مقالات کنفرانسهای داخلی
- مدل سازی قابلیت های بازاریابی بین المللی جهت برتری رقابتی با محصولات برتر با فناوری پیشرفته ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (1400)
- بررسی اعتماد و جذب مشتری با استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار (1400)
تالیفات
- کتاب بازاریابی دیجیتال چگونه روی مسائل مهم تمرکز کنیم (نمای علم) - 1401 - فارسی
- کتاب رمز و راز بازاریابی مشارکتی (نمای علم) - 1400 - فارسی
- کتاب تسخیر بازاریابی دیجیتال (نمای علم) - 1400 - فارسی