عظیم زارعی | سیویلیکا

دکتر عظیم زارعی

استاد گروه آموزشی مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد،مدیریت و علوم اداری، دانشگاه سمنان

معرفی

استان
سمنان
شهر
سمنان

سمتهای علمی و اجرایی عظیم زارعی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه بازاریابی خدمات عمومی (سردبیر)

سمتهای علمی و اجرایی عظیم زارعی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • اولین همایش تخصصی فرهنگ سازی و آموزش در ایمنی و اقدامات تامینی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)
  • دانشگاه سمنان (عضو هیات علمی)

مقالات عظیم زارعی در کنفرانس های داخلی

بهینه سازی شبیه سازی در خطوط تولید با استفاده از SA
سال 1384
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی صنایع
ارائه یک متدولوژی برای شبیه سازی ارتباطات بین سازمانی دستگاه های دولت
سال 1383
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع
تعیین ظرفیت انبارهای میانگیر در خطوط تولید با استفاده از Simulated Annealing
سال 1383
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع
کاهش فشارهای عصبی در محیط کاری کارکنان
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش کشوری دانشجویی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
تاثیر ارزش ویژه نام تجاری بر گرایش به خرید و ترجیح نام تجاری مشتریان
سال 1389
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بررسی و طراحی مدل ملی- منطقه ای توسعه اکوتوریسم در ایران
سال 1390
ارائه شده در همایش گردشگری و توسعه پایدار
تبیین مفهوم و جایگاه مدیریت زنجیره تأمین گردشگری (TSCM) در توسعه صنعت گردشگری
سال 1390
ارائه شده در همایش گردشگری و توسعه پایدار
طراحی مفهومی یک سیستم پشتیبان تصمیم برای بخش دولت
سال 1382
ارائه شده در پنجمین کنفرانس سراسری سیستم های هوشمند
بررسی نقش ریسک و اعتماد در گرایش به بانکداری موبایل
سال 1389
ارائه شده در کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه
بکار‌گیری و مقایسه روشهای AHP, TOPSIS, ELECTRE در انتقال تکنولوژی تولید ترانسفورماتورهای خشک رزینی
سال 1386
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات ایران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کارایی در بانکداری با استفاده از تکنیک MADM مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد
سال 1392
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
Investigation of the Relationship between Integrated Product Development Process and Customer Satisfaction
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
بررسی رابطه بین تسهیم دانش فرآیند توسعه یکپارچه محصول جدیدباموفقیت توسعه محصول جدید
سال 1392
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
مطالعه وضعیت مدیریت دانش براساس مدل نوناکا و تاکوچی در شرکت ملی حفاری ایران و راه کارهایی جهت پیاده سازی
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
فرهنگ سازمانی کارآفرینانه و نقش بکارگیری تجارت الکترونیک در بهبود آن(مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران)
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی اثر بازاریابی درونی و رفتارهای شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات داخلی. مطالعه پیمایشی دانشگاه فردوسی مشهد
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
بررسی نقش بازاریابی چریکی و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: بیمه ایران شهرستان ایلام)
سال 1394
ارائه شده در نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات
ارائه مدل کارآمد برای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
تجزیه و تحلیل نقش زیرساختها و مشتری محوری در افزایش کیفیت اطلاعات مشتریان در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت صنعتی عقاب افشان)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
شناسایی نیازهای مشتریان خدمات بانکی با بهره گیری از مدل گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: مشتریان بانک شهر شهرستان سمنان)
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
ارزیابی شاخص ها و انتظارات فرهنگی، زیستی، اجتماعی و اقتصادی شرکت ذوب آهن براساس مدل EFQM ازدیدگاه جامعه آماری آگاه
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
ارائه مدل به منظور بررسی رابزه بازار محوری و مدیریت دانش با عملکرد سازمان(مورد مطالعه:هتل های 5 ستاره مشهد)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی تأثیر هوش سازمانی بر آینده نگری مدیران (مطالعه موردی: دانشگاه مازندران)
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی دربانک کشاورزی مطالعه ی روسای شعب استان سمنان
سال 1392
ارائه شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش
استراتژی های خلق ارزش در بازارهای B2B
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
تاثیر چابکی سازمانی بر کسب مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهرستان سمنان)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی اثر مدیریت ریسک بر عملکرد سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری و مدیریت
The factors affecting brand love and its consequences in hospital servicesector
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی دربازار ایران
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
عوامل موثر بر فرار مالیاتی تبعیین و تعیین آن با مدل تصمیم گیری چند معیاره
سال 1388
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیق در عملیات ایران
توزیع و انتشار اقتصادی بار بین نیروگاه ها با استفاده از شبکه های عصبی
سال 1388
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی انجمن تحقیق در عملیات ایران
تبیین اثر ادراک از کیفیت خدمات و اعتماد به بانک بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درک شده
سال 1397
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
بررسی تاثیر کیفیت وب سایت و کیفیت ارتباط بر قصد خرید با تاکید بر نقش واسطه ای ارزش سودگرایانه و ارزش اجتماعی ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا)
سال 1396
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سنجش قصد خرید مصرف کنندگان از طریق تبیین جامعه شناختی آمیخته بازاریابی سبز با اثر تعدیل گری شخصیت مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی مانیزان در شهر کرمانشاه)
سال 1398
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت کسب و کار و بازرگانی
بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت زنجیره تامین پایدار با استفاده روش سیستم استنتاج فازی
سال 1398
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی محاسبات نرم
مدلسازی و شبیه سازی الگوی رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار با رویکرد دینامیک سیستم
سال 1398
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
ارائه مدل برای افزایش چابکی در پایداری زنجیره تامین با استفاده از تحلیل دینامیک
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
واکاوی روش تحقیق تصویربرداری: روش ها و تحلیل تصاویر
سال 1401
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
بررسی و شناسایی عوامل موثر برآموزش کارکنان در سازمانهای پروژه محور و تاثیر آن بر اثربخشی سازمان (مورد مطالعه : در شرکت مهندسی و ساخت بویلر مپنا)
سال 1401
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

