قاسم بارانی | سیویلیکا

دکتر قاسم بارانی

Department of English Language Teaching, Aliabad Katoul Branch, Islamic Azad University, Aliabad Katoul, Iran

معرفی

استان
گلستان
شهر
علی آباد

سمتهای علمی و اجرایی قاسم بارانی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مطالعات زبانشناسی کاربردی (مدیر مسئول)

سمتهای علمی و اجرایی قاسم بارانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی قاسم بارانی

"The Relationship between Emotional Intelligence and Language Proficiency of Iranian High School Students", Elsevier BV, (2011), Vol 30, No : 1603-1607
"Iranian teachers’ perspective of the implementation of audiovisual devices in teaching", Elsevier BV, (2011), Vol 3, No : 1576-1580
"Quality Indicators of Hidden Curriculum in Centers of Higher Education", Elsevier BV, (2011), Vol 30, No : 1657-1661
"The Relationship between Computer Assisted Language Learning (CALL) and Listening Skill of Iranian EFL Learners", Elsevier BV, (2011), Vol 15, No : 4059-4063
"Analyzing the Infrastructures of Organizational Silence and Ways to Get Rid of It", Elsevier BV, (2011), Vol 30, No : 1731-1735
"Examining Why Teachers are Interested in Further Study in Centers of Higher Education", Elsevier BV, (2011), Vol 30, No : 1662-1665
"The effect of application of picture into picture audio- visual aids on vocabulary learning of young Iranian ELF learners", Elsevier BV, (2010), Vol 2, No 2: 5362-5369

مقالات قاسم بارانی در کنفرانس های داخلی

Citizenship Behavior: a New Conception of Education
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
رنگ در گرافیک شهری محیطی تاثیر رنگ بر محیط و انسان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
بررسی رابطه بین هوش معنوی خودکارآمدی و شادکامی معلمان دوره دوم متوسطه مدارس غیردولتی غرب استان گلستان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
A Review on the role of Spiritual Intelligence in job satisfaction among Teachers
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس ملی زبان و مطالعات آموزشی
A Review on the role of Workplace Spirituality in Job satisfaction among teachers
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس ملی زبان و مطالعات آموزشی

مقالات قاسم بارانی در ژورنال های داخلی

بررسی رابطه گذراندن دوره پیش دبستانی با میزان پیشرفت تحصیلی و ادراک حل مساله اجتماعی دانش آموزان دختر پیش دبستانی
سال 1398
ارائه شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
تحلیل رابطه بین شخصیت ماکیاولی و رفتارهای غیراخلاقی: با نقش تعدیلی سرپرست سوءاستفاده گر
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
تحلیل رابطه بین شخصیت ماکیاولی و رفتارهای غیراخلاقی: با نقش تعذیلی سرپرست سوءاستفاده گر
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری
Different Approaches to Contextualization
سال 1397
ارائه شده در مجله بینش علوم انسانی
Language Learning and Audio-Visual Aids (A Review Study)
سال 1397
ارائه شده در مجله بینش علوم انسانی
Investigating the Effect of Intellectual Capital on Performance of Islamic Azad University of Ghaemshahr Branch, Mazandaran, Iran
سال 1396
ارائه شده در مجله بینش علوم انسانی
Necessity of Implementation of Workplace Spirituality and its Administrative Strategies
سال 1396
ارائه شده در مجله بینش علوم انسانی
Constructivism and Curriculum Development
سال 1396
ارائه شده در مجله بینش علوم انسانی
Language Learning and Vocabulary: A review
سال 1396
ارائه شده در مجله بینش علوم انسانی
Construction and Validation of Educational, Social and Psychological Consequences Questionnaires of EPT as a High-Stakes Test
سال 1399
ارائه شده در مجله بین المللی آزمون سازی زبان
بررسی رابطه بین فرهنگ یادگیری سازمانی و قصد تسهیم دانش با تأکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در میان اساتید زبان انگلیسی و غیر زبان انگلیسی در دانشگاه‌های ایران
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات زبان و ترجمه
An Investigation into Iranian Non-English PhD Students’ Perceptions Regarding Learning as an Educational Consequence of EPT
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه یادگیری و حافظه
An Investigation into Metadiscourse Elements Used by Native vs. Non-native University Students across Genders
سال 1397
ارائه شده در مطالعات زبان کاربردی ایران
The Relationship between Dimensions of Student Engagement and Language Learning Motivation Among Iranian EFL Learners
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه آموزش و پژوهش زبان
The Mediating Role of Self-Regulation between Student Engagement and Motivation among Iranian EFL Learners: A Structural Equation Modeling Approach
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای نوین در مطالعات زبان انگلیسی
نقش میانجی سبک های اسنادی بین انواع تصمیم گیری و اثربخشی تدریس در بین معلمان ایرانی درس زبان انگلیسی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه جامعه شناسی سیاسی ایران
Ethical Challenges of Designing on Application for Reading Instruction Management System (RIMS): A Phenomenological Study
سال 1401
ارائه شده در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی
The Relationship Among Iranian EFL Teachers’ Attributional Styles, Decision-Making Types, and Teaching Effectiveness: A Structural Equation Modeling Approach
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات زبانشناسی کاربردی
Examining The Relationship Among Stroke, Strictness, Gender Identity, and Teacher Success from EFL Teachers’ Perspective
سال 1402
ارائه شده در مجله مطالعات زبانشناسی کاربردی