مقالات کنفرانسهای داخلی
- تاثیر اکتساب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد ارائه شده در سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی (1396)
- تاثیر مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد ارائه شده در سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی (1396)
- بررسی تاثیر اکتساب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملت شهر خرم آباد ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی (1395)
- بررسی تاثیر مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملت شهر خرم آباد ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی (1395)
- تاثیر مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد (96)
- تاثیر اکتساب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد (96)