عبدالحسین کرمپور | سیویلیکا

عبدالحسین کرمپور

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال


مقالات عبدالحسین کرمپور در کنفرانس های داخلی

ارزش های اسلامی مطرح در استراتژِی های رقابتی پورتر بر اساس آیات و روایات
سال 1392
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
بررسی مقایسه ای روش فعلی و پیشنهادی ارزیابی عملکرد کارکنان در سیستم بانکداری و ارائه راهکار مطلوب (مطالعه موردی: بانک سپه)
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
تأثیر کیفیت خدمات و آگاهی از برند بر وفاداری به برند با تأکید براثر میانجیگری اعتماد برند در میان مشتریان بانک سپه شهرسمنان
سال 1393
ارائه شده در همایش بین المللی مدیریت
استقرار بانکداری اختصاصی دربانکها، رفتاری سازمانی در راستای مشتری مداری (مطالعه موردی : بانک کشاورزی)
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
تبیین مدل مزیت رقابتی رهبری هزینه درصادرات براساس تئوری منبع محور درصنعت سنگهای تزئینی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
تدوین مدل ساختاری عوامل موثربرنگرش و رفتارکاربران آنلاین بانک ملت
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
عوامل کلیدی موفقیت در استقرار مدیریت دانشKM در شرکت بیمه البرز
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تأثیر کارآفرینی فردی و سازمانی بر توانمندسازی کارکنان در شرکت خودروسازی پارس خودرو
سال 1395
ارائه شده در کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
تأثیر بازاریابی رابطه محور بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه ملت
سال 1395
ارائه شده در همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رفتار شهروندی سازمانی با تأکید بر نقش میانجی رضایت شغلی کارکنان ( سازمان خدمات درمانی )
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
شناسایی و اولویت بندی آمیخته بازاریابی پایداری (4c) با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی: صنعت لبنیات ایران)
سال 1395
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر تصویر ذهنی نام و نشان تجاری برند محصول بر خرید کالای لوکس
سال 1395
ارائه شده در ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
تدوین مدل ساختاری سازگاری با کانال بانکداری براساس عوامل تعیین کننده نگرش مشتریان
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
تبیین مدل تاثیر استراتژی های بازاریابی بر زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: گروه شرکت های گلدن)
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار توسعه مناطق آزاد تجاری بر حجم معاملات بین المللی (مطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی بندر انزلی)
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
ارایه مدل تکرار استفاده مشتریان از خدمات شرکت گلدایران برمبنای بازاریابی رابطه مند
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
تاثیر استراتژی تولید بر عملکرد صادارتی صنعت کاشی سرامیک با تاکید بر نقش تعدیل کننده محیط بیرونی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
توسعه مدل چابکی نیروی فروش براساس استراتژی چابکی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
توسعه مدل عملکرد چابکی زنجیره تامین براساس شایستگیهای عملیاتی زنجیره تامین مطالعه موردی: سازمان صنایع هوایی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر بازاریابی احساسی،آگاهی از برند و تبلیغات بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش ویژه برند
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
مدل پیاده سازی مدیریت دانش KM در شرکت بیمه ایران بر اساس عوامل محیطی و سازمانی
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی اثر وفاداری کارکنان بر عملکرد بنگاه های تجاری با توجه به نقش میانجیگری کیفیت خدمات درصنایع خدماتی مطالعه موردی: صنعت بیمه
سال 1396
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
بررسی تاثیر شناخت نام تجاری بر وفاداری ،تعهد،عشق به نام تجاری و تمایل به پرداخت مبلغ اضافی مصرف کننده در صنعت بیمه مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
بررسی تاثیر عدم اطمینان محیطی بر عناصر استراتژی بازاریابی در بازار های صنعتی صادراتی
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
تاثیر ادراک مشتری از طراحی و ارزش تجربهای مشتریان بر ارزش ویژه برندمطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه جی ال ایکس ایران
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
بررسی نقش تعدیل گر تخصص کاربران بین درک مشتریان از طراحی وارزش تجربهای
سال 1396
ارائه شده در دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
رتبه بندی وب سایت های تجارت الکترونیک در صنعت بانکداری با روشهای ترکیبی با روش های ترکیبی بر اساس E-S-QUAL (مطالعه موردی: بانک های خصوصی ایران)
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حسابداری
تدوین مدل جایگاه سازمان در بازار رقابتی با تاکید بر توانایی ایجاد ارزش برای مشتری (مورد مطالعه: شرکت های شهرک صنعتی شیراز)
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
تدوین مدل رشد صادرات سنگ برمبنای قابلیت های بازاریابی اینترنتی (مطالعه موردی : شرکت های صادرکننده سنگ)
سال 1397
ارائه شده در پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
بررسی عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط مشتری و تاثیر آن بر بهبود فرآیندهای داخلی و سودآوری: مطالعه شعب بانک سپه استان قم
سال 1397
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید آنلاین
سال 1397
ارائه شده در همایش علم و فراعلم، پیشرفت های نوین و افق های پیش رو
تاثیر قابلیت بازاریابی، قابلیت عملیاتی و استراتژی تنوع بر عملکرد صنایع مواد غذایی شهر بوشهر
سال 1397
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
ارائه مدل خوشه های صادراتی با رویکرد کارآفرینی بین المللی (موردمطالعه: صادرات محصول کشمش)
سال 1399
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
طراحی مدل مزیت رقابتی براساس کارآفرینی با تاکید بر قابلیت های نوآورانه (مطالعه موردی بیمه سامان)
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
بررسی اثر تعدیل کنندگی شایستگی های سیستم های اطلاعاتی بر رابطه بین شایستگی های زنجیره تامین و عملکرد چابکی زنجیره تامین (مطالعه موردی: سازمان اتکاء)
سال 1399
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
تاثیر ساختار سازمانی و انگیزش شغلی بر فرسودگی شغلی کارکنان « مورد مطالعه: کارکنان شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان»
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
ارزیابی و انتخاب روش تامین منابع مالی برای طرح های زیربنایی با رویکرد مدل برنامه ریزی آرمانی (مورد مطالعه: شرکت آب و فاضلاب تهران)
سال 1401
ارائه شده در نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
تبیین راهبرد رقابتی بنگاه های اقتصادی مبتنی بر ابعاد ساختار سازمانی (صنعت ساختمان)
سال 1401
ارائه شده در هفتمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
تبیین تاثیر قابلیت ها و منابع محوری در کسب مزیت رقابتی اقتصادی در شرکت های صادرکننده سنگ
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم انسانی
تبیین مدل چابکی نیروی بازاریابی مبتنی بر راهبرد چابکی (مطالعه موردی: گروه تولیدی عالیس )
سال 1402
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
بررسی تاثیر مولفه های کارآفرینی ، قابلیت های بازاریابی و قابلیت های نوآورانه بر کسب مزیت رقابتی پایدار استارت آپ های حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۲

