هادی بستام | سیویلیکا

دکتر هادی بستام

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی هادی بستام در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • موسسه آموزش عالی تابران (عضو هیات علمی)

مقالات هادی بستام در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیر عناصر آموزشی ناشی ازبهره گیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در میزان یادگیری مورد مطالعه دانشجویان مجازی دانشکده مهندسی مرکز آموزشهای الکترونیکیدانشگاه فردوسی مشهد
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
تاثیرمدیریت تجربه مشتری بر رضایت مشتری از طریق احساس و شناخت مشتری در فروشگاه های زنجیره ای شهرمشهد
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت و هزینه های جابجایی بر ارزش ویژه مشتری با نقش تعدیل گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک های سپه شهر مشهد)
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
تاثیر ویژگی های شخصیتی کارکنان بر نیات رفتاری مشتریان در آژانس های مسافرتی شهر مشهد با تاکید بر نقش میانجیگری شهرت سازمانی
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
بررسی نقش تعدیلگری بازاریابی رابطه مند بر رابطه میان مدیریت هویت برند خدمات و وفاداری مشتریان به برند (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی ایران شهر مشهد)
سال 1397
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی جایگاه مهارت کارکنان در آژانس های مسافرتی
سال 1397
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه بیمه عمر نوین درشهرمشهد)
سال 1397
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و نهمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی نقش فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر برند
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
واکاوی مفاهیم کارآفرینی، کارآفرینان ویژگی های آنان نقش آنها در صنعت بیمه
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع
بررسی اثر تجانس ارزش بر تعهد به برند در میان مشتریان بانک ملی شهر مشهد
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع در عصر نوین
اثر قیمت بر نگرش فروشندگان نسبت به محصولات آرایشی - بهداشتی
سال 1398
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
بهبود رضایت شغلی و ارتقاء عملکرد سازمانی در پرتو آموزش های سازمانی
سال 1398
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
رویکردی جامع در شناسایی عوامل موثر در انتخاب بازارهای صادراتی زعفران
سال 1398
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی و مشارکت کارکنان در استقرار فرهنگ نوآوری در مدارس غیرانتفاعی
سال 1398
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی و مشارکت کارکنان در بهبود عملکرد آموزشی در مدارس غیرانتفاعی
سال 1398
ارائه شده در هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر مزیت رقابتی الکترونیکی و شفافیت الکترونیکی بر عملکرد بازاریابی الکترونیکی
سال 1398
ارائه شده در دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
بررسی تاثیر کشور خاستگاه در نیات مشتریان
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در اعتمادسازی مشتریان با نقش میانجی گری ( هوش تجاری و استفاده از رسانه اجتماعی (مورد مطالعه؛کارکنان شعب بانک سپه مشهد
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
شناسایی عوامل موثر بر تمایل کم پرسنل شهرداری مشهد در استفاده از مراکز پزشکی شهرداری
سال 1400
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
اولویت بندی عوامل موثر بر تمایل کم پرسنل شهرداری مشهد در استفاده از مراکز پزشکی شهرداری
سال 1400
ارائه شده در دوازدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی رابطه بین فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی با رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی گیری هویت اجتماعی در مشتریان شرکت ایرانسل در شهر مشهد
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش درک شده و اعتماد به برند
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
شناسایی و رتبه بندی چالش ها و موانع پیاده سازی بانکداری بدون شعبه (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه رسالت)
سال 1400
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
شناسایی عوامل موثر در کاهش نرخ رویگردانی مشتریان در موسسه اعتباری ملل
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
اولویت بندی عوامل موثر در کاهش نرخ رویگردانی مشتریان در موسسه اعتباری ملل
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
بررسی تاثیر تبلیغات ویروسی بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی گری آگاهی فرهنگی
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
بررسی تاثیر تبلیغات شفاهی الکترونیکی بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی گری ارزش ویژه برند
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتریان بین المللی صنعت حمل و نقل و ترانزیت کالا در آسیای میانه (مورد مطالعه : شرکتهای حمل و نقل مستقر در مشهد)
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
اولویت بندی عوامل موثر بر جذب مشتریان بین المللی صنعت حمل و نقل و ترانزیت کالا در آسیای میانه
سال 1400
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
شناسایی عوامل موثر بر بهبود عملکرد حرفه ای معلمان ابتدایی در آموزش هایمجازی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود عملکرد حرفه ای معلمان ابتدایی در آموزش هایمجازی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
شناسایی ارزش های مورد انتظار شهروندان در هوشمندسازی ترافیک شهری
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
اولویت بندی ارزش های مورد انتظار شهروندان در هوشمندسازی ترافیک شهری
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
علل نیاز به چابکی قابلیت های بازاریابی درصنعت گردشگری سلامت
سال 1401
ارائه شده در کنفرانس بین المللی بازاریابی گردشگری سلامت
بررسی اثر تاییدکننده مشهور بر نگرش به تبلیغات و قصد خرید با میانجی گری ارزش تبلیغات (مورد مطالعه : مشتریان اینستاگرامی اکسسوری مردانه )
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر دوسوتوانی فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری سازمانی و چابکی استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک صنعتی توس مشهد)
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
اثر تاییدکننده های مشهور بر نگرش به تبلیغات و قصد خرید
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
نقش یادگیری سازمانی بر رشد قابلیت نوآوری: تحلیل نقش میانجی فرهنگ سازمانی
سال 1402
ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
تحلیل نقش میانجی مدیریت دانش در تاثیر یادگیری سازمانی بر قابلیت نوآوری شرکت توزیع برق مشهد
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری
تحلیل نقش میانجی نگرش به برند در تاثیر شهرت برند بر مدیریت برند بانک رفاه در شهر مشهد
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری
حمایت های دانشگاهی راهبردی بر ترغیب دانشجویان به کارآفرینی
سال 1402
ارائه شده در دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی نقش میانجی نوآوری سازمانی و گرایش کارآفرینی سازمانی در اثرگذاری کاربرد رسانه هایاجتماعی بر عملکرد سازمانی
سال 1402
ارائه شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
بررسی تاثیر کاربرد رسانه های اجتماعی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی انعطاف پذیری استراتژیک و نوآوری سازمانی در کسب و کارهای عضو شرکت تعاونی آبزی گستر پاژ
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر خودمختاری شغلی و خودکارآمدی بر تمایل به اشتراک دانش و توسعه خودراهبر در میان کارکنان شرکت نفت و گاز شرق خانگیران
سال 1402
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و مهندسی صنایع
ارزیابی تاثیر نوآوری خدمات آموزشی بر روی عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی)
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه ، سازمانها و صنایع(چالشها و راهکارها)

