یوسف محمدی فر | سیویلیکا

دکتر یوسف محمدی فر

استادیار دانشگاه رازی

معرفی

استان
کرمانشاه
شهر
کرمانشاه

سمتهای علمی و اجرایی یوسف محمدی فر در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله آموزش و مدیریت کارآفرینی (مدیر اجرایی)

سمتهای علمی و اجرایی یوسف محمدی فر در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه رازی (عضو هیات علمی)

مقالات بین المللی یوسف محمدی فر

"Developing a Paradigm Model for Resilience of Rural Entrepreneurial Businesses in Dealing With the COVID-19 Crisis; Application of Grounded Theory in Western of Iran", Frontiers Media SA, (2022), Vol 10, No :
"The Necessities and Consequences of City Branding and Emphasizing the Economy of Urban Tourism", CMV Verlag, (2018), Vol 6, No 21: 51-65

مقالات یوسف محمدی فر در کنفرانس های داخلی

بررسی پراکندگی واحدهای نانوایی در سطح شهر کرمانشاه و ارائه الگوی مناسب مکانی با استفاده از GIS
سال 1387
ارائه شده در همایش ژئوماتیک 87 و چهارمین همایش یکسان سازی نامهای جغرافیایی
چگونه از رنگ ها در تبلیغات بانکی استفاده کنیم مطالعه موردی رنگ سبز وسپرده قرض الحسنه
سال 1388
ارائه شده در اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
ضرورت ها و پیامدهای برندآفرینی شهری و اثرات آن بر جذب گردشگر با تأکید بر نقش رضایت شهروندان ساکن
سال 1395
ارائه شده در همایش بین المللی اقتصاد شهری
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی شرکت و تعهد سازمانی موردمطالعه: سازمانهای دولتی استان کرمانشاه
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
استراتژی های موضع یابی در برندسازی شهرها
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
شناسایی عوامل موثر بر رفع موانع صادراتی محصولات خاص تولیدی استان کرمانشاه از طریق برندسازی (مورد مطالعه: نان برنجی کرمانشاه)
سال 1397
ارائه شده در همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه
بررسی تاثیر برندسازی بر توسعه صادرات محصولات خاص استان کرمانشاه
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
استراتژی بازاریابی خدمات اینترنت بانک براساس درک کیفیت خدمات
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
تولید ابری: دیدگاه عوامل انسانی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
واکنش مشتریان در برابر خدمات هتلداری (مورد مطالعه :هتل های شهر کرمانشاه)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی نقش میانجی تفکر استراتژیک در تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی و ارزیابی ارتباط منافع پولی درک شده و ویژگی های تبلیغات در رسانه های اجتماعی، با هدف خرید مصرف کنندگان فروشگاه اتکا (نمونه مطالعاتی: شهر تهران با میانجی گری امید به عملکرد)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
مطالعه عملکرد کسب و کار متاثر از هوشمند سازی بازار یابی (مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت مشتری در شرکت های پخش مواد غذایی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر بازاریابی بلند مدت وتفاوت میان بازاریابی و فروش و برمشتریان با ارزش بازار
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی نقش مشارکت انجمن های توسعه صادرات بر عدم اطمینان از عملکرد صادرات
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر شناخت قابلیتهای بازاریابی بر عملکردهای سازمانی وتوسعه کسب وکارهای کوچک ومتوسط
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
طراحی مدل تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان بانک مهر کرمانشاه
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در سازمان
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
مطالعه تاثیراستراتژی بازاریابی هوشمند بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
بررسی تاثیر شناخت قابلیتهای بازاریابی بر عملکردهای سازمانی وتوسعه کسب وکارهای کوچک ومتوسط
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد

