سیدحسین سیادت | سیویلیکا

دکتر سیدحسین سیادت

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، ایران

معرفی

استان
تهران
شهر
تهران

سمتهای علمی و اجرایی سیدحسین سیادت در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه خوارزمی (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی سیدحسین سیادت

"Web Service Ranking based on QoS and Use Preference", IEEE, (2022), Vol , No :
"A Novel Approach to Data Mining Algorithms and IoT based Data Mining Machine Learning", IEEE, (2022), Vol , No :
"Developing a research design for assessing automation potential of tasks in processes - a recommended approach", Inderscience Publishers, (2021), Vol 11, No 4: 478
"Open government evaluation in a public sector: a case study of Iran", Inderscience Publishers, (2021), Vol 17, No 2: 129
"Sustainable Supply Chain Management Practices in Petrochemical Industry Using Interpretive Structural Modeling", IGI Global, (2019), Vol 12, No 1: 22-50
"SOA Adoption Factors in E-Banking: An Empirical Analysis from the Practical Perspective", IGI Global, (2019), Vol 11, No 1: 25-39
"Mobile banking acceptance by the customers in Iranian banks", Inderscience Publishers, (2019), Vol 32, No 3: 253
"Developing a measurement for strategic entrepreneurship by linking its dimensions to competitiveness in knowledge-based firms", Inderscience Publishers, (2019), Vol 18, No 1: 1
"Knowledge management evaluation in a service sector: the case of Central Bank of Iran", Inderscience Publishers, (2018), Vol 9, No 1: 72
"How social influence and personality affect users’ social network fatigue and discontinuance behavior", Emerald, (2018), Vol 70, No 4: 344-366
"Reengineering Purchase Request process of TAM Iran Khodro Company using Best Practices", IEEE, (2015), Vol , No :
"A comparative study of dimensionality reduction techniques to enhance trace clustering performances", Elsevier BV, (2013), Vol 40, No 9: 3722-3737
"A fuzzy approach for ranking adaptation strategies in CLAM", IEEE, (2012), Vol , No :
"Selection of Service Adaptation Strategies Based on Fuzzy Logic", IEEE, (2011), Vol , No :
"Evaluating Web Service QoS: A neural fuzzy approach", IEEE, (2011), Vol , No :
"Adaptation of Web Services Based on QoS Satisfaction", Springer Berlin Heidelberg, (2011), Vol , No : 65-75
"A Penalty-Based Approach for QoS Dissatisfaction Using Fuzzy Rules", Springer Berlin Heidelberg, (2011), Vol , No : 574-581
"A Fuzzy Service Adaptation Based on QoS Satisfaction", Springer International Publishing, (2011), Vol , No : 48-61
"SLA Contract for Cross-Layer Monitoring and Adaptation", Springer Berlin Heidelberg, (2010), Vol , No : 412-423
"QoS Contract Formation and Evolution", Springer Berlin Heidelberg, (2010), Vol , No : 119-130
"The evolution of services science", IEEE, (2008), Vol , No :
"Measuring service quality in online shopping: A case study of e-retailing in Iran", IEEE, (2008), Vol , No :
"Measuring service quality in E-retailing using SERVQUAL model", IEEE, (2008), Vol , No :
"Location-Based System for Mobile Devices Using RFID", IEEE, (2008), Vol , No :
"Electronic Customer Relationship Management for VoIP Service", IEEE, (2008), Vol , No :

