فرشته غلامی | سیویلیکا

فرشته غلامی

معرفی

فارغ التحصیل دانشگاه دانشگاه علامه طباطبائی


مقالات فرشته غلامی در کنفرانس های داخلی

تعیین مولفه های ورودی سناریوی داخلی کسب و کار بر اساس اهداف کلان
سال 1391
ارائه شده در اولین همایش ملی آینده پژوهی
ارائه راهبردهای مناسب در مدیریت گردشگری جزیره هرمز با استفاده از تکنیک سوات
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت گردشگری ،طبیعت گردی و جغرافیا
نقش دولت در توسعه و ارتقای صنعت خودرو و قطعه سازی کشور کره جنوبی
سال 1396
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران
نگاهی نو به اصول و تغییرات مفهومی خط مشی صنعتی در قرن بیست و یکم
سال 1402
ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
غلامي، فرشته؛ عربي، عبدالحميد؛ مصطفي زاده، سوناز؛ قاسم پور فارساني، سالمه؛ انتظاري، راحله. "سناريوهاي حاشيه بازار خودرو ايران در سال 1400 با رويكرد GBN"، اولین کنفرانس دانشجویی انجمن علوم مدیریت ایران، تهران
سال 1400
كوشكي، محسن و غلامي، فرشته، "بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان پذیرش هتل های تهران"، همایش هتلداری نوین و توسعه گردشگری، تهران.
سال 1390
انصاري رناني، قاسم و غلامي، فرشته."ارائه مدلي مفهومي در رابطه با نقش ميانجي اعتبار مديريت ارشد در ارتباط بين بازاريابي داخلي و نتايج کارکنان "، اولين همايش بين‌المللي مديريت فرآيندهاي سازماني، تهران.
سال 1389

مقالات فرشته غلامی در ژورنال های داخلی

قابلیت حسگری بازار و استراتژی صادرات و تاثیر آنها بر بهبود عملکرد صادرات (مطالعه موردی: صادرکنندگان کاشی و سرامیک)
سال 1393
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی مورد مطالعه: صنعت خودرو ایران
سال 1391
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
شيرخدايي، ميثم؛ ناصحي فر، وحيد؛ غلامي، فرشته."دسته بندي ريسك هاي بين المللي موثر بر انتخاب شيوه ورود به بازارهاي خارجي: صنعت خودرو ايران". پژوهش هاي مديريت منابع انساني، تهران.
سال 1392
ناصحي فر، وحيد و غلامي، فرشته، "تأثير ريسك‌هاي بين‌‌المللي بر تصميم انتخاب شيوه ورود بر اساس مدلي جامع (مطالعه موردی: شركت ايران‌خودرو)، پژوهشنامه بررسي هاي بازرگاني، تهران.
سال 1391

تحصیلات فرشته غلامی

دکتری تخصصی مديريت دولتي - تطبيقي و توسعه
1394 - 1402
کارشناسی ارشد مديريت بازاريابي - بازرگاني بين الملل
1388 - 1391
کارشناسی آمار
1377 - 1381