مقالات عبدالحسین کرمپور در ژورنال های داخلی

تبیین راهبرد رقابتی و نوآوری دانش فنی بر عملکرد صادراتی
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
ارائه الگویی برای تعیین عوامل موثر بر عملکرد صادراتی براساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیر فلزی
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی
بررسی و شناسایی مشکلات بازاریابی صادرات محور مرکبات در استان فارس و راهکارهای تقویت آن
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
مطالعه تجربی تاثیر سطح درگیری مشارکت ذهنی بر قصد خرید مصرف کنندگان با تعدیل گری سطح تفسیر مصرف کننده
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری
طراحی مدل مزیت رقابتی براساس کارآفرینی با تاکید بر قابلیت های نوآورانه (مطالعه موردی: بیمه سامان)
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
تعیین مدل تصویر ذهنی از برند بر اساس رفتار شهروندی برند (مطالعه موردی بیمه سرمد)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
تبیین مدل نیت رفتاری مشتریان بر اساس ابعاد تجارت اجتماعی با تاکید بر اعتماد کاربران (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی تلگرام)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
تبیین مدل قصد خرید مشتریان بر اساس ویژگی های برتری برند در فروشگاه های اتکا
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مدیریت و کارآفرینی
تبیین مدل سودآوری شرکت ها بر اساس وفاداری کارکنان و مشتریان در صنعت بیمه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری
عوامل موثر بر ایجاد ارزش ویژه برند در محصولات پزشکی Home Care
سال 1400
ارائه شده در نشریه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
الگوی تاثیر سبک بازاریابی و نظام های محیطی بازاریابی بر عملکرد صادراتی
سال 1395
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
تاثیر رویکرد منابع بر عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی رقابتی تمرکز در صنعت کانی غیرفلزی
سال 1390
ارائه شده در مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی
شاخص های بین المللی سازی کسب وکارهای خانوادگی در ایران
سال 1400
ارائه شده در مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی
طراحی مدل اولویت بندی عوامل تعیین کننده موثر اجرای استراتژی در بانک آینده
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری
بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر رقابت پذیری بنگاه بر اساس استراتژی های رقابتی (بانک جهانگردی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری
ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران
سال 1400
ارائه شده در فصلنامه مدیریت کسب و کار
Investigating the Mediating Role of Knowledge Sharing in the Relationship between Intellectual Capital and Organizational Innovation (A Case Study of Iranian Software Companies)
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات
بررسی و اولویت بندی علل و عوامل ترک خدمت کارکنان شرکت پتروشیمی مبین در پارس جنوبی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه مدیریت دولتی
بررسی اصول و ارزش های حاکم بر راهبردهای رقابتی برمبنای ارزش های اسلامی (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی استان خراسان جنوبی)
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه بهبود مدیریت
بررسی عوامل مرتبط با توسعه کارآفرینی در نوآوری گردشگری سلامت روستایی مورد مطالعه: روستای قلات
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه گردشگری و اوقات فراغت
نقش عوامل سازماندهی و فرهنگ سازمانی در موفقیت سازوکار مدیریت دانش در بانک سینا
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات علوم کاربردی در مهندسی
بررسی قابلیت های کارآفرینانه در بین مالکان کسب وکارهای خانوادگی
سال 1401
ارائه شده در مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی
بررسی اثر تبلیغات مشترک بر نگرش مصرف کننده و قصد خرید برند میزبان با توجه به نقش تعدیل کنندگی درجه اهمیت تبلیغات مشترک
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های علوم مدیریت
تعیین مدل عملکرد شرکتی با توجه به متغیرهای سازمانی و انگیزه مشتریان در صنعت فرآورده های شیمیایی
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید
بررسی اثر تعدیل کنندگی محیط بیرونی بر رابطه بین استراتژی تولید و عملکرد صادارتی صنعت کاشی سرامیک
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید
توسعه مدل موفقیت در صادرات بر اساس رویکرد مبتنی بر منابع (موردمطالعه: شرکت های صنایع شیمیایی تهران)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید
بررسی رابطه بین استراتژی رقابتی و ساختار سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط (صنعت مواد شیمیایی)
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید

سوابق استادی عبدالحسین کرمپور

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
1401

تحصیلات عبدالحسین کرمپور

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی_بازاریابی و استراتژیک
1385 - 1390