سیدهاشم گلستانی | سیویلیکا

دکتر سیدهاشم گلستانی

استاد تمام و عضو هیئت علمی گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان (خوراسگان)

معرفی

استان
اصفهان
شهر
اصفهان

سمتهای علمی و اجرایی سیدهاشم گلستانی در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

  • فصلنامه بنیان های حکمی - فلسفی هنر ایرانی (هیات تحریریه)
  • فصلنامه رویکرد فلسفه در مدارس و سازمان ها (هیات تحریریه)

سمتهای علمی و اجرایی سیدهاشم گلستانی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) (عضو هیات علمی)

مقالات سیدهاشم گلستانی در کنفرانس های داخلی

عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی زنان و دختران دانشجو از دیدگاه دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در سالهای 87و88
سال 1389
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی،TRIZ ومهندسی ومدیریت نوآوری ایران
نقش علوم انسانی و رشته های آن در ارتقاء فرهنگی و اجتماعی جامعه
سال 1385
ارائه شده در کنگره ملی علوم انسانی
بررسی مبانی فلسفی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران بر اساس مؤلفه های تعلیم و تربیت چندفرهنگی
سال 1392
ارائه شده در همایش ملی آموزش و پرورش چند فرهنگی
نقش وراثت در شخصیت آدمی از دیدگاه چند دانشمند ایرانی
سال 1387
ارائه شده در چهارمین و پنجمین همایش تازه های تعلیم و تربیت
تحلیلی چند بر زیبایی و نقد هنر موسیقی
سال 1387
ارائه شده در چهارمین و پنجمین همایش تازه های تعلیم و تربیت

مقالات سیدهاشم گلستانی در ژورنال های داخلی

ارزیابی مرکز کار آفرینی دانشگاه اصفهان
سال 1385
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
تاثیر آموزش روش های تربیتی براساس دیدگاه خواجه نصیرالدین طوسی بر تغییر نگرش مادران در تربیت فرزندان
سال 1386
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
غزالی و اخلاق فضیلت دینی
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
نیاز سنجی توسعه ی فضاهای فرهنگی شهر نجف آباد
سال 1389
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
تحلیل معرفت عقلانی مطرح شده در آیات قرآن کریم بر اساس تفسیرالمیزان و دلالتهای آن براهداف برنامه های درسی تربیت دینی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
رابطه عوامل فرهنگی موثر بر اخلاق شهروندی در شهر شاهین شهر
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اخلاق کاربردی
Comparing Comenius´ educational thoughts with the document of the fundamental educational transformation of Iran
سال 1397
ارائه شده در مجله تجارب تعلیم و تربیت
واکاوای روش شناسی از منظر صدرالمتالهین و تبیین دلالتهای آن برای برنامه ی درسی
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
دلالت های تربیت اخلاقی معنا شناسی باید از منظر کانت و متکلمان عدلیه
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
نقد و بررسی دیدگاه صدرا برای رفع تناقض از کلام سهروردی در مسئله اعتباریت
سال 1395
ارائه شده در دوفصلنامه متافیزیک
شناسایی مولفه های شناختی سرمایه اجتماعی از دیدگاه امام خمینی(ره)
سال 1397
ارائه شده در دوفصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی
تحلیل دیدگاه ناصرخسرو پیرامون دو مفهوم عقل و دین
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی
تطبیق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران با اندیشه های تربیتی خواجه نصیرالدین طوسی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
بررسی مبانی انسان شناسی تربیت اخلاقی از دیدگاه عبدالله جوادی آملی و محمد غزالی
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه اخلاق وحیانی
واکاوی روش شناسی دیدگاه فلسفه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی
بررسی قضا و قدر از منظر آیات و احادیث با دیدگاه مولانا در مثنوی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه عرفان اسلامی
اغتنام فرصت در آثار امام محمد غزالی و دلالت های تربیتی آن
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
صلاحیت های حرفه ای معلم از منظر رویکرد انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
بررسی و تحلیل دلالت های تربیتی و فلسفی دیویی
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهش های یاددهی و یادگیری
تحلیل انتقادی دیدگاه صدرالمتالهین در باب معاد جسمانی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اعتقادی کلامی
تبیین و نقد تطبیقی قرابتها و پارادکسهای بین آموزه های تربیتی ایمانوئل کانت و اسلام
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اخلاقی
الگوی پیاده سازی تربیت اخلاقی مبتنی بر الزامات کرامت انسانی با تاکید بر دیدگاه کانت و شهید مطهری
سال 1396
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های اخلاقی
کاربرد دلالت های فلسفی و تربیتی جان دیوئی برای مدیران آموزشی
سال 1399
ارائه شده در مجله رهیافتی نو در مدیریت آموزشی