سعید مشتاقی | سیویلیکا

دکتر سعید مشتاقی

استادیار گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

معرفی


سمتهای علمی و اجرایی سعید مشتاقی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول (عضو هیات علمی)

مقالات سعید مشتاقی در کنفرانس های داخلی

طراحی دوره درسی مبتنی بر وب با تکیه بر یک رویکرد پودمانی
سال 1388
ارائه شده در دومین همایش آموزش الکترونیک
رابطه ی سبک های یادگیری و نگرش نسبت به کامپیوتر با عملکرد تحصیلی دانشجویان و اهمیت آن در طراحی آموزشی دوره های الکترونیکی: یک مطالعه موردی
سال 1388
ارائه شده در چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی
بررسی رابطه احساس شادکامی با ابعاد سلامت عمومی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دزفول
سال 1391
ارائه شده در سومین همایش ملی مشاوره
ارزیابی کارایی بیرونی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در هنرستان های پسرانه شهر ایلام
سال 1392
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
بررسی تفاوت نظرمدیران،معاونان وکارشناسان آموزشی آموزش وپرورش شهرستان اهواز در به کارگیری الگوی مدیریت مدرسه محور درنظام آموزشی (3-3-6)
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
نقش واسطه ای جهتگیری اهداف پیشرفت در رابطه بین عاملهای شخصیت با پیشرفت تحصیلی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
بررسی رابطه مؤلفه های مدل پذیرش فناوری بر میزان مقبولیت یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان: یک مطالعه موردی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
پیش بینی جهت گیری هدف پیشرفت دانش آموزان بر اساس مدل پنج عامل بزرگ شخصیت
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی میان فردی معلم (TISES) در جامعه ایرانی
سال 1393
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
بررسی رابطه نگرش مذهبی با احساس شادکامی در دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم تربیتی و روانشناسی معنویت و سلامت
بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های سرمایه روان شناختی با عملکرد شغلی مدیران مدارس شهرستان دزفول
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش
رفتار شهروندی سازمانی(تعاریف، تاریخچه، ابعاد، عوامل موثر برآن)
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی مدیریت و آموزش
مؤلفه های برنامه درسی ریاضی مقطع ابتدایی از منظر جروم برونر
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
ارائه الگوی صلاحیت های حرفه ای معلمان مقطع ابتدایی: مطالعه موردی معلمان شهرستان دزفول
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی شاخص های روانسنجی مقیاس سرمایه اجتماعی درون خانوادگی در جامعه دانش آموزی
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
مولفه های برنامه درسی ریاضی مقطع ابتدایی از منظر جروم برونر
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
پیش بایسته های آموزش سلامت در کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس الگوی سازمان بهداشت جهانی
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی وضعیت مولفه های خودکارآمدی میان فردی دبیران زن و مرد مقطع متوسطه شهرستان دزفول
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی
نقش میانجی جهت گیری اهداف پیشرفت در رابطه بین سبک های فرزند پروری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری
بررسی احساس شادکامی، ابعاد کیفیت زندگی و ارتباط بین آنها در بیماران مبتلا به تلاسمی شهرستان دزفول
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری
رویکرد مدیریت کیفیت جامع در مدارس مقطع متوسطه : مطالعه موردی
سال 1393
ارائه شده در همایش مدیریت تحول در سازمان ها با رویکرد علوم رفتاری
پیش بینی تعلق کاری براساس مولفه های رفتار شهروندی سازمانی
سال 1393
ارائه شده در همایش مدیریت تحول در سازمان ها با رویکرد علوم رفتاری
بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های سرمایه روانشناختی با رضایت شغلی مدیران مدارس شهرستان دزفول
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نقش مدیریت انقلاب اسلامی در هندسه قدرت نظام جهانی (مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امنیت، حسابداری)
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی به مولفه هایآموزش سلامت پیشنهادی سازمان بهداشت جهانیWOH
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی به مولفه هایآموزش سلامت پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی who .
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
تحلیل محتوای کتاب ریاضی چهارم مقطع ابتدایی(چاپ سال 1393 ) بر اساسدیدگاه برنامه درسی جروم برونر
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه چهارم(چاپ 1393 ) به روش ویلیام رومی
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
ضرورت تحلیل محتوای کتاب های درسی دردوره ابتداییدانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ، دزفول ، ایران
سال 1394
ارائه شده در اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
بررسی رابطه بین تعلق کاری و رفتار شهروندی سازمانی معلمان مدارس شهر دزفول
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
شناسایی شاخصهای بهداشت و سلامت سرمایه انسانی در دانشگاه های آزد اسلامی شمال استان خوزستان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
بررسی رابطه نگرش مذهبی با احساس شادکامی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول
سال 1394
ارائه شده در همایش بین المللی روانشناسی و فرهنگ زندگی
بررسی چند شاخص کارایی درونی نرخ ارتقا، مردودی، ترک تحصیل و فارغ التحصیلی براساس برنامه ملی آموزش برای همه( E.F.A E.F.A) در مدارس ابتدایی استان ایلام
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی روانشناسی،علوم تربیتی و آسیب شناسی جامعه
بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی بر مبنای الگوی پذیرش فناوری در دانشجویان:تحلیل مسیر
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
اولویت بندی پرداخت کتب علوم تجربی پایه سوم و چهارم ابتدایی به مولفه های آموزشسلامت پیشنهادی سازمان بهداشت جهانی.
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
تأثیرآموزش بعد اجتماعی طرح کرامت بر افزایش مهارتهای زندگی شهروندی دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی تاثیر آموزش به روش مشارکتی بر افزایش سطح عملکرد تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم مدارس عشایری شهرستان دزفول
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
