مقالات کنفرانسهای داخلی
- چارچوب مدل یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری در ارزیابی مقاصد رفتاری مودیان برای استفاده از عملیات مالیات الکترونیک ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، اجتماعی و سبک زندگی (1402)
- واکاوی اثر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی با رفتار، نگرش و وفاداری مشتری اجتماعی (مورد مطالعاتی کاربران رسانه اجتماعی علی بابا در اینستاگرام) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت (1400)
- مقایسه عملکرد الگوریتم های فراابتکاری در بهینه سازی مصرف انرژی درشبکه هوشمند خانگی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (1400)
- شناخت معیارهای پذیرش فناوری اطلاعات سبز در یک شرکت صنعتی ارائه شده در همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار (1399)