دکتررضا کریمی | سیویلیکا

دکتررضا کریمی

دکتری تخصصی(PHD)مدیریت بازاریابی،استراتژیست بازاریابی،فروش وبرندینگ

معرفی

عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی


عضویت دکتررضا کریمی در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو انجمن علمی بازاریابی ایران
  • عضو انجمن بازاریابی آمریکا

مقالات دکتررضا کریمی در کنفرانس های داخلی

بررسی تاثیر ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده و محیط تجارت الکترونیک بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان تجهیزات پزشکی در استان تهران)
سال 1398
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
طراحی مدل یکپارچه پیشگیری از بروز فساد اداری برمبنای ارزش های اسلامی
سال 1399
ارائه شده در دومین جشنواره تالیفات برتر علوم انسانی اسلامی،جایزه ویژه علامه جعفری (رض)
طراحی مدل یکپارچه پیشگیری از بروز فساد اداری بر مبنای ارزش های اسلامی
سال 1399
ارائه شده در سومین همایش علوم انسانی (پیشرفت های نوین در عرصه علم و فراعلم)
تاثیر انقلاب صنعتی چهارم براکوسیستم بازاریابی و ظهور نسل پنجم بازاریابی
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
طراحی مدل ملی مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) برای شرکت های ایرانی
سال 1400
ارائه شده در هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

تالیفات دکتررضا کریمی

زنجیره تامین درانقلاب صنعتی4.0(انتشارات سازمان مدیریت صنعتی)
1398 - فارسی
یکپارچگی سازمانی،خطای فردی وساختارحقوقی جامعه(نشرآکادمیک)
1398 - فارسی

سوابق استادی دکتررضا کریمی

مربی مرکز تجارت جهانی(ITC)
1400
استاد تمام سازمان مدیریت صنعتی
1391

تحصیلات دکتررضا کریمی

دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی(PHD)
1398 - 1400
دکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار(DBA)
1395 - 1398

سوابق شغلی دکتررضا کریمی

سایر سوابق عضو کمیته علمی کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی
1399 - تاکنون
سایر سوابق مدیرمرکز ومدیرارشد بازاریابی(CMO)مرکزهمایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی
1385 - 1398

جوایز و افتخارات دکتررضا کریمی

پژوهشگر برتر(رتبه اول)در گروه بازاریابی وفروش چهادهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
1399