فرشته منصوری موید | سیویلیکا

دکتر فرشته منصوری موید

دانشیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی فرشته منصوری موید در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه تربیت مدرس (عضو هیات علمی)

مقالات فرشته منصوری موید در کنفرانس های داخلی

طراحی الگوی تدوین استراتژی تحقیق و توسعه بر اساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک
سال 1387
ارائه شده در هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
طراحی الگوی تدوین استراتژی تحقیق و توسعه بر اساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک
سال 1387
ارائه شده در هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
طراحی مدلی جهت تعیین حوزه های تکنولوژی و تجاری سازی آنها در مراکز تحقیق و توسعه
سال 1387
ارائه شده در هفتمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن
طراحی فرآیند ایجاد و مدیریت شرکت های زایشی در مراکز تحقیق و توسعه
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی کار آفرینی، خلاقیت و سازمان های آینده
نقش میانجی نگرش نسبت به بسته بندی در رابطه بین ابعاد بسته بندی و رضایت مشتریان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
تاثیر قابلیت های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی و کیفیت خدمات بر قصد خرید: نقش نوآوری خدمات (مورد مطالعه شرکت سایپا یدک)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
تاثیر ابعاد نگرش بر قصد خرید آنلاین با در نظر گرفتن نقش ارزش های خرید کاربران آنلاین شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز و استرتژی های کسب و کار صادراتی سبز در شرکتهای صادراتی استان تهران
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد سبز
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتری نسبت به برند مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند شهر تهران
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش استراتژی های کسب و کار صادراتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
بررسی تاثیر اعتبار اطلاعات بر تعامل اجتماعی از طریق تجربه مشتری: نقش تعدیل گری درگیری ذهنی وب
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر تبلیغات شفاهی با تبیین نقش میانجی رضایت مشتری (موردمطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران)
سال 1398
ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
Determinants of Green Brand Equity Using InterpretiveStructural Modeling and MICMAC analysis
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی
بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی مثبت بر نیات رفتاری مشتری با نقش میانجی گری واکنش های احساسی و ارزش های درک شده و نگرش به برند در شرکت دیجی کالا
سال 1402
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد بازیابی خدمات کارکنان (موردمطالعه: شرکت همکاران سیستم)
سال 1402
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، اقتصاد و حسابداری صنعت محور

مقالات فرشته منصوری موید در ژورنال های داخلی

ارایه مدلی جهت استقرار خوشه صنعتی در پتروشیمی
سال 1388
ارائه شده در دوفصلنامه اقتصاد پولی ، مالی
ابزارهای بازاریابی و تصویر ذهنی گردشگران از مقصد
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
ارزشیابی اثر بخشی آگهی های بازرگانی مربوط به خدمات بانکی بانک مسکن
سال 1384
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
بررسی تاثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش میانجی گری ارزش ادراک شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
تاثیر استرس های نقش بر رضایتمندی زنان شاغل با در نظر گرفتن نقش خودکارآمدی آنان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول
مدیریت بحران در صنعت گردشگری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
بررسی تاثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه گردشگری شهری
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
بررسی اثر انگیزاننده های اجتماعی فضای فروشگاهی بر رفتار فرانقشی خریداران در نقطه خرید (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیره ای رفاه)
سال 1393
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
Identifying the Factors Affecting Manufacturing Investment Projects and Using TOPSIS Method for Prioritizing Projects
سال 1398
ارائه شده در مجله بین المللی مالی و حسابداری مدیریت
Pricing Approaches for Investment Companies
سال 1397
ارائه شده در مجله بین المللی مالی و حسابداری مدیریت
تاثیر مصرف گرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
مقاله پژوهشی:معرفی الگویی برای مدیریت بحران های سازمانی با رویکردی راهبردی
سال 1398
ارائه شده در مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی
تاثیر امنیت اجتماعی بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران: بررسی نقش تجربه ، ارزش ها و نگرش ها
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
The Impact of Spirituality and Ethical Values on Tour Operator’s Performance: The Role of Empathy and Commitment
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه گردشگری، فرهنگ و معنویت
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
تاثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم آفرینی ارزش مشتری
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
شناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید در بین گروه های سنی مختلف مصرف کنندگان ایرانی
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت جویانه
سال 1397
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
کیفیت شخصیت برند؛ از شخصیت برند پررنگ تا اختلال شخصیت برند
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند