مهدی نداف | سیویلیکا

دکتر مهدی نداف

دانشیار گروه مدیریت، دانشگاه شهید چمران اهواز

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی مهدی نداف در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • مجله مطالعات روان شناسی صنعتی و سازمانی (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی مهدی نداف در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • ششمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری (دبیر علمی)
  • دانشگاه شهید چمران اهواز (عضو هیات علمی)

مقالات مهدی نداف در کنفرانس های داخلی

بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل EUCS مورد مطالعه: شعب بانک ملی در شهر اهواز
سال 1391
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
تجزیه و تحلیل شبکه غیررسمی درون سازمان(مطالعه موردی: شرکت آویسا لوله)
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی رابطه میان بازارگرایی و نوآوری سازمانی در شرکتهای ارایه کننده خدمات IT در اهواز
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
بررسی رابطه بین ویژگی های روانشناختی و اقدامات سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1394
ارائه شده در همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر تعهدحرفهای و تعهدسازمانی بر بهرهوری کارشناسان مالیاتی اداره کل امورمالیاتی استان خوزستان
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
بررسی نقش رفتارهای مالی در موفقیت تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای کلان شهر اهواز)
سال 1394
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر عوامل پذیرش فناوری بر رضایت کاربران از خدمات دولت الکترونیک
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
بررسی تاثیر عوامل رفتاری و نگرشی سرمایهگذار بر رضایت از سرمایهگذاری و تصمیم به سرمایهگذاری مجدد مورد مطالعه : سرمایهگذاران زمین و مسکن کلانشهر اهواز
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی عمران، معماری و توسعه اقتصاد شهری
بررسی رابطه عوامل روانشناختی و رفتاری با پتانسیل کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه های کلان شهر اهواز)
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
بررسی پیام های تبلیغاتی محیطی در شهر اهواز با نگاهی به انگاره های دینی
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران
بررسی رابطه میان قابلیت یادگیری سازمانی نوآوری سازمانی و نوآوری بازاریابی بامزیت رقابتی پایدار موردمطالعه: بنگاه های اقتصادی استان خوزستان
سال 1395
ارائه شده در نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
تأثیر معیارهای غیرمالی ارزیابی بر عملکرد کارکنان
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
بررسی تأثیر ویژگیهای انگیزشی شغل بر عملکرد فردی با نقش میانجی خودکارآمدی فردی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی رابطه نگرش به یادگیری و تسهیم با رفتارتسهیم دانش در صنعت بانکداری و مالی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگر رضایت در صنعت بانکداری
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر جو سازمانی مثبت بر از خود بیگانگی شغلی با نقش میانجی قلدری در محل کار (مورد مطالعه: شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت با نقش میانجی کیفیت رابطه
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی با خرید تکانشی و رفتار خرید تنوع طلبانه مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر اهواز
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21
بررسی رابطه کیفیت ادراکی خدمات با رفتار وفادارانه به برند با توجه به نقش واسطه اعتبار ادراکی تبلیغات (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای خصوصی تجاری برتر کلانشهر اهواز)
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
بررسی هوش هیجانی و رابطه آن با مقاومت کارکنان در مقابل تغییرات سازمانی
سال 1396
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
بررسی عوامل موثر بر صادرات خدمات مالی و اعتباری در شرایط اقتصاد مقاومتی در ایران
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه میان آموزش و تناسب شخص شغل با عملکرد شغلی
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی بر خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ اهواز)
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی پایداری کسب و کار
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید الکترونیکی مشتریان در زمینه استفاده از خدمات اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت کلانشهر اهواز)
سال 1395
ارائه شده در اولین همایش ملی پایداری کسب و کار
بررسی پیشایندها پیامدهای کیفیت رابطه کارمند-مشتری در خدمات بانکی اعتباری
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر سازگاری ارزشی فرد سازمان با واسطه حمایت سازمانی ادراکی رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد شغلی
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
شناسایی، ارزیابی رتبه بندی عوامل موثر بر صادرات خدمات مالی اعتباری به کشورهای منطقه از دیدگاه کارشناسان خبرگان مرتبط(یک رویکرد فازی)
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی نقش میانجی وضوح نقش در رابطه بین معیارهای ارزیابی عملکرد عملکرد کارکنان
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
تاثیر فضای فیزیکی اداره بر عملکرد کاری کارکنان سازمان تامین اجتماعی
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
نقش واسطه انگیزاننده های درونی بیرونی در تاثیر سهولت استفاده ادراک شده بر تمایل به استفاده از شبکه های اجتماعی
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
تبیین تاثیر شایستگیهای مدیریتی و دلبستگی شغلی بر هویت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد سازمانی
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
شناسایی اجزای مدل کسب وکار الکترونیکی در صنعت گردشگری و کاربرد آن در ایران
سال 1398
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت علم در خدمت توسعه
نقش آمیخته های بازاریابی در بهبود رفتار بهره گیری از خدمات مراجعین به واحدهای دیابت:1395 (مورد مطالعه: واحدهای دیابت مراکز جامع سلامت اهواز- ایران)
سال 1397
ارائه شده در پنجمین همایش پژوهشی سالیانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
بررسی نقش عوامل نهادی در کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (شواهدی از دانشجویان مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر حمایت خانواده و حمایت دانشگاه بر خلاقیت ادراکی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های اهواز)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی طبق نظریه UTAUT2
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
آزمون مدل سرمایه کارآفرینانه سازمانی
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر اخلاق گرایی ادراکی برند خدمات بر ارزش ویژه برند از طریق نقش واسطه تصویر برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک های برتر شهر اهواز)
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد شغلی فروشنده با تحلیل نقش میانجی مهارت های ارتباطی فروشنده
سال 1399
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
بررسی نقش حمایت خانواده و حمایت دانشگاه در خلاقیت ادراکی و اثر این متغیر بر قصد کار آفرینی با واسطه متغیرهای نگرشی و انگیزشی ( مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاههای اهواز)
سال 1400
ارائه شده در دومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی پایداری کسب و کار
بررسی رابطه مداخله منابع انسانی بر تاب آوری در میان مدیران زن
سال 1401
ارائه شده در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پایداری کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: کسب وکارهای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در استان خوزستان
سال 1401
ارائه شده در سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی با واسطه عدالت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه: کارکنان شرکت پتروشیمی رازی ماهشهر)
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد با رویکرد نگاهی به آینده