مقالات عظیم زارعی در ژورنال های داخلی

ANALYSIS THE EFFECT OF PERCEPTION OF SERVICE QUALITY AND TRUST IN BANK ON ATTRACTING AND KEEPING KEY CUSTOMERS: MODERATING ROLE OF PERCEIVED VALUE
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه بین المللی مدیریت و آینده نگاری
بررسی نقش هوش سازمانی و یادگیری سازمانی در تبیین رابطه بین مدیریت دانش و نوآوری سازمانی
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
عوامل موثر بر واکنش های رفتاری بازدیدکنندگان از مقصدهای گردشگری
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
تعیین وزن شاخص های ارزیابی عملکرد ورتبه بندی موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی استانهای غرب کشور
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
بررسی تاثیر بازاریابی چریکی و مسیولیت های اجتماعی شرکت های بیمه بر وفاداری مشتریان با تاکید بر مزیت های کارکردی برند و قابلیت اعتبار
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
نقش رفتار کارآفرینی گرایی صادراتی در ارتقای عملکرد صادراتی بنگاه ها با تبیین نقش میانجی کسب مزیت رقابتی
سال 1395
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
ارائه مدل پیش بینی کننده بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشه های سبک زندگی (با تاکید بر چشمه های آبگرم رامسر)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
عوامل تاثیرگذار بر برندسازی اسلامی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت اسلامی
نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی
کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل های شهر مشهد)
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
نقش کارکردهای مدیریت منابع انسانی بر اکوسیستم بازاریابی بین المللی
سال 1396
ارائه شده در پژوهش های مدیریت منابع انسانی
بررسی تاثیر موقعیت رفتار مصرف کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی گری ارزش ادراک شده و پاسخ های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان روغن لادن در شهر تهران)
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
واکاوی نقش ابعاد سرمایه اجتماعی بر توسعه محصول جدید: با تاکید بر نقش میانجی گرایش کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی
تاثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای
سال 1398
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
تاثیر عملکرد برند بر رقابت پذیری برند با تبیین نقش فرصت طلبی فناورانه
سال 1396
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
ارائه الگوی برندسازی ملی در حوزه نخبگان و استعدادهای برتر با رویکرد تئوری داده بنیاد
سال 1398
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
ارائه و سنجش رفتار معنوی در سازمان های رسانه ای خبری مجازی کشور
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
مقایسه مدیریت دانش و تکنولوژی اطلاعات در بین زنان و مردان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه روان شناسی فرهنگی زن
نقش بازی وارسازی به عنوان استراتژی خلق رشد در مدل پذیرش نوآوری تحول آفرین در نرم افزارهای کاربردی پرداخت موبایلی (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه گیلان)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت توسعه فناوری
شناسایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت میزبانی بین المللی ایران
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر ارزش ویژه برند
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
معماری فرآیند توسعه و حمایت از اجتماع نخبگانی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
طراحی شبکه مضامین برند حلال در صنعت گردشگری درمانی
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری
اکوسیستم بازاریابی بین المللی
سال 1398
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
شناسایی قابلیت های بازاریابی برون گرای موثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیل گری ساختار مشتری بنیاد
سال 1395
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی
سال 1390
ارائه شده در مجله تحقیقات بازاریابی نوین
بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی سیاسی و رسانه های اجتماعی بر انتخاب کاندید در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی
سال 1395
ارائه شده در پژوهشنامه علوم سیاسی
طراحی و رتبه بندی شیوه های استعدادیابی در مراکز نخبگانی نیروهای مسلح
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی
Factors Influencing Growth or Decline of Brand Performance in the Healthcare Industry: a case study in Shiraz hospitals
سال 1397
ارائه شده در مجله بهداشت و توسعه
طراحی زنجیره ارزش آفرین پایدار با استفاده از نوآوری بسته بندی؛ تبیین قابلیت دو سو توانی
سال 1399