مقالات یوسف محمدی فر در ژورنال های داخلی

موانع و راهکارهای کاربست یافته های تحقیقاتی علوم انسانی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی
اعتماد به سازمان های دولتی و سطح رضایت مندی شهروندان: مطالعه موردی دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران
ضرورت ها و پیامدهای برندیابی برای شهرهای کشور با تاکید بر حوزه اقتصاد گردشگری شهری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری
مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه ی داده بنیاد
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت برند
میزان انطباق عملکرد دریافتی از رفتار کارکنان و انتظارات مراجعین از سازمان های دولتی
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
میزان انطباق عملکرد دریافتی از رفتار کارکنان و انتظارات مراجعین از سازمان های دولتی
سال 1394
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
بازار یابی بیمه های مسیولیت و بررسی مهم ترین عوامل در فروش این نوع بیمه ها
سال 1381
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
تاثیر رنگ بر ارزش روانی ادراک شده کیفیت خودرو
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات در دنیای رنگ
طراحی مدل بومی مدیریت بحران سوانح گسترده طبیعی (موردمطالعه: زلزله کرمانشاه)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران
مدل‌سازی و تحلیل راهبردی اکوسیستم کارآفرینی فراگیر شهری با رویکرد نظریه بازی‌ها (مورد مطالعه: شهر کرمانشاه)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
مطالعه و تبیین نقش چالش‌های فناورانه در فرایند رکود بنگاه‌های‌ صنعتی؛ رویکرد آمیخته اکتشافی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه کارافن
رویکردی میانرشتهای به رفتارخرید مصرفکنندگان در شرایط بحران: با تاکید بر بحران کوویدـ۱۹
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی
طراحی چهارچوب چندسطحی برای اجرای موفق بازاریابی سبز در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی
سال 1400
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
مفهوم پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر نوآوری استراتژیک بر عملکرد نوآورانه با نقش تعدیل گر محیط تجاری (موردمطالعه: شرکت های کوچک و متوسط کرمانشاه)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه کارافن
پیشایندهای توسعه رفتار مصرف هوشمندانه"
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
عوامل موثر بر ناکارآمدی مدیریت سرمایه انسانی و راهکارهایی برای رفع آن (موردمطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
طراحی و تدوین مدل بازاحیای بنگاه های صنعتی راکد (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)
سال 1398
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت صنعتی
بررسی متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت ارباب رجوع از سازمان های دولتی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
مدلی برای توسعه صنعت بوم گردی در ایران با تاکید بر فناوری اطلاعات
سال 1400
ارائه شده در مجله جغرافیا و پایداری محیط
تدوین مولفه های اصلی رکود بنگاه های صنعتی غذایی و دارویی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت صنعتی
مفهوم پردازی عوامل تاثیرگذار بر گرایش دانش آموختگان آموزش عالی به کارآفرینی با روش فراترکیب
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه اکتشاف و پردازش هوشمند دانش
مفهوم پردازی چالش های کسب وکارهای خانگی در روستاهای استان کرمانشاه
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های روستایی
شناسایی و اولویت بندی عوامل فرهنگی موثر بر تحقق اقتصاد دانش بنیان در استان کرمانشاه
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه اقتصاد و توسعه منطقه ای
مفهوم پردازی مدل رفتار مصرف کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-۱۹)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)
سال 1401
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر بازاریابی سیاسی برافزایش مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی
کیفیت خدمات دریافتی از دانشگاه رازی و اثر آن بر سطح رضایت مندی دانشجویان
سال 1398
ارائه شده در مجله آموزش عالی ایران
مدیریت توسعه پایدار شهر کرمانشاه؛ رهیافت اقتصاد سیاسی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل
پیامدهای برندیابی ملی برای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ابعاد سیاسی و اقتصادی
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات اقتصاد سیاسی بین الملل
ریشه های پیدایش بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی: مطالعه ی استان کرمانشاه
سال 1402
ارائه شده در مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی
مدل خلق ارزش از کلان داده در بازاریابی؛ رویکردی فراترکیب
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه مدیریت تبلیغات و فروش
مفهوم پردازی چالش های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط
سال 1402
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
ارائه مدلی پارادایمیک برای توسعه آموزش کارآفرینی در دانشگاه های نسل سوم؛ کاربست نظریه بنیانی
سال 1402
ارائه شده در مجله آموزش و مدیریت کارآفرینی

طرح های پژوهشی یوسف محمدی فر

ارایه راهکارهایی جهت افزایش فروش بیمه های مسیولیت
سال 1378
ارائه شده در پژوهشکده بیمه