غلامحسین خورشیدی | سیویلیکا

دکتر غلامحسین خورشیدی

استاد تمام گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی غلامحسین خورشیدی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مدیریت بازاریابی هوشمند (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی غلامحسین خورشیدی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه شهید بهشتی (عضو هیات علمی)

مقالات غلامحسین خورشیدی در کنفرانس های داخلی

در آمدی بر نقش پژوهش در مدیریت اقتصادی و ارتقاء بهره وری
سال 1387
ارائه شده در دوازدهمین کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی
بهینه سازی تخصیص بودجه تبلیغات اینترنتی و سنتی در نظام بانکی
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
تخمین ارزش درمعرض خطرشاخص صنایع بورسی بااستفاده ازمدل garch چندمتغیره دربورس اوراق بهادارتهران
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
طراحی و تبیین الگوی توسعه صادرات در مناطق آزاد تجاری ایران
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
تعیین و اولویت بندی عوامل و شاخص های موثر بر توسعه صادرات در مناطق آزادتجاری ایران
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
شناسایی عوامل موثر بر بازسازی تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری (مورد مطالعه: کشور سوریه)
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی گردشگری، فرهنگ و هنر

مقالات غلامحسین خورشیدی در ژورنال های داخلی

تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
الگوی راهبردی جاذبه توانباره صادراتی ایران در گروه D-8
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
معماری راهبردی سرمایه انسانی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
شناسایی تاثیر متقابل فرهنگ و راهبرد در شرکتهای سرمایه گذاری صنعت ساختمان
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی و تبیین الگوی صادرات پایدار شرکت های کاشی و سرامیک (موردمطالعه: شرکت های عضو بورس اوراق بهادار)
سال 1398
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف کنندگان کالاهای تقلبی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
طراحی و تبیین مدل توسعه منابع انسانی در سطح ملّی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
توسعه مدل بازاریابی مبتنی بر همکاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) جهت ورود و حضور فعال در بازارها (مطالعه موردی صنایع غذایی استان آذربایجان غربی)
سال 1399
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
عوامل موثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه فرد بودن و ظاهربینی مشتریان
سال 1393
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر ابعاد سرمایه فکری بر عملکرد توسعه محصول جدید با نقش تعدیلی رکود دانش
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای
سال 1389
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی و اعتبارسنجی یک مدل تبلیغات الکترونیک
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی و تبیین الگوی توسعه صادرات در مناطق آزاد تجاری ایران
سال 1396
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
ملاحضات اجرایی در تجزیه و تحلیل طرحهای سرمایه گذاری
سال 1375
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات مالی
نقشه برداری نظام مند از مطالعات شبکه های کسب وکار
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر چسبندگی روابط درون شبکه های کسب وکار
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی
چارچوبی برای راهبرد نظام مند نوآوری: مطالعه موردی بخش گیاهان داروئی ومعطر در ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
طراحی استراتژی تبلیغاتی بازآفرینی تصویر ذهنی رفتار برنامه ریزی شده گردشگران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
بررسی اثربخشی قوانین و مقررات مرتع داری در ایران
سال 1397
ارائه شده در مجله تحقیقات مرتع و بیابان ایران
درآمدی بر برنامه ریزی توسعه علوم و فناوری ها
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه صنعت و دانشگاه
اثرات اصلاح راهبردهای تجارت خارجی بر اشتغال کامل (شواهدی از ایران)
سال 1402
ارائه شده در مجله اقتصاد و بانکداری اسلامی
The Grounded Theory of Consumer Discipline through Others: A Case Study of Type ۲ Diabetic Patients
سال 1402
ارائه شده در مجله انسان، محیط زیست و ارتقاء سلامت

طرح های پژوهشی غلامحسین خورشیدی

ارزیابی اقتصادی پرورش میگو در استانهای جنوبی ایران
سال 1384
ارائه شده در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی