مقالات بین المللی خارج از کشور
- The effect of social media marketing and electronic word of mouth on the purchase decision of customers with the role of mediator of trust and persuasion(case study: digikala campany)
مقالات کنفرانسهای داخلی
- شناسایی و رتبه بندی تاثیر کدهای اخلاقی کسب وکار بر منحنی چرخه عمر فروشگاه های زنجیره ای رفاه تهران بر اساس رویکرد AHP ارائه شده در هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری (1401)
- تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی و تبلیغ دهان به دهان الکترونیکی در تصمیم خرید مشتریان با نقش میانجی اعتماد و متقاعدسازی (مطالعه موردی : شرکت دیجی کالا) ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری (1401)
- مقایسه روش تلفیقی عصبی ، آریما در پیش بینی قیمت برنج استان تهران ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم (1395)
تحصیلات تخصصی
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی غزالی1396-1398
- کارشناسی مدیریت بازرگانی موسسه آموزش عالی علامه قزوینی1392-1394
- کاردانی امور اداری دانشگاه شریعتی تهران1388-1390
سوابق شغلی و تخصصی
- مترجم زبان انگلیسی و استانبولی (1392-تاکنون)
- سابقه تدریس در تدریس زبان (1392-تاکنون)
سوابق حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی
- کمک های اولیه و امداد و نجات - هلالاحمر قزوین (2014)
سایر موارد
- تسلط به زبان انگلیسی و استانبولی