ارائه شده در پژوهشهای مدیریت عمومی
بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی
آسیب شناسی نظام مدیریت مراکز دیسپاچینگ: روش شناسی سیستم های نرم
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های سیاستگذاری و برنامه ریزی انرژی
موانع موثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه مطالعات رفتار مصرف کننده
طراحی الگوی چابکی استراتژیک در رابطه با رونق پایدار تولید بر مبنای نظریه پردازی داده بنیاد (مورد مطالعه: صنایع خودروسازی)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
طراحی فضای داخلی فروشگاه ها بر اساس شبیه سازی الگوی حرکتی افراد
سال 1399
ارائه شده در دوفصلنامه کاوش های مدیریت بازرگانی
طراحی چارچوب مفهومی برندسازی اسلامی برای ورود به بازارهای جهانی در صنایع جمهوری اسلامی ایران
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی راهبرد اجتماعی فرهنگی
تاملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد
سال 1400
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکت های استارت آپی
سال 1399
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی
سال 1398
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
شناسایی استراتژی های کلیدی تولید محصول زیتون ایران و الزامات فنی پیاده سازی آنها با رویکرد تولید در کلاس جهانی
سال 1396
ارائه شده در دوفصلنامه راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی
ارائه الگوی افول برند در صنعت مواد غذایی
سال 1397
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر نوآوری بازاریابی بر رقابتپذیری برند با تبیین نقش
سال 1396
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تاکید بر نقش کارآفرینی سازمانی
سال 1394
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
اثر تبلیغات توصیه ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه)
سال 1391
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تحلیلی تاریخی برعلل شکست در پروژه های توسعه صنعت نفت
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
ارائه یک رویکرد نوین برای ارزیابی استراتژی های سازمان
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متن کاوی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تاملی بر پیشایندهای تابآوری در برابر اطلاعات منفی در بین مصرف کنندگان کالاهای دیجیتال
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی مدل های ذهنی مدیران شرکت های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه کاوی: مدیران شرکت های لبنی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
شناسایی و اولویتبندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دوره عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان قم)
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف کنندگان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه مدیریت بازرگانی
تبیین اثر موقعیت یابی محصول بر عملکرد شرکت
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه فرآیند مدیریت و توسعه
The Effect of Information Technology on Knowledge Management by Empowerment Mediating in National Iranian Drilling Company
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
Study of Information and Communication Technology Effect on Entrepreneurship in small and Medium Enterprises (Survey on Small and Medium Enterprises of Semnan Industrial Park)
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
بررسی و تحلیل تاثیر عوامل نوآوری باز بر استراتژی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری منطقه یک تهران)
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی
تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد مشتری با تاکید بر نقش هوش تجاری
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهشنامه بیمه
شناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی
شناسایی و اولویت بندی مهم ترین موانع فرهنگی گردشگری اجتماع محور در ایران
سال 1401
ارائه شده در مجله جغرافیا و برنامه ریزی محیطی
شناسایی و رتبه بندی پیشایندهای توسعه برند کارفرمایی با استفاده از روش کیو (نمونه کاوی: دانشگاه های دفاعی)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه مطالعات منابع انسانی
نوع شناسی استراتژی های هک رشد در چارچوب قیف بازاریابی هک رشد
سال 1400
ارائه شده در مجله ایرانی مطالعات مدیریت
گردشگری و اطلاع رسانی پزشکی مبتنی بر وب: یک رویکرد نتنوگرافی (مورد مطالعه: پلتفرم گردشگری پزشکی آریا مدتور)
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اطلاع رسانی پزشکی نوین
Halal Brand Is an Effective Solution for the Development of Medical Tourism: A Case Study of Hospital Hotel
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه سلامت ،معنویت و اخلاق پزشکی