مقالات مهدی نداف در ژورنال های داخلی

نقش ویژگی های روان شناختی در رفتار سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران
سال 1394
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روانشناختی در مدیریت
مدل سازی ساختاری از تاثیر سکوت سازمانی و قلدری در تمایل کارکنان به جابه جایی (مورد مطالعه: منتخبی از سازمان های دولتی در کلان شهر اهواز)
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روانشناختی در مدیریت
الگوی چند سطحی پیشایندها و پیامدهای خودکارآمدی کارکنان
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
بررسی تاثیر قابلیت های شرکت و ارزش های مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی شهرک های صنعتی استان بوشهر)
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تبیین رفتار نیروهای جهانی شدن بر سیاست گذاری بازرگانی خارجی ایران
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
الگوی چند سطحی پیشایندها و پیامدهای خودکارآمدی کارکنان
سال 1396
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
واکاوی عوامل موثر بر رفتار استفاده مصرف کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از تکنولوژی۲ (UTAUT۲‎)؛ مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه دیجی کالا در استان خوزستان
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تبادل اجتماعی سازمان و رفتار کاری نوآورانه: تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
تاثیر معیارهای مالی و غیرمالی ارزیابی عملکرد بر انگیزش کارکنان برای مشارکت در تعیین هدف و عملکرد شغلی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه چشم انداز مدیریت دولتی
بررسی پویایی های گروهی موثر بر تعارض کار-خانواده و تاثیر آن بر تنیدگی شغلی و قصد جابجایی (مورد مطالعه: کارکنان شرکت آبفای کلانشهر اهواز)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر سلامت روانی کارکنان از طریق بخشودگی میان فردی (مورد مطالعه: شرکت نورد و لوله اهواز)
سال 1396
ارائه شده در پژوهش نامه مدیریت تحول
تاثیر ادراک از معیارهای مالی و غیرمالی ارزیابی عملکرد بر انگیزش و پیامدهای رفتاری کارکنان اداره آب و فاضلاب اهواز
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
طراحی مدل بومی شناخت، سنجش و آسیب شناسی فرهنگ بهره وری (مطالعه ای در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بهره وری
ارائه الگویی برای تبیین چالش های جهانی شدن
سال 1392
ارائه شده در دوماهنامه بررسی های بازرگانی
شناسایی عوامل کلیدی توسعه فناوری بخش غیردولتی در ایران
سال 1389
ارائه شده در پژوهشنامه بازرگانی
تبیین تاثیر اعتماد و سلامت سازمانی بر مقاومت کارکنان در برابر تغییر در سازمان های دولتی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری اهواز)
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
شناسایی و اولویت بندی ویژگی های شخصیتی زنان کارآفرین استان خوزستان با تکنیک تحلیل محتوای کیفی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اجتماعی - روانشناختی زنان
مدل سازی تاثیر اکوسیستم کارآفرینی بر قصد کارآفرینی : نقش میانجی خودکارآمدی، اشتیاق و هوشیاری کارآفرینی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه انجمن علوم مدیریت ایران
بررسی نقش رفتارهای روابط عمومی در عملکرد روابط عمومی و اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک های استان خوزستان)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه توسعه اجتماعی
بررسی نگرش های شغلی کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند و ارایه راهکارهایی برای بهبود آن ها: یک مطالعه کیفی
سال 1400
ارائه شده در مجله مطالعات روان شناسی صنعتی و سازمانی
تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی (اکتشاف و بهره برداری) در تاثیر رهبری تحول گرا بر هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب)
سال 1399
ارائه شده در ماهنامه اکتشاف و تولید نفت و گاز
تاثیر حمایت ادراکی دانشگاه و اشتیاق کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان: نقش تعدیلگری نیاز به خودمختاری
سال 1402
ارائه شده در مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی
تاثیر زبان انگیزشی رهبر بر پیش فعالی کارکنان در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا
سال 1400
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
ارایه چارچوب بومی معماری فرهنگ بهره وری در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
سال 1397
ارائه شده در مجله مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی
بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تاثیر شخصی سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر جهانی شدن بر سیستم خط مشی گذاری تجاری جمهوری اسلامی ایران
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تبیین رابطه فشار کاری و عدالت ادراکی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان ناجا (مورد مطالعه:کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان)
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه علمی منابع انسانی ناجا