مقالات سیدحسین سیادت در کنفرانس های داخلی

نقش شبک های اجتماعی در کسب وکار و بازاریابی
سال 1393
ارائه شده در همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
بازمهندسی فرآیندها با استفاده از بهروش ها (صدور مجوز شرکت تعاونی)
سال 1393
ارائه شده در همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات
ارائه مدلی برای بررسی تاثیرات مدیریت دانش بر ایجاد نرم افزار سفارشی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در ادارات مرکزی بانک ملی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
ارائه یک مدل مفهومی برای ارزیابی محبوبیت محتوی تبلیغات برند های تجاری در رسانه های اجتماعی آنلاین
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی پژوهش های مهندسی رایانه
بررسی هوشمندی کسب و کار درسیستم برنامه ریزی منابع سازمان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
مهندسی مجدد و بهبود فرآیندها در سازمان شهرداری مطالعه موردی: شهرداری مشهد
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
وفاداری مشتریان به بانکداری الکترونیک
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان ها و صنایع
بخش بندی مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته RFMDC در سایت های تجارت الکترونیک
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
طراحی سیستم خبره فازی جهت تشخیص نیاز قراردادهای تولیدی خدماتی به بیمه مسئولیت حرفه ای
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی درمهندسی برق و علوم کامپیوتر
ERP و مشکلات پیاده سازی و استقرار آن در سازمانهای دولتی در ایران
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
بازمهندسی فرآیند پرداخت خسارت مالی در شرکت بیمه ایران
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سنجش میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت پاسخگویی به شکایاتشان (مورد مطالعه: سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور)
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
مدرسه هوشمند دریچه ورود فناوری اطلاعات به مدارس
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی و مقایسه روش های داده کاوی جهت کشف تقلب در تراکنش های کارت های بانکی
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
تاثیر متقابل سیستم اطلاعاتی منابع انسانی و عوامل مختلف سازمان
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
مهندسی مجدد و بهبود فرآیند پذیرش بیمار در بیمارستان (مطالعه موردی: درمانگاه بیمارستان طالقانی)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش معماری سرویس گرا در بانکداری الکترونیک (و توسعه مدلی در این زمینه)
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند اینترنتی روی وفاداری مشتریان
سال 1394
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تاثیر و نقش فناوری اطلاعات برعملکرد زنجیره تامین
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
معرفی رویکردی جامع برای بهبود امنیت سایبری زیرساختهای حیاتی کشور
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
نقش انباره داده و داده کاوی در مدیریت روابط مشتری
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بررسی روشهای رده بندی مشتریان در فرآیند CRM
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
ارزیابی موفقیت سیستم دولت الکترونیک اعتبار سنجی مدلهای موفقیت
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بازمهندسی فرایند پرداخت حقوق به پرسنل در شهرداری
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
ضرورت پیاده سازیCRM در بخش بانکی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
نقش مدیریت ارتباط با مشتریان در تولید دانش مشتری
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
مشارکت الکترونیکی شهرندان در حالت دولت الکترونیکی: انتخابات الکترونیکی
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
اینترنت اشیا: بررسی معماری چالشها و چشم انداز خدمات
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
شناسایی چالش های پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS در سازمان
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات
استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش درسازمان خدمات پس ازفروش سایپا
سال 1394
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
بررسی فاکتورهای موثر بر پذیرش رایانش ابری در کشورهای مختلف
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
بهبودفرآیند ثبت نام دانشجویان مجازی(مورد مطالعه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
بررسی نقش مدیریت دانش در پیاده سازی موفقیت آمیز CRM
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
بازمهندسی فرآیند اجرای نمای ساختمان (مورد مطالعه شرکت پارسا گستر سازه )
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
نقش دولت الکترونیک در مبارزه با فساد
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سنجش میزان آمادگى پیاده سازى مدیریت دانش با توجه به عوامل کلیدى موفقیت مطالعه موردى: صدا و سیما-رادیو اینترنتى
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
بررسی عملکرد در مدیریت روابط بر مشتری (CRM) و فاصله تا وضعیت مطلوب مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش رایانش ابری در سیستم های اطلاعات بیمارستانی
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها و راهکارهای مقابله
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
مهندسی مجدد فرایند پرداخت بیمه بدنه اتومبیل
سال 1395
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بازمهندسی فرایندهای جذب دانش آموز در موسسه بنیاد دانش
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
بازمهندسی فرایند دریافت وام ازدواج در بانک ملی ایران
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
نقش توانمند سازی سیستم های پشتیبان تصمیم DSS در یادگیری سازمانی
سال 1395
ارائه شده در دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
چالش های پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در نظام بانکی
سال 1396
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
چالش ها و مزایای Cloud ERP
سال 1396
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
باز مهندسی فرایند نظارت و پایش سازمان محیط زیست استان تهران
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
صرفه جویی انرژی در رایانش ابری
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی ایران
رایانش ابری موبایل
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
بررسی نقش رسانه های اجتماعی در بانکداری: فرصت ها ،چالش ها و گام های پیاده سازی بانکداری اجتماعی
سال 1396
ارائه شده در پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
اهمیت هوش تجاری و داده های کلان در مدیریت شباهت ها و تفاوت ها
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
بررسی عوامل موفقیت و شکست ERP در مدیریت سازمان ها
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
شناسایی و رتبه بندی عوامل وفاداری به برند بانک دی از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی
سال 1397
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی چالش های فرآیند جذب اعتبارات خارجی (فاینانس) و سرمایه گذاری خارجی بانک و بازمهندسی آن، مطالعه موردی: بانک کارآفرین
سال 1398
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
استفاده از سیستم پشتیبان تصمیم گیری (تصمیم یار) برای انتخاب روش های یادگیری ماشین در داده های بزرگ
سال 1400
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی مهندسی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات ایران
بررسی تاثیر استراتژیهای زنجیره تامین بر عملکرد سازمان
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی و مقایسه عوامل تاثیرگذار برای سرمایه گذاری در ICO۱ ها
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در حوزه گردشگری بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در حوزه گردشگری
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان

مقالات سیدحسین سیادت در ژورنال های داخلی

معماری نوین آینده: مدلی نوآور برای کسب وکار بر بستر یکپارچگی رایانش ابری و اینترنت اشیاء
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه تخصصی رشد فناوری
طراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم های مدیریت فرآیند کسب وکار
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
امکان سنجی استقرار آموزش الکترونیکی در مدارس متوسطه روستایی و عشایری استان لرستان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی
سنجش میزان آمادگی اجرای مدیریت دانش با توجه به عوامل کلیدی موفقیت
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
ارزیابی ماژولهای سیستم مدیریت دانش برای جاری سازی مدیریت دانش ۰/۲ در سازمان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
کاربرد راهکارهای برتر در بازمهندسی فرایند نظام پیشنهادها در شرکت بهره برداری متروی تهران
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
سید حسین سیادت ، آزاده سادات مظفری مهر; "ارائه چارچوبی برای سیستم مدیریت دانش در محیط رایانش ابری و وب 2.0 "; پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، سال سی و سوم شماره 4 (پیاپی 94، تابستان 1397)
سال 1397
سید حسین سیادت ، روح الله تولایی ، مریم فرهادی زینلانی; ارزیابی تاثیر هوش تجاری و زیرساخت انعطاف پذیرفناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن چابکی سازمانی; فصلنامه پژوهش های مدیریت در ایران، سال بیست و یکم شماره 4 (پیاپی 98، زمستان 1396)
سال 1396
سید حسین سیادت ، سجاد شکوهیار ، سید امیر حسین سخی جوارشک; "ارزیابی فاکتورهای موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین"; مجله جهانی رسانه - نسخه فارسی، پیاپی 21 (بهار و تابستان 1395)
سال 1395