مهرداد بهزادنیا | سیویلیکا

دکتر مهرداد بهزادنیا

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و علاقه مند به حوزه بازاریابی


مقالات مهرداد بهزادنیا در کنفرانس های داخلی

بررسی نقش تفکر استراتژیک در ایجاد مدل تعالی سازمانی با نقش تعدیل کننده فراموشی سازمانی در شرکت توزیع برق استان اصفهان
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر شخصیت مدیر بر انگیزه کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی (شرکت پخش البرز)
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
تاثیر دانش صاحب فناوری اطلاعات بر استفاده، همترازی استراتژیک و کسب و کار در کارآفرینی جوانان استان قم
سال 1400
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
ارزیابی تاثیر سبک رهبری بر تعهد سازمانی با تاکید بر تاثیر تعدیلگر بلوغ کارکنان در شرکت سایپا سیتروئن
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
تاثیر رفتارهای غیر اخلاقی مصرف کننده بر نگرش های اجتماعی با نقش میانجی تصمیم گیری فردی
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
نقش راهبرد تجارت دیجیتال بر عملکرد مالی با نقش تعدیلگر راهبرد پایداری
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
بررسی و ارزیابی تاثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد SCRM مطالعه موردی »مجموعه فروشگاه های ساربوک کاشان«
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
نقش شیوه های بازاریابی الکترونیکی بر قصد پذیرش بانکداری از راه دور با نقش میانجی اعتماد و تعدیل گر مشارکت مصرف کننده
سال 1401
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر وفاداری مشتریان با تاکید بر تصویر برند، رضایت و اعتماد مشتری
سال 1401
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تاثیر علائم مرتبط با توصیه کننده و محصول بر اجبار به خرید ناگهانی با نقش میانجی اعتماد و علاقه به محصول در شبکه های اجتماعی
سال 1401
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
ارزیابی تاثیر نوستالوژی و تغییرات برند بر پاسخ های مصرف کننده به برند در شرکت های فرش ماشینی کاشان
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
ارزیابی عوامل موثر بر توسعه خدمات مالی با استفاده از فنآوری نوین مالی در صنعت بانکداری ایران
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
ارزیابی تاثیر استراتژی فروش کلان سازگار فروشنده برعملکرد و رضایت شغلی در شرکت سایپا سیتروئن
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی و قابلیت بازاریابی بر بهبود ارزش مشتری وعملکرد برند با نقش میانجی گری برند در شرکت سایپا
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
ارزیابی تاثیر آگاهی های زیست محیطی و اهداف بازیافت بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان مواد غذایی شرکت دامداران
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
نقش کیفیت درک شده بر قصد استفاده مداوم مشتریان با توجه به میانجی های بازده درک شده، رضایت مشتری و ارزش درک شده
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر قابلیت تحلیل کسب و کار بر عملکرد سازمانی از طریق کیفیت اطلاعات و قابلیت نوآوری در زمان شیوع کووید ۱۹
سال 1402
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری

مقالات مهرداد بهزادنیا در ژورنال های داخلی

ارتباط مدیریت راهبردی منابع انسانی با عملکرد شغلی: نقش میانجیگری جو اخلاقی
سال 1399
ارائه شده در مجله مدیریت فرهنگ سازمانی

سوابق استادی مهرداد بهزادنیا

مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
1400

تحصیلات مهرداد بهزادنیا

دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی
1400