران ایرانی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه رسانه
شناسایی راهبردهای فرهنگی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ
بررسی و تبیین عوامل موثر در ارتباط و تعامل هنرمندان هنرهای تجسمی با جامعه مخاطب
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مطالعات راهبردی هنر
طراحی مدل رسانه ای به منظور مدیریت بحران سوانح هوایی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مهندسی حمل و نقل
شناسایی زمینه های موثر بر توانمندسازی کاربران به منظورارتقای امنیت فرهنگی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات
همذات پنداری کاربران زن با محتواهای اینستاگرام از نحوه کاربری و پیامدهای عمل های زیبایی ناموفق
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات
رابطه بین سواد تکنولوژیکی و فرهنگ سازمانی با متغیر میانجی سواد رسانه ای در بین کارکنان شهرداری اصفهان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات
بررسی بازنمایی مولفه های فرهنگی و مذهبی در شبکه «من و تو» (مطالعه موردی: سری اول برنامه ببین تی وی)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات
تجارب مادران از فرصت های هنجاری شبکه های اجتماعی مجازی در رابطه با فرزندان پسر ۱۱ تا ۱۸ سال شهر اصفهان (مطالعه کیفی اینستاگرام)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی ارتباطات
نقش اخلاقی رسانه درپیشگیری از وقوع جرم در جامعه
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
شناسایی زمینه های ارتباطی و رسانه ای موثر برتوسعه مشارکت های اجتماعی در سازمان های مردم نهاد و خیریه ها
سال 1403
ارائه شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی