مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی مدیریت دانش بر نوآوری و فرآیند کسب و کار ارائه شده در چهارمین همایش ملی مدیریت دانش و کسب و کارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی (1401)
- بررسی رهبری تحول آفرین بر تعهد حرفه ای با نقش میانجی برندسازی کارفرما ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیقات کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری نوین (1401)
- بررسی شهرت برند و کیفیت برند بر اعتبار برند مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک در سیتی سنتر شاهین شهر نویسندگان : حامد قلعه کانی1، امین دارم2، دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد(مسئول)1، موسسه آموزش عالی عقیق تعداد صفحات : 56-68 (1402)
تالیفات
- کتاب شخصیت نوین در برند سازی (انتشارات چشم ساعی تهران) - 1402 - فارسی
- پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت از برند مورد مطالعه برندهای لبنیات ایرانی (پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد) - 1401 - فارسی
تحصیلات تخصصی
- دکتری تخصصی دانشجوی دکتری مدیریت دولتی منابع انسانی دانشگاه تهران1401-1404
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی عقیق1399-1401