مقالات هادی بستام در ژورنال های داخلی

نقش بازاریابی در توسعه گردشگری سلامت در ایران
سال 1395
ارائه شده در مجله دانشکده پرستاری ارتش
طراحی مدل کسب وکار انطباقی با استفاده از مدل سازی ساختاری تفسیری
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
The Agility Model of the Banking Industry in Digital Marketing
سال 1400
ارائه شده در مجله بین المللی مدیریت محتوای دیجیتال
ارائه الگوی ساختاری عوامل موثر بر قصد خرید پوشاک حجاب در زنان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات فرهنگی تربیتی زنان و خانواده
ارائه الگوی ساختاری عوامل موثر بر قصد خرید پوشاک حجاب در زنان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه فرهنگی - تربیتی زنان و خانواده
ارایه الگوی داینامیکی اخبار جعلی در دوران شیوع کووید-۱۹ با توجه به مولفه های ارزش ویژه برند
سال 1400
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
Designing and validating an agile financial marketing capability model for the development of the health tourism industry after Covid-۱۹
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پیشرفتهایی در ریاضیات مالی و کاربردها
تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت عملیات
Designing a Dynamic Brand Equity Model Concentrating on Fake News in Coca-Cola Company
سال 1402
ارائه شده در مجله تفکر سیستمی در عمل
طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
ویژگی ها و رفتار مصرف کننده و تاثیر آن بر خرید آنی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای مشهد)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اخلاقی
طراحی مدل کسب و کار نوآور در صنعت گردشگری با تاکید بر خلق ارزش در مقصد (مورد مطالعه: شهرستان مشهد)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری