علی ایرانمنش | سیویلیکا

علی ایرانمنش

استاد

معرفی

علاقه مند به حوزه آموزش

استان
کرمان
شهر
کرمان

علاقه مندی ها

شمس تبریزی
زندگی آگاهانه و عارفانه
مولانا
سبک زندگی

عضویت علی ایرانمنش در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو انجمن عرفان اسلامی ایران
  • عضو خانه مطبوعات
  • عضو سرای اهل قلم

سمتهای علمی و اجرایی علی ایرانمنش در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار (سردبیر)
  • فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار (صاحب امتیاز)
  • فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه (صاحب امتیاز)

مقالات بین المللی علی ایرانمنش

Iranmanesh, Ali, et al. "The effect of brand image on electronic word‐of‐mouth: an empirical study", International Journal of Advanced and Applied Sciences, Vol. 3, No. 3.
"New Clothing Adoption in an Islamic Market", Korea Distribution Science Association, (2014), Vol 5, No 4: 13-22
Iranmanesh, Ali; Hadi Najafabadi, Elham. (2013).The Impact of Customer’s Attitude on Buying Behaviour. Management and Administrative Sciences Review. Vol 2. No. 4.
Peyman Ghafari Ashtiani, "New approach to study of factors affecting adoption of electronic banking services with emphasis on the role of positive word of mouth", African Journal of Business Management, (2012), Vol 6, No 11

مقالات علی ایرانمنش در کنفرانس های داخلی

بررسی نقش برند در توسعه صادرات
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
بررسی ارتباط بین فن آوری اطلاعات و بهبود گردشگری
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
بررسی رابطه بین بازارگرایی، گرایش به یادگیری و نوآوری با عملکرد بازارشرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان اصفهان
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت
دولت الکترونیک، امروز، فردا
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
The Relationship between Electronic Word of Mouth and Brand Image: Moderating Roles of Product Type
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بررسی تاثیر اهرم های بازاریابی بر میزان فروش ایران خودرو در ایران
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
بررسی نقش فن آوری اطلاعات در تقویت صنعت گردشگری در ایران
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترویک
سال 1390
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
مطالعه چگونگی ارتقاء موقعیت شهرها باتکیه برگردشگری یک مطالعه موردی
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
مطالعه عوامل کلیدی موفقیت خوشه صنعتی آب معدنی استان چهارمحال وبختیاری
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی آب معدنی با محوریت تولید و صادارت
شناسایی عوامل موثر بر رشد وتوسعه خوشه صنعتی آب معدنی دراستان چهارمحال و بختیاری
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
Study the Relation between Brand Image and Electronic Word of Mouth
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی نقش هوش هیجانی و حمایت سازمانی ادراک شده در رفتار کارآفرینی سازمانی
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
Learning in the Thoughts of Shams Tabrizi
سال 1401
ارائه شده در دومین کنفرانس علوم اجتماعی،روانشناسی، علوم تربیتی و علوم انسانی
بررسی جایگاه آموزش از نگاه شمس تبریزی
سال 1401
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در تعلیم و تربیت،روانشناسی، فقه و حقوق و علوم اجتماعی

مقالات علی ایرانمنش در ژورنال های داخلی

مطالعه ی تاثیر بازارگرایی، نوآوری و گرایش به یادگیری بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و متوسط
سال 1394
ارائه شده در ماهنامه پژوهش های مدیریت و حسابداری
لزوم گذار از خودروسازی به قطعه سازی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
رویکردی نوین به بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در ایران با تاکید بر نقش تبلیغات شفاهی مثبت
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
بررسی عناصر و زمینه های پیشرفت فرهنگی در کشور با رویکرد اسلامی ایرانی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
لزوم بازنگری در شرایط احراز نخبگی و استعداد برتر
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
کاربرد هزینهیابی برمبنای فعالیت در موسسات آموزش عالی و موسسات مالی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
مطالعه چگونگی ارتقاء موقعیت شهرها با تکیه بر گردشگری، یک مطالعه موردی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
بررسی ارتباط بین فن آوری اطلاعات و بهبود گردشگری
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های کاربردی مدیریت بازار
واکاوی آموزه های شمس تبریزی در خصوص کسب دانش و مهارت
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه
Shams Tabrizi's Opinion about Acquiring Knowledge
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه
Transcendence of spirit in Ibn Arabi and Victor Frankle’s Opinions
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه
ویژگی های مکتب معنادرمانی ویکتور فرانکل
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه تخصصی عرفان و زندگی آگاهانه

تالیفات علی ایرانمنش

«در جستجوی شمس»(انتشارات چشم ساعی - تهران)
1401 - فارسی
«آشنات منم: نگاهی نو به ایده های مولانا در دیوان شمس»(انتشارات سنجاق - تهران)
1401 - فارسی
«دوره آموزشی مبانی مدیریت بازرگانی»(انتشارات پارسیان دانش پندار - اصفهان)
1401 - فارسی
«اصطلاحات مدیریت بازاریابی»(انتشارات چشم انداز قطب)
1395 - فارسی
«مدیریت فروشگاه: ایده‌های کلیدی طرح و چیدمان»(انتشارات فارسیران - تهران)
1395 - فارسی
«بانکداری الکترونیک»(انتشارات چشم انداز قطب)
1395 - فارسی
«روش تحقیق در مدیریت و بازاریابی»(انتشارات چشم انداز قطب)
1395 - فارسی
«شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک»(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک)
1390 - فارسی

سوابق استادی علی ایرانمنش

عضو هیات علمی null
null

سوابق شغلی علی ایرانمنش

سابقه کار صنعتی مدیر بازرگانی (بخش خصوصی)
1390 - 1399
سابقه کار صنعتی مشاور کسب و کار
1392 - 1401
سابقه کار دانشگاهی مدرس دانشگاه
1390 - 13400

جوایز و افتخارات علی ایرانمنش

مدرس برتر رشته های مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی
1395