بررسی تاثیر آموزش به روش مشارکتی بر افزایش سطح مهارتهای اجتماعی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم مدارس عشایری شهرستان دزفول
سال 1395
ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
بررسی استانداردهای مهدهای کودک شهری شهرستان شوش براساس استانداردهای سازمان بهزیستی کشور
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
بررسی استانداردهای مهدهای کودک روستایی شهرستان شوش براساس استانداردهای سازمان بهزیستی کشور
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
اثر بخشی روش تدریس مشارکتی بر افزایش سطح مهارت اجتماعی و عملکرد درسی دانش آموزان عشایری
سال 1395
ارائه شده در سومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
رابطه باورهای هوشی با اهمالکاری تحصیلی: نقش واسطه ای ابعاد کمال گرایی
سال 1397
ارائه شده در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
رابطه باورهای هوشی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای ابعاد کمال گرایی
سال 1397
ارائه شده در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
نقش میانجی گری کمال گرایی در رابطه اهداف پیشرفت با اهمال کاری تحصیلی دانشجویان
سال 1397
ارائه شده در نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سرمایه روان شناختی فرزندان 18-12 ساله پسر شبه خانواده بهزیستی شهرستان دزفول
سال 1397
ارائه شده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
بررسی رابطه بین هوشمندسازی مدارس با کیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی شهر دزفول از دیدگاه معلمان
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
بررسی نقش میانجی حرمت نفس تحصیلی، حمایت اجتماعی و سبک های فرزند پرور والدین با فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم مقطع متوسطه ناحیه 1 شهر اهواز
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
بررسی رابطه بین ترس از ارزیابی منفی و پریشانی روانشناختی با آمادگی به اعتیاد در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه (دوره دوم) شهر شوش
سال 1398
ارائه شده در کنفرانس ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد دستاورهای نوین در علوم تربیتی و رفتاری «از نگاه معلم»
بررسی مدل علی رابطه کیفیت زندگی کاری با بیگانگی از کار مدیران با نقش واسطه ای احساس کارآمدی در بین مدیران و معاونان مدارس ابتدایی شهر اندیمشک
سال 1399
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در فرایندهای تعلیم و تربیت
بررسی ابعاد فرسودگی مدرسه به عنوان پیش بینی کنندگان علائم اضطراب، افسردگی و افکار خودکشی در بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر شوش
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای دینی و اسلامی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی
فزاتحلیل اثربخشی طرح ارزشیابی کیفی _توصیفی در مدارس ابتدایی با روش روزنتال و رابین
سال 1400
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، آموزش و پژوهش
اثربخشی آموزش مدیریت شرم مبتنی بر برنامه PEGS بر افزایش جرات ورزی دانش آموزان دختر دارای پدر درگیر اعتیاد شهر دزفول
سال 1401
ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
تاثیر خنده درمانی کاتاریا بر شفقت بر خود و معنای زندگی سالمندان منتخب شهر دزفول
سال 1401
ارائه شده در چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم
آموزش مفاهیم نظریه انتخاب بر خودکارآمدی والدینی مادران دارای فرزند با مشکلات برونی سازی شده شهر دزفول
سال 1401
ارائه شده در دومین همایش ملی روان شناسی بالینی کودک و نوجوان
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر خود انتقادگری دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول شهردزفول دارای اضطراب امتحان
سال 1401
ارائه شده در سومین همایش ملی آسیب شناسی روانی
اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر ترس از ارزیابی منفی دانش آموزان دختر کمالگرامقطع متوسطه دوم شهر دزفول
سال 1401
ارائه شده در سومین همایش ملی مدرسه آینده
اثربخشی خودگویی های درونی مثبت بر ادراک از شایستگی در دانش آموزان دختر مقطعمتوسطه دوم شهرستان باوی دارای افت تحصیلی
سال 1401
ارائه شده در سومین همایش ملی مدرسه آینده
اثربخشی آموزش خود شفقت ورزی بر نشخوار ذهنی و انزوای اجتماعی دانشجویان دختر کمالگرا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش ملی روان درمانی ایران
تاثیر انجام بازی های گروهی بر کنش وری اجرایی کودکان پیش دبستانی شهر اهواز
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش ملی روان درمانی ایران
اثربخشی آموزش برنامه بخشایش گری بر تاب آوری زنان متقاضی طلاق مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی شهر اندیمشک
سال 1402
ارائه شده در اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی روان شناسی و دین
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی ذهنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
سال 1402
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی مطالعات کاربردی در فرآیندهای تعلیم و تربیت
اثربخشی آموزش شفقت بر خود بر نشاط ذهنی دانش آموزان دختر متوسطه دوم اندیمشک
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه
اثربخشی تاثیر آموزش گروهی برنامه توانمندسازی خانواده محور بر استرس ادراک شده دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان دزفول
سال 1402
ارائه شده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه

مقالات سعید مشتاقی در ژورنال های داخلی

رابطه بین جو عاطفی خانواده با رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر و دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (R-AGQ )در جامعه دانش آموزی
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان
سال 1395
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
بررسی موانع پداگوژیک در توسعه ی آموزش الکترونیکی: مطالعه ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه توسعه­ آموزش جندی­ شاپور
بررسی نیازهای راهنمایی و مشاوره دانشجویان
سال 1397
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
نقش مولفه های سرمایه روا ن شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
مدل یابی علی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
تحلیل مسیر رابطه باورهای هوشی با اهمال کاری تحصیلی دانشجویان: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
پیش بینی پیشرفت تحصیلی براساس جهت گیری هدف پیشرفت
سال 1391
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
فراتحلیل اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر رضایت زناشویی زوجین (ایران: ۱۷-۲۰۱۰)
سال 1397
ارائه شده در مجله دستاوردهای روانشناختی