فاطمه شعاع کاظمی | سیویلیکا

فاطمه شعاع کاظمی

معرفی


مقالات فاطمه شعاع کاظمی در کنفرانس های داخلی

بررسی نقش ابزارهای دیجیتال در برندسازی(مورد مطالعه شرکت ایستک)
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیک
سال 1399
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
بررسی استراتژی های توسعه برند در بازارهای بین المللی
سال 1400
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
مرور سیستماتیک تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی تجاری(B۲B)
سال